sinera Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 kredı kartımı degistirmek icin setup subscription a tıkladıgımda sole bi mesaj aldım: Blizzard ''Greetings! The ability to add a payment has been turned off on this account. This could be due to a payment issue that is being investigated or to a permanent closure of this account (check your account status). If you believe that this could be related to a payment issue, could you please contact our Billing Support team via www.wow-europe.com/en/support/with the following information: 1-How many account are you paying for with this card? 2-Have you tried to enter your payment method with just one card? 3-Is your bank based in a country other than the one in which you are residing?'' butun cewapları vererek 'bıd debıd card' bolumlu supporta msj yazdım ama adamlar benı supportun normal sayfasına yonlendırdı. Napmam lazım bılgısı olan warmı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyciren Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 mesajının sonunda sanki kurtulmuş gibi bi halin var ama anlamadığım kredi kartını değiştirmek için nası "setup subscription" a tıkladığındır zaten kayıtlı bi kart varsa sisteme öyle bi yazı çıkmaması gerek senin "Change Subscription" a tıklaman lazım ordan da "Cancel recurring subscription plan" ı seçip update etmen gerek bu kadar basit tabi sorunun buysa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sinera Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 yok abi kurtulmaya calıstım ama kurtulamadım. yazdıgına gore aktıf bı odeme seklı suan yok kart kaydetmek ıcın sadece setup subscrıptıon ve add game card var ama ıkısındede yukarıdakı mesajı verıor. Hıc kımsenın basına gelmedımı bole bısey ya ben cozemedım ve bu gıt gıde canımı sıkıo:S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nefr Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 benim basima geldi zamaninda da alakasizdir muhtemelen; bir fransiz bankasinin kartiyla odeme yapmistim, lakin acc turkiyede acilmisti, o yuzden kredi karti dolandiriciligi kontrolu hedesine incelemeye alip bu uyariyi vermislerdi birkac gun ugrastim actilar sonra, ama telefonu denememistim haftasonuna denk gelmisti, ise yarar mi bilmem, yarar herhalde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Miraul Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 telefon direk cozuyor o problemi.guildde accountu baska ulkeye ayip cc si turkiyeden olan bi arkadas migrate edemiordu bu sebebten. telefonla aradiktan 20 dakika sonra migrate ettik sorunsuz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar