cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 mardox said: cake harika olmuşlar :) ilk verdiğin resimlerdeki 3. resimde bi kaç anatomik problem vardı ama ilerki resimlerde onları da halletmişsin. hobi olarak süper çalışmışsın, belki profesyonel bişler de düşünebilirsin tesekkurler.profesyonel boyuta tasimak tabiki isterim ama cok cok erken daha.simdilik ole ne eserse neye ozenirsem ne denemek istersem cizip boyayip gelistirmeye calisiyorum.
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 4-5 saatlik bir is.degisik bi kac bisi denedim ama sevmedim genel olarak bunu.diger islerle kiyaslayip yorum yapanlara arti rep.
Masticore Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 şu ucan kuş vari şey'in alan derinliği olsa daha güzel olurmuş yani en azindan kuyrugu kavimli olsa daha hoş dururmuş. Corel Painter havası var resimde. Photoshop'tami yaptın bunuda
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 photoshop eet.abi semsiye o :)bole ruzgarda elinden kacirmis falam, olmamis mi hehe
aquila Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 onun semsiye oldugunu nasil anlamadin abi.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 genelde resimlerde aynı sorun var, aslında. daha detay şeyleri gecersek, neden elinden yarım saniye önce kacmış şemsiye tutan eli havada değil, neden kız elinden kacar şemsiyenin arkasından bakmıyoda bize skesi bakış atıyo. kompozisyonun neresine odaklanıcaz? vektorler neden karman corman, neden abi akı yok. benım eleştirim budur. ayrıca neden, saclarda ruzar yonunde ucuşmuyo, neden alan derinliği zayıf, neden anotomide sorunlarvar gibisorularda sorualbilinir, ama aceleye getirmişsin bunları es gecelim demişsin, bende yazdıp es geciyorum gibi.
Masticore Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 aquila said: onun semsiye oldugunu nasil anlamadin abi. fail olmuşuz ama epic değil dimi ? Valla göremedim bilmiyorum :) . Sapı cok kısa geldi heralde bide bir el göremedim şemsiye'yi fırlatan veya elinden kacıran ondan heralde Kuş İllüstrasyonu sandım
Archangel_ Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 bazılarıyla kulvarları farklı elbet ama görsel sanatlar konusunda bakıp da en çok beğendiğim, etkilendiğim konu oldu.hepsi ayrı ayrı çok güzel.tebrikler.
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2009 Cuce said: genelde resimlerde aynı sorun var, aslında. daha detay şeyleri gecersek, neden elinden yarım saniye önce kacmış şemsiye tutan eli havada değil, neden kız elinden kacar şemsiyenin arkasından bakmıyoda bize skesi bakış atıyo. kompozisyonun neresine odaklanıcaz? vektorler neden karman corman, neden abi akı yok. benım eleştirim budur. ayrıca neden, saclarda ruzar yonunde ucuşmuyo, neden alan derinliği zayıf, neden anotomide sorunlarvar gibisorularda sorualbilinir, ama aceleye getirmişsin bunları es gecelim demişsin, bende yazdıp es geciyorum gibi. sag kolunu sakladim uygun poz bulamamak ve tembellikten.bide kiz kor abi en azindan yansitmaya calistim sadece göz akı cizerek yani bize seksi bakis falam atmior.ha genel olarak estetik kaygilar zaten onlar ayri konu.realizmle pek isim yok zaten.birde vektorlerin karman corman olmasi bilincli bi uygulama,derli toplu olmasi gerektigini dusunmuyorum.stilize etmek icin kullandigim yontemlerden biri oda.ama tabi kompozisyon hatalari,alan derinligi belirleme,anatomi vs. onlarca sorun var eet.sadece gozlem ve deneyip yanilma ile ogreniyorum cunki, zamanla diyorum onlar icin.uygulama yaptikca gelisir herhalde. edit:imla
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2009 2-3 saatlik bi pratik.ref yok.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2009 kaya ile helikopter arasında perspektif farklılığı var sanki. ya kayanın son kısmı farklı olacaktı ya da helikopter daha büyük olacaktı gibi geldi bana. kayanın ucu havada kalmış.
Dragonutopia Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2009 Bildigin iyi ciziyorsun.. Yakinda is teklifi bile alabilirsin :).. Saka maka frp konulu temalarda calismak istersen uc ana baslikta haberleselim.. 1-Space Opera : bildigin uzay gemileri vs. 2-High-low fantasy (medival) : yuzuklerin efendisi tarzi calismalar. 3-Cthulhu : korku temali calismalar..
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2009 Dragonutopia said: Bildigin iyi ciziyorsun.. Yakinda is teklifi bile alabilirsin :).. Saka maka frp konulu temalarda calismak istersen uc ana baslikta haberleselim.. 1-Space Opera : bildigin uzay gemileri vs. 2-High-low fantasy (medival) : yuzuklerin efendisi tarzi calismalar. 3-Cthulhu : korku temali calismalar.. sci-fi,space opera,fantasy calisabilirim.fakat horror konusunda pek birsey diyemeyecegim ki cthulhu demissin,siluet olarak bi kac monster tasarimi denemis olsamda render yapmadim hic.
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2009 random scifi dis mekan pratigi olarak basladim aslinda.sonra biraz daha zaman ayirip sw fanarta donusturdum.7-8 saat.r2 ve c3po icin ref kullandim.
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2009 2 saatlik bir brush, anatomi pratigi.
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 scifi landscape.6 saat.
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 gayet başarılı(tu) edit : scifi ve artistic anatomy karışımı birşeyler hoş olabilir düşündümde:)
cakeonroof Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 more MEME , painter X da blending denedim bi yarim saat kadar overpaint yaptim.paylasiyim dedim bu versiyonunu da.
Tyrannus Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2009 oo selam selam. şaka maka terazine tıkladım
Öne çıkan mesajlar