Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diminishing returns, Nedir?


thewolfteam

Öne çıkan mesajlar

Arkadaş dodge ve parry için yazmış ben de CC'ler için yazayım.

Diminishing Return Stun/CC'ye maruz kaldıktan sonra o efektin kalkmasından sonraki 18saniye boyunca aynı DR grubuna ait olan stun ve cc'nin yarı süreye inmesidir.

Önemli olan nokta DR'ın efektin kalkmasından sonra tiklemeye başlaması.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok oyle birsey

bu oyunda ve yapilan butun analizlerde 3 tip tank var

1-)Avoidance
2-)Effective Health (yani EH)
3-)Denge

bu 3 farkli set demek cogu tank icin

birde durumsal olarak her class a gerekmiyen 2 set daha var
shield class larina trash icin block seti, threate hassas yerlerde kullanilicak threat seti

bu 3 tip degisik bosslardan ve onlara gore tanklarin kendini ayarlamasindan ortaya cikti

ustundeki boss 20k 20k geciriyorsa kafana, kazanabilicegin 3-4k fazla HP hicbir isine yaramiyicaktir ancak kazanicagin fazla avoidance o 20k lardan birini yememeni sagliycaktir, Avoidance seti kodummu oturtan bosslar icin idealdir ancak caster bosslarda mal gibi kalirsin

EH seti nami deger mana sponge luk olayidir, druidler bu isin ustasiydi damage i elbette yiycem bari ardarda yiyicek HP olsun ustumde setidir bu, itemizasyon ve talentlar yuzunden her class yapamaz bunu
surekli EH takilan bir tank healerin manasini emer ancak caster tanklarken avoidance yalan oldugundan EH vazgecilmezdir

3. stil ise dengedir ki heroic olsun 10 kisilik olsun bir tankin cogu zaman giyicegi settir bu, HP ile avoidance i ortalar ne gelse tanklarim modunda ama misal caster tanklarken EH kasan tank gelse siser veya Avoidance istiyen bir encounterda sisebilir ancak balance seti gimmick olmayinca ideal MT setidir ayni zamanda,

zaten bu setler gemle filan yapilicak setler degildir, tankspotta kendi classinizla ilgili mutlaka item degerleri vardir misal bir warrior icin en iyi EH parcasi nedir AV parcasi nedir filan yazar ki gerek yoktur fazlada

su anda hard mode kasmiyorsaniz Avoidance ile Def i dengeleyin, mavi slotlara basin stami kirmiziya basin dodge sariyada duruma gore def + stam veya salt def basin gitsin

540 dan sonra def kasilmiycak diye bir seyde yok, DR den etkilenmedigi icin bazen dodge yerine def gemleyince daha cok avoidance alirsiniz

540def minumumdur cap degil


http://www.tankspot.com/photoplog/images/3622/1_notacap.jpg

macrolarida yaziyim

DK Paladin ve Warrior icin avoidance macrosu (dodge+parry+miss)


/run ChatFrame1:AddMessage(format("Total avoidance: %.2f%%", GetDodgeChance() + GetParryChance() + 5 + 1/(0.0625 + 0.956/(GetCombatRating(CR_DEFENSE_SKILL)/4.91850*0.04))))


Ayular icin dodge+miss


/run ChatFrame1:AddMessage(format("Total avoidance: %.2f%%", GetDodgeChance() + 5 + 1/(0.0625 + 0.956/(GetCombatRating(CR_DEFENSE_SKILL)/4.91850*0.04))))
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

EVIL_DeaD said:
defance cap macrosu da vardı sanırım bilen varsa eklesin


http://www.wowwiki.com/Defense ' dan alıntıdır:

macro

crit cap'e defense ve resillience vasıtasıyla ulaşıp ulaşmadığınızı öğrenmek için, açağıdakini chat'e yazın:

Raid Bosses:
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(5.6-((GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL))*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)
Heroic Bosses:
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(5.4-((GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL))*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)
Instance Bosses:
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(5.2-((GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL))*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)



rune of the stoneskin gorgoyle kullanan death knight'lar yukarıdakinin yerine bunu kullansın:

Raid Bosses:
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(5.6-((GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL)+25)*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)
Heroic Bosses:
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(5.4-((GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL)+25)*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)
Instance Bosses:
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(5.2-((GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL)+25)*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)


Sonuç 0 veya negatifse, uncritable'sınız. eğer sonuç 0'dan büyükse daha fazla defense ya da resillience'a ihtiyacınız var.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...