Haku Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 Bişi soracam, Gold bilgisayardan ekran kartı almıştım. garanti süresi içinde arızalandı(hatalı üretimden dolayı aşırı ısınma). 2 ay önce garantiye verdim golda, gelmedi geri ve pek gelicek gibi de durmuyo. bu tüketici hakları mahkemesi fln napabilirim? tecrübesi olan var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 ara adamları vırvır et, üstüne yatamazlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 herhangi bir üründe 30 günü geçince yenisini vermek zorunda oluyorlardı diye birşey yok muydu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Burax Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 ürünü garantiye verdiğinden itibaren 15 iş günü [yani 3 hafta] sonunda verdiğin ürünün denginde bir ürün vermek zorundalar 30 iş gününü geçince de aynı ürünün sıfırını veriyorlar ya da paranı iade ediyorlar. ama tabii bunları genelde kendiliğinden yapmıyorlar sen gitcen dicen benim böyle böyle haklarım var yetkili biri ile konuşmak istiyorum fln o zaman ciddiye alırlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2008 Ben de öyle biliyorum. 2 ay geçtiyse artık yenisini vermeleri gerekiyor. Mahkeme biraz zorlu bir süreç ama kazandığın zaman avukatlık ücretini de dava masraflarını da goldpc ödemek durumunda kalır. Bu şekilde tehdit et adamları. Şeyleri tutuşunca çok daha seri davranırlar mutlaka. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar