aramil Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 arkadaşlar, ağ üzerinden haberleşecek bir yazılım oluşturmak istiyorum fakat kodlama bilgim bir hayli kısıtlı olduğu için çıkış noktasına ihtiyacım var, gerisini araştırıp deneyerek öğrenebilirim sanırım. serverclient tarzı bir uygulama oluşturulacağını, TCP ve UDP soket tiplerini ve port kullanacağımı tahmin ediyorum. şimdi bu olay için önce nereden başlamalıyım? codeproject.com'u bir hayli araştırdım fakat giriş seviyesi bilgi lazım. türkçe, ingilizce tüm kaynaklar yardımcı olacaktır. şimdiden teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 ozellikle c++ istemiyorsan c# icin csharpnedir.com'da cok guzel ornekler vardi. hatta zamaninda dunyanin en dandik im'ini bilem yapmistim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 bkz. socket programming Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LasT_SuRviVoR Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 http://beej.us/guide/bgnet/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rahan Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 asio var xplatform, overlapped io falan kullanıyor windozda. çok güzel kütüphane de templatelerden, function pointerlarına ordan da boost ile functorlara falan kullanmasan bile biraz aşinalık gerektiriyor. o da biraz dilin uç noktaları gibi. http://asio.sourceforge.net/ özellikle senkronize örneklere bak, sıradan iostream i kullanır gibi iletişebiliyorsun ağ üzerinden. gözün kesmezse soket programlama tutorial ı aran. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anason Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 bence öncelikle protokolleri öğrenmelisin sonra posix düzeyinde impelemtasyonuna bakmalısın, bunları özümsersen dilersen winsock a da geçmen çok zamanını almaz. şunları önerebilirim; TCP/IP Illustrated, Volume 1: The Protocols - Richard Stevens UNIX Network Programming, Volume 1, Second Edition: Networking APIs: Sockets and XTI - Richard Stevens bunların pdf ini bulursun merak ettiğin konunun sadece giriş kısmını oku bi daha kolay kolay unutmazsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aramil Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 teşekkürler, bir hayli döküman edindim, gerisi bana kalıyor :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aramil Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Dökümanları inceledikten sonra kodlamaya geçeyim dedim fakat bir parametreyle ilgili bilgi lazım: IdUDPServer nesnesinin onUDPRead olayında : ABinding->SendTo(AnsiString AIP, int APort, void *ABuffer,int ABuffersize) komutunu kullanarak editboxtan aldığım nicki göndermeye çalışıyorum fakat void* ABuffer parametresi sürekli hata veriyor, ne olduğunu bulamadım, yardım edebilirseniz sevinirim. kodun anlatmaya çalıştığım bölümü String s; TStringStream *ds; ds->CopyFrom(AData,AData->Size); if(ds->DataString=="kim_bagli" ) { s="nick: "+Edit1->Text; ABinding->SendTo(ABinding->PeerIP,ABinding->PeerPort,s[1],s.Length()); } Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aramil Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Hala aramaktayım cevabı, duyurulur ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rahan Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 string i gönderirken byte array ine cast etmen veya serialize etmen gerekir diye düşünüyorum. ayrıca c# da unicode bişiler standart diye hatırlıyorum karakter sayısı ile gönderilecek byte sayısı birbirine eş olmayabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar