Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

gold mağazasından alınan ürün ayıplı çıktı


Mayhem

Öne çıkan mesajlar

merhaba arkadaşlar.

geçenlerde burada dell xps m1330 model laptopu gold computerdan aldıgımı söylemistim. eve geldiğim de cihazın touchpad kısmının sol tarafındaki harddisk yuvasının hemen üstünde, 5 dakikada bir masaya parmagınızı vurur gibi "tak" diye bir ses gelmesi sonucu, 4 günün ardından dayanamayıp golda geri götürdüm. müşteri hizmetlerin de ayıplı ürün diye kabul edildi fakat illaki dell teknik servisine gidip ayıplı ürün olarak rapor edilmesi gerektiği için şuan geri veremedim.

işin kısası ürün hala elimde, buda gold mağazasının kıyağı olsa gerek.
illlallah dedirttiler bana bugün.
ne saygı var, nede uslup.
halbuki ürünü satın alırken satış görevlisine, üstüne basa basa bu ürün ayıplı ürün cıkarsa ne yapıcam dedigim de hemen getirirsiniz anında birebir değişim yaparız diye söylemesine rağmen..
siz siz olun, golddan sakın ürün almayın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok özellikle Gold satış için herşeyi yapıp satış sonrasında hiç bir şeyi verememe konusunda büyük bir firma. Kadıköyü bilen bilir, Yazıcıoğlu'nun sokağında 2 adımda bir Gold Mağazası vardır. Müşteri hizmetleri ise, Y.oğlunun karşısındaki binada 5. kattadır. Asansör mütemadiyen çalışmaz ve en az 20 kişi sıra vardır hep bir kişi ilgilenir çünkü.

Bence evet mağazanın içine girip bağırıp çağırmak en güzeli, çünkü orada alışveriş yapan müşteriyi etkileme şansı var. Böylelikle adamların gözükü korkutup daha ciddiye alınma şansı var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gold computer gerçektende ayıplı mal satma konusunda bayağı başarılı, yaklaşık birbuçuk sene önce aldığım dizüstü bilgisayarımda piksel kayıbı vardı, üstelik daha önce sattıkları malı geri alıp bunu verdiler, piksel kayıbını pek önemsememem ve yaz tatilinde olmam sebepleriyle açık ayıplı bu malı kabul ettim ama siz etmeyebilirsiniz...

Türkiyede hakkını arayan bilinçli tüketici olma yolunda ilerleyen tüketicilerimiz, ayıplı malları borçlar kanunumuza ve tüketici koruma hakkındaki kanuna dayanarak değiştirme, bedeli geri isteme, bedelden ayıp oranında indirim yaptırarak malı kabul etme veya ayıbı düzelttirme olanaklarına sahiptirler, ülkemizde hak aramak sıradışılık olarak görülmekte sadece biraz araştırma ve danışma sayesinde haklarınızı arayabilirsiniz, konu ile ilgisi yok ama lütfen bilgi edinme kanunumuzdanda yararlanın :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...