Mayhem Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 merhaba arkadaşlar. geçenlerde burada dell xps m1330 model laptopu gold computerdan aldıgımı söylemistim. eve geldiğim de cihazın touchpad kısmının sol tarafındaki harddisk yuvasının hemen üstünde, 5 dakikada bir masaya parmagınızı vurur gibi "tak" diye bir ses gelmesi sonucu, 4 günün ardından dayanamayıp golda geri götürdüm. müşteri hizmetlerin de ayıplı ürün diye kabul edildi fakat illaki dell teknik servisine gidip ayıplı ürün olarak rapor edilmesi gerektiği için şuan geri veremedim. işin kısası ürün hala elimde, buda gold mağazasının kıyağı olsa gerek. illlallah dedirttiler bana bugün. ne saygı var, nede uslup. halbuki ürünü satın alırken satış görevlisine, üstüne basa basa bu ürün ayıplı ürün cıkarsa ne yapıcam dedigim de hemen getirirsiniz anında birebir değişim yaparız diye söylemesine rağmen.. siz siz olun, golddan sakın ürün almayın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 gold, teknosa.. bunlardan yüksek ücretlerde mal alınmaz. alırsan ayıplı çıkma riskini göze alacaksın. o riski göze alıyorsan çekeceklerini bilmelisin zaten. sikayetvar.com da araştırın biraz bir firmadan alışveriş yapmadan önce. geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 bagır valla bagır ve çagır magazada, ben hep çekinirdim tmm tmm derdim bir gün bir patladım bu tip bir olayda senelerce çekingenligime yandım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CaNNi Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 3, 2007 Annem çok yırtıktır bu konularda. LG ye dava açtı zamanında, tüketici zart zurt derneği ne falan bildirdi çok yardımcı oluyolar. Sonra davayı kazandı. Parayı geri iade ettiler. Diyeceğim o ki tüketici derneğine başvur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quadrophenia Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Satış danışmanlarıyla değil mağaza müdürüyle konuş bi. Ondan da sonuç alamazsan dene tüketici derneği falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 4, 2007 http://www.gold.com.tr/support.asp burdakileri yapmıslar ama hatalı olduğunu kabul etmişseler kendi sorumlulukları artık, gidip firmadan onay beklemeleri müşteri açısından tamamen zaman kaybı vatan da direk değiştiriyolarlar; kendi servislerinde kontrol edip, zamna kaybı olmuyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 sanirsam ayni bilgisayari ablamada almistik seninki gibi sorun cikmisti bizim prize bak atmislardi gerci sonra degistirdiler laptop u vatan computer dan almistik ama yuksek fiyatli seyleri golddan almamak lazim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Türkiye'de garanti diye bişey olmadığından dolayı ancak sen bağırıp çağırırsan, TKD ye giderim dersen işini yaparlar. Çok gördüm çünkü bu filmleri =S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Yok özellikle Gold satış için herşeyi yapıp satış sonrasında hiç bir şeyi verememe konusunda büyük bir firma. Kadıköyü bilen bilir, Yazıcıoğlu'nun sokağında 2 adımda bir Gold Mağazası vardır. Müşteri hizmetleri ise, Y.oğlunun karşısındaki binada 5. kattadır. Asansör mütemadiyen çalışmaz ve en az 20 kişi sıra vardır hep bir kişi ilgilenir çünkü. Bence evet mağazanın içine girip bağırıp çağırmak en güzeli, çünkü orada alışveriş yapan müşteriyi etkileme şansı var. Böylelikle adamların gözükü korkutup daha ciddiye alınma şansı var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quarion Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Gold computer gerçektende ayıplı mal satma konusunda bayağı başarılı, yaklaşık birbuçuk sene önce aldığım dizüstü bilgisayarımda piksel kayıbı vardı, üstelik daha önce sattıkları malı geri alıp bunu verdiler, piksel kayıbını pek önemsememem ve yaz tatilinde olmam sebepleriyle açık ayıplı bu malı kabul ettim ama siz etmeyebilirsiniz... Türkiyede hakkını arayan bilinçli tüketici olma yolunda ilerleyen tüketicilerimiz, ayıplı malları borçlar kanunumuza ve tüketici koruma hakkındaki kanuna dayanarak değiştirme, bedeli geri isteme, bedelden ayıp oranında indirim yaptırarak malı kabul etme veya ayıbı düzelttirme olanaklarına sahiptirler, ülkemizde hak aramak sıradışılık olarak görülmekte sadece biraz araştırma ve danışma sayesinde haklarınızı arayabilirsiniz, konu ile ilgisi yok ama lütfen bilgi edinme kanunumuzdanda yararlanın :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar