Xærø Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 Paylaşmak istedim. Faydası olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 Güzelde keşke iki başlığı uzman.tv diye birleştirseydin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xærø Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 Arama yapan olursa sorun cıkmasın die böle yaptım. Yöneticiler nasıl uygun görürse öyle yapsın tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 çok vague bilgi vermiş. böle şeyleri gidip yerinde kurslarda örenmeniz lazım aracın arkası kaymaya baslarken eger hızlı bi sekilde kontra verirseniz bu sefer araç anidan kontra tarafına döner ve böle kaymaya baslar ki bu daha tehlikelidir. cok hafif kontra vermelisiniz yada direksyonu hiç kıpırdatmadan araç zaten viraj tarafına dogru donmekteyken şeride paralel hale gelmesini beklemelisiniz. çogu zaman aracım virajlarda arkadan kayar, hicbirinde kontra vermedim, versem muhtemelen bariyerlere girerdim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2008 ayrıca absli araçlarda herzaman frene abanın, yol tutusunu ve direksyon hakimiyetini kaybettirmeden yavaslatır sizi, aracınız, önden ceker oldugu varsayılarak, yol tutmaktaysa o tutusu bozmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar