FromTheHell Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 kendi telefonumu teknik servise verdiğimden 10 gündür falan kardeşimin 5300ını kullanıyodum.bugün okulda farkettim, camında kocaman yarık var. şimdi nasıl yaptığımdan bile emin değilim bunu. garantisi falan da var telefonun, teknosadan almıştım 3-4 ay kadar önce. teknik servise götürmek en mantıklı çözüm sanıyorum şuan, bi de garanti kapsamına falan girer mi ki bu şimdi? yada ne kadar para vermem gerekir garanti dışı falan derlerse? ps: kırık olan iç taraftaki ekran da değil, direk kapaktaki plastiğimsi kısım. ama kapak değiştirilmiyo galiba bunda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
alperozg Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 kullanıcı hatası olduğu için garantiye girmiycektir, yinede sen yetkili servise ver. Sen değiştiremezsin kapağı ama onlar değiştirir :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 kapak değiştirilir. git bir telefoncuya değiştirt böyle basit sebepten telefon garanti dışına çıkmasın boşuna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
alperozg Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 DoruK said: kapak değiştirilir. git bir telefoncuya değiştirt böyle basit sebepten telefon garanti dışına çıkmasın boşuna. yanlış düşünüyorsun asıl başka yerde değiştirirsen garanti dışına çıkar. bu işlerle çok uğraştım(kvk yla). bana durduk yerde kazık atmaya çalıştılar yetkisiz müdahale diye(başka telefonculardan bahsediyolar). tüketici haklarına gittim vs. aldım telin parasını. neyse yani uzun lafın kısası başka yere götürme garanti kapsamında yap ne yaparsan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 kapak değişimini anlayamazlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
alperozg Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 walla benim telefonda yetkisiz bir müdahale fln yoktu, öyle bir saçmaladılar ki hafif iz oluşmuş fln dediler. adamalara anlatmaya çalıştım bensalakmıyım neden arıza olunca yetkisiz kişiye açtırayım garantide yaptırmak varken diye, anlamadılar. sonra tüketici haklarına gidince bilirkişi raporu geldi, haklı olduğum kanıtlandı yani başka yer değiştirirken kenarında köşesinde bi yer ufak bi çizilir sonra onlarda çamuru atar. ellerine koz vermemek lazım. hala sinirleniyorum aklıma geldikçe 1 sene uğraştırdılar beni telefonun parasaını alana kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2008 benim de baya tecrübem oldu bu konularda maalesef. ülkemizin telefon servisleri çok üçkağıtçı, başarısız buluyorum hepsini. ama yine de garanti dışına çıkmayacaksa mutlaka kendi servisine götürmeli. garantisiz telefon öksüz telefon gibi oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FromTheHell Mesaj tarihi: Aralık 5, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2008 ozman kendi telefonumu teknik servisten almaya gittiğimde bunu da vereyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar