nubi Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Ben bu işe yeni merak sarmaya başladım aranızda demo yapan ve beni biraz aydınlatabilecek var mı bu konuda. Nasıl yapılır bu iş C++ codercılar nasıl kodluyorlar bu demoları. Grafik tasarımcıları nasıl hazırlıyorlar grafikleri. Müziklerini yapanlar Pro Trackerları nasıl kullanıyorlar?[signature][hline]ek$i engine sıçtı! "...timeout expired..." --marcel proust Bu oluşan hatanın tüm hakları Sourtimes Entertainment'a aittir. İzinsiz aynı hata oluşturulamaz aynı şekilde sıçılamaz. © 2500-4900 SourTimes. [Bu mesaj nubi tarafından 10 Mayıs 2004 23:03 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nubi Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Daha açık konuşmam gerekirse bu demoscene işi Amiga, Commondore 64, atari 104St gibi makinaların oyunların başlarında çıkan demolardan bahsediyorum. Hatta bunların partileride oluyormuş 7D2, 7D3, 7D4 fala diye. Benim merak ettiklerim arasında 7D2 ne anlama geliyor gibi sorular. Galiba bu iş tek başına olmazmış bir ekip gerekiyormuş. Türkiyede bissürü ekip varmış bunlarla ilgilenen. Her ekipte şöyle elemanlar varmış; coder, grafiker ve demonun muziklerini hazırlayan diye.[signature][hline]ek$i engine sıçtı! "...timeout expired..." --marcel proust Bu oluşan hatanın tüm hakları Sourtimes Entertainment'a aittir. İzinsiz aynı hata oluşturulamaz aynı şekilde sıçılamaz. © 2500-4900 SourTimes. [Bu mesaj nubi tarafından 10 Mayıs 2004 23:11 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Qui Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Bende hayrandım bunlara bir aralar, o kadar mükemmel şeyler yaratıyorlardıki sınıfça oturur algoritma tartışırdık.. Çıkamazdık işin içinden. Yardımcı olamıcam ama çok uzun süre önceydi :)[signature][hline]Semi-Dr. Quinthalus @ primum non nocere ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected] Lanbos of Lionna, Dark Wizard / Quinthalus of Bartz, Human Fighter Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zed Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 commodore emülatörünüz varsa, bu adresteki demoyu indirip bi göz atın derim. scene hakkında söylenecek çok şey var, ama vakit yok :)[signature][hline]"computer games don't affect kids; i mean if pac-man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music..."-kristian wilson, nintendo inc, 1989- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dominic Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 coder, grafiker, mod'cu bir masaya oturur. soyle soyle yapalim derler, kagida cizerler, grafiker gider (genelde)pcx'leri, fontlari hazirlar, mod'cu muzikleri yapar, digerlerine telefonda dinletir. onay aldiktan sonra coder'in evinde bulusurlar coder edit'i acar bir yandan print out'unu aldigi demo tutoriallerine bakarken code'u yazmaya baslar, yemek soylenir, doner, duruma gore pizza. coder yazmaya devam eder, grafiker soyle olsun boyle olsun der ama genelde bunlari derken cok ucuk seyler soyler, coder ya anlamamazliktan gelir ya da usenip "abi ben bunlari yapamam der". sonra yaptiklari scene compile ederler bakarlar 3 disket olmus, "oha" derler, sikistirmaya calisirlar. hayat bol kola ve kahve ile demoscene'ciler icin boyle akar gider. not olarak bir de demo scene programlari vardi eskiden, klasik efektlerin oldugu scrolling text, paralax, star field, bouncing lines gibi ordan secer secer yapardin, yesilli sarili bir interface'i vardi hayal meyal, hatirlamiyorum. [Bu mesaj dom tarafından 10 Mayıs 2004 23:45 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar