SolidSnake Mesaj tarihi: Nisan 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2004 adsl aldım modem var hattım açık ama nete giremiyom.Zoom un masaüstüne cıkardıı page ye girip admin-zoomadsl ile ; parolamı kullanıcı adımı yazıom reboot etcek modemi dio, edio yesil ısık sürekli yanıyo ( kalıcı) sonra "ag kablosu baglanmamıs" uyarısı cıkıo ve yeni bi baglantı nete baglanıyo ama Hicbi siteye maile, bisi yapamıom yani nete girmemis gibi. Zoom un Page sinde SHOWTIME yani ACTIVE olmus ADSL yazıo upstream fln gözüküo yani ama hiçbise yapamıom![signature][hline]A.k.a Solid_Tr SWGC account WinteR_Mage SNN account SolidSNake. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SolidSnake Mesaj tarihi: Nisan 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2004 yani kısacası ADSL im BYTE ALMAMASISIN SEBEBE NEDIR ?[signature][hline]A.k.a Solid_Tr SWGC account WinteR_Mage SNN account SolidSNake. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soth Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Hmm solid kardes bende de zoomun 2 modemi var birisi 5510 ve 5554. ikisinide ayrı yerlerde kullanıyorum. şimdi ilk kurulmda bende sorun yasadım ancak bende PPP status sdayfasında(modemle gelen ve butun balantı ayarlarını gördügün bi sayfa var zoom web consol) status altında connected yazması gerekirken, orda not connected yazıyordu.ama diger özelliklere baktıgında hersey normaldi balanmamak için bir sebeb yoktu. herneyse bunu telekoma bildirdim ve netten arastırdım ve örendim ki eger diger ksımlarda bi sorun yoksa ve status altında not con yazıyorsa port tanımnıda sorun olduguymus. tt ile konusarak portumu kontrol ettridim ve ip de hata oldugu anlasıldı ip bana ulaşmıyordu ve hemen halledildi şu an cok iyi bi şekilde giriyorum. eger status altında sende connected yazıyor ama sen expolererı acamıyorsan exp. ayarlarını kontroıl et.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soth Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Hatta sana tavsiyem modemi aldıgın firmayı (oluşum bilgisayar modemle gelen kurulum klavuzunun önünde telefonları falan yazıyor) ara ve teknik destek ile görüş gayet iyi yardımcı oluyorlar derdini anlat onlar önce senin ayarlarını kontrol ediyoırlar eger bi hata bulamazlarsa muhtemelen hattında sorun vardır. ben orayı aramıştım ve gerçekten yardımcı olmuşlardı.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar