Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 ucunbiri said: diğer oyunlara atıfta bulunan sayılarla örnek veren wowu mihenk taşı yapan arkadaşın yorumlarına gelince yaş sınırını 12 yapıp televizyonda a takımındaki zenciye bile reklam yaptırırsan 10m oyuncu yakalarsın lakin bu sayıyla ilgili şöyle bir durum var wowun 10m susbscriberı yok aktif olarak bugüne kadar açılmış 10m hesap var onların zaten 3 milyonu bu işten "ekmek" yiyen çinliler... 10 milyon aktif hesap var. Bilmiyorsun bare sallama ya lol. Wow un yenilikçi olduğunu söyleyen oldu mu bu arada topicde? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chaotic Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 subscriber başka şey.. aktif hesap başka şey gözünü sevem.. ayar vermeye çalışıp saçmalamışsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ucunbiri Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Blizzard defines subscribers as those who have paid a subscription fee or are using an active prepaid card, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game during the last 30 days are also counted as subscribers, but players under free promotional subscriptions, expired or canceled subscriptions and expired prepaid cards are excluded. WoW currently totals more than 2 million subscribers in Europe, more than 2.5 million in North America and approximately 5.5 million in Asia. ikinci olarak wowdan öncesi ve sonrası olarak ayırmışsın lugatta ona mihenk taşı denir anlamı getirdiği yeniliklerle çıtayı yükseltip eskiyi silmektir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Evet çıtayı yükseltti ve mmo anlayışını değiştirdi. Period. Başka bir şey demedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 tek bir mmorpg nın bu kadar büyük kitlelere hitpa ediceğini düşünemiyodum ben acıkcası wowdan önce. ki kimse düşünemiyodu, bu uzden mmorpgler daha specific konuar tarzlar üstüne cıkıyodu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Evet bak ne demiş? kapalı hesaplar sayılmaz demiş. Şu anda 10m subscriber var demek 10m aktif hesap var demek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ramocan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 15 günlük oyunda bula bula "siege savaşında böyle oldu, FPS düştü duvar kalktı, kaynım bana kaydı vsvsvs" şeklinde dana altında buzağı arama çabasındaki arkadaşlara çözüm olarak www.funcom.com account login ve unsubscribe seçeneklerini gözden geçirmelerini rica ediyorum... Bakınız NASA bile milyon dolarlık projelerde bile bug yapabilme kapasitesine sahipken funcom ne ola ki ? NASA...www.msnbc.msn.com/id/25274243/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ucunbiri Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Ekmek said: Evet çıtayı yükseltti ve mmo anlayışını değiştirdi. Period. Başka bir şey demedim. allah allah ben mi anlamıyorum sen mi şuursuzca yazı yazıyorsun mmo anlayışını değiştirdi ne demek güzel arkadaşım yeni birşey getirmeden eskiyi nasıl değiştirirsin ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ramocan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 ucunbiri said: ikinci olarak wowdan öncesi ve sonrası olarak ayırmışsın lugatta ona mihenk taşı denir anlamı getirdiği yeniliklerle çıtayı yükseltip eskiyi silmektir Bi de musalla taşı vardı ama...Neyse... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 ccooook guzel değiştirir hemde. bide hiç yenı bişey gelmedi!!! ye karşıyım biraz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
daverc Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 WoW kötü ama çıtayı yükseltti deyince ondan önceki oyunlar rezaletti gibi geliyor benim aklıma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ramocan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 "wow çıtayı yükseltti derken" zeka, beceri, zamanlama ve takımsal başarı yerine sıkıcı, tekdüze ve EZBERE DAYALI grind sistemini kasteden bir kişinin yaş/zeka paritesinden süphe duyarım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 "MMO anlayışını değiştirdi" demenin ne demek olduğunu anlamayan aşşadaki resime bakarak anlayabilir ne demek istediğimizi. WoW'un getirdiği en büyük yenilik MMO piyasasını bu derece büyütmektir. WoW çıkmasa ne AoC nede Warhammerı hazırlamaya cesaret bile edemezlerdi bu firmalar. http://www.mmogchart.com/Chart1_files/Subscriptions_8846_image001.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Ramocan said: "wow çıtayı yükseltti derken" zeka, beceri, zamanlama ve takımsal başarı yerine sıkıcı, tekdüze ve EZBERE DAYALI grind sistemini kasteden bir kişinin yaş/zeka paritesinden süphe duyarım... hayatlarındaki ilk oyunu wow olanlar böyle konuşabiliyorlar ramocan. ne de olsa ilkler daima unutlmazdır.kim ilk aşkına toz kondurur ki.:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warghammer Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Zamanlama ve takımsal başarı gayet önemli wow da. Wow anlayışı değiştirdi arkadaşım. Bu saatten sonra asla bir uo veya daoc çıkmayacak istediğin kadar ağla. Çıtayı stabilite, oynanabilirlik ve temizlik olarak arttırdı senin ego/hour oranına göre değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ucunbiri Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ucunbiri Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 "Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience." neyse... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ramocan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2008 Ekmek said: Zamanlama ve takımsal başarı gayet önemli wow da. Wow anlayışı değiştirdi arkadaşım. Bu saatten sonra asla bir uo veya daoc çıkmayacak istediğin kadar ağla. Çıtayı stabilite, oynanabilirlik ve temizlik olarak arttırdı senin ego/hour oranına göre değil. wow grind ve item a dayalı bir oyundur canım kardeşim. Ha sen başka bi yerinden oynuyorsan onu bilemem... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar