Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Bir hizmet karşılığı PayPal ile ödeme yaptınız ama hizmet verilmedi, vs.. bu durumda PayPal'a mı söylemek lazım parayı geri alın diye yoksa kredi kartınızın bankasına mı? Daha önce duymuştum, kolayca paranızı geri alabilirsiniz diye. Şu an böyle bir şey geldi başıma, bankayı mı arasam direkt?
Lancelion Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 direk chargeback yapabilmen lazım afaik. şimdi benimki blocked olmasa yardım etmeye çalışırdım, BUMP =p
elesso Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 paypalın sitesinden disput başlatıyosun seni hizmeti vermeyenle karşı karşıya getiriyo, chargeback yapmadan önce bunu yap.
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 abi şimdi disput başlatıp ondan sonra o ticket üzerinden mi chargeback yapıyoruz yoksa ayrı "chargeback" diye bir seçenek mi var?
elesso Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 benim bildiğim chargeback bankadan yaptırılıyo
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 evet biraz araştırdım da en hızlı yol direkt bankadan halletmekmiş. yarın gidecem bi şubeye bakalım. teşekkürler hepinize de cevaplar için.
OogahBoogah Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 elesso said: benim bildiğim chargeback bankadan yaptırılıyo
taz Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 bankaya gidiyosun bu ne ya ben yapmadım böle bi alışveriş diyosun (bence öyle de) aldım da işte hizmeti vermediler falan dersen uzayabilir iş.
Dark_Soul Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Isbankasi icin subeye gitmeden fax cekebilirsin,max 4-5 gune seni arayip teyit aliyorlar,sonra chargeback yaptirabiliyorsun
Öne çıkan mesajlar