McsPeyn Mesaj tarihi: Mart 30, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2004 Aklıma WoW'la ilgili müthiş bi fikir geldi. Şu anda betadan izlediğim kadarıyla adamların tek yaptığı yaratığa saldır emrine ver, yanına koş, manan/rage'in doldukça büyü/özel saldırı yap, yaratık kaçmaya başlayınca kovala vs. Bunlar zaten günümüz MMORPG'lerinde olan şeyler. Ultima Online'da bile var. Savaş sisteminin böyle olması bir süre sonra ilginizin savaşırken başka şeyler üzerine kaymasına neden oluyor. Peki, şöyle bir sistem olsa nasıl olur? Yaratığı seçtiniz, büyüye bastınız, karakteriniz büyüyü atarken Fifa'da ya da NBA'de olduğu gibi bi vuruş gücü git-gel'i çıktı. Kırmızının üstünde durdurmayı başardınız ve aha! Critical hit! Bir sonrakinde iyi durduramadınız ve düşük dmg vurdunuz. Neyse, bir dahaki sefere daha dikkatli olursunuz. Büyüyü atarken basamadınız, ya da canınız istemedi, o zaman oyun sizin için ramdon bir değer seçer. Ya da bu özelliği hiç görmek bile istemezsiniz, direk options'tan kapatırsınız ve oyununuza devam edersiniz. Bu özellik sayesinde 2 yıldır WoW oynayan biri ile abisinden aldığı karakterle oynayan çocukların bir farkı olabilir. Hem de beğenilmediği ya da istenmediği zaman kapatılabildiği için (mesela sadece PvP'de açarsınız) sorun olmaz. Ne dersiniz, Blizzard'a yollayım mı bu fikrimi, ya da önce beraber biraz daha geliştirelim mi bu düşünceyi?[signature][hline]Unique|MF (eski) >> CS ---- Wololo (yeni) >> CS ---- Padaone >> Sanane (JK2) Celeis >> Elan Realms (UO) ---- Celeis Sirion >> Dark Venue (UO) Webmaster >> www.FAOTO.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
McsPeyn Mesaj tarihi: Mart 30, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2004 Biliyorum zaten o denklemleri. Benim dediğim şöyle; mesela örnek dmg hesaplaması şöyle olsun: 0.3(skill)+0.8(str)+0.3(agi)+y (y burda mesela 5 ile 10 arasında random sayı olsun). Benim dediğim sistemde sen vuruşu yapmadan önce Fifa'daki serbest atış usulü olay sana sunulcak, iyi bi yerde durdurursan y'in değeri yüksek, kötü yerde durdurursan y'nin değeri düşük olacak. Yani bir nevi senin karakterinin ve karşıdakinin karakterinin durumu üzerine senin bu olayı yapma konusundaki becerin de rol oynayacak. Böylece savaşlar saldırayım, özel saldırı yapayım kaçayım/kovalayım değil, birebir senin etkinliğine bağlı olacak.[signature][hline]Unique|MF (eski) >> CS ---- Wololo (yeni) >> CS ---- Padaone >> Sanane (JK2) Celeis >> Elan Realms (UO) ---- Celeis Sirion >> Dark Venue (UO) Webmaster >> www.FAOTO.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar