n0body Mesaj tarihi: Ocak 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 9, 2004 ya bi oyun yapmaya çalışıorum visual basicle, pek ii bi seçim diil visual basic biliyorum =) oyun mayın tarlası gibi command buttonlardan oluşuo hepsine de bi sayı verdin k00 k01 fln diye gidiyor... tüm karelerin rengi şu olsun nasıl diyebilirim? k00.backcolor= .... k01.backcolor= .... gibi hepsini yazdım, bunun kısa bir yolu yokmu? ilk harfi k olan tüm command buttonların rengi şu olsun .... nasıl diyebilirim visual basicte? k**.caption = 1 mesela.... yada if k**.caption = 1 then ..... herangi bi tuşun captionı... nasıl diycem? şimdiden teşekkürler icqdan yardımcı olabilecek biri gelirse ayrıca teşekkürler : 149656349 , Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Ocak 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 9, 2004 valla vb kodunu bılmem anlamam ama ... ıstedıgın seyı matrıs olarak tanımlayıp ... for(a=0;a<=8;a++) for(c=0;c<=8;c++) k[a][c]=siyah tarzında vb kodunu yarasan ... alan olarak hepsini doldurabilirsin .. (vb bilmem anlamam anlayanada karısmam) ... [Bu mesaj The_Delucian tarafından 10 January 2004 04:28 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Butonları indexli yarat.. For i=1 to 20 k(i).backcolor=RGB(0,255,0) next gibi... İndexli buton ansil yaratılır dersen.Once butonu yarat. Caption ve Buton ismini ayarla. Sonra mousun sag tusuyla butonu copy et ve formun ortasinda paste et bu isimde bir buton oldugunu indexlemek isteyip ismedgini soran bir pencere açılır okey de işlerm tamam[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy [Bu mesaj Dozer tarafından 10 January 2004 05:53 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
n0body Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 peki komutla nası button ekleyebilirim bi bilgisi olan var mı? şu boyutlarda ve şuraya bi button ekle diip onu bi döngüye koyup custom harita yarattırcam, mayın tarlasındaki gibi boyutlar belirlencek otomatik olarak button yaratılcak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deli333 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Koskocaman Commond button tuşu varken komutla neden buton koymak gibi bir amacın var. Dedıgın benı aşar ama ıcq ya gırebılseydm bzım hojalardan birine sorardık .[hline]"keko içiysen kendinden geçiysen" sdasweqr ea $aban matrix Revolutions Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
n0body Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 bi tane button ekliyecek olsam gzl de mayın tarlasındaki gibi bi customiser yazcam 100 tane button fln ekliyecek yani otomatik olarak... for - next döngüsüne button ekleme komutu koycam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Peka Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 ben yaptım daha 1 hafta önce mayın tarlası tam bitmiş halini yarın verebilirim bakarak ornek alirsin biraz yada bitmemis hali vardi surda http://baaluo.sitemynet.com/images/mayin.zip bi butonu kopyalayip yapistirirsan sana "array pakmak istiyonmu gozum ?" diye bir soru sorar vbasic evet dersen bi daha kopyalayip yapistirdikca bunlardan bir dizi olusturur yani butonunun adi ahmet ise ahmet(1) ahmet(2) ahmet(3) seklinde gider butonlar bunlarda butona basildiginda calisam ahmet_click() sub'ında index olarak doner yani 3 uncu ahmete basilirsa ahmet(3) click olmuştur for i = 0 to 99 (atiyorum 99 buton oldugunu) ahmet(i).caption = "" next i diyerek ustlerini bosaltabilir yada napicaksan yapabilirsin[signature][hline]Anatolian University Computer dept. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Peka Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 en alttakini okumamisim buton ekleme gibi bi sansin yok butonlari onceden eklersin customizerla algidin degerler disindakileri ahmet(i).visible = 0 diyerek gorunmez eder form1.width ve form1.height ile forum küçültüp tam boyutlara getirirsin ama bu cok kasinti bir is oldugu icin ben boyle yapmadim 3 tane form ekledim kolay orta zor diye customizer da koymadim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rahan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 bitmaplerle yapmayı dene bence daha mantıklı olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 dim btn as new system.forms.button btn.name = "btn" & i.tostring 'yeni tuşun adı. (btn5 gibi bir değer alacak) btn.text = "hede höde" 'tuşun üstünde yazacak şey btn.width = 20 'genişlik btn.height = 20 'yükseklik btn.left = 160 'sola uzaklık filan falan diye tanımlayabilirsin. bu visual basic .net versiyonu. 6.0 da da çok benzerdir[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Peka Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 said: Rahan, 10 January 2004 20:26 tarihinde demiş ki: bitmaplerle yapmayı dene bence daha mantıklı olur evet kesinlikle benim örnektede öyle zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 bitmaplerle yapmak ne demek ben onu tam anlayamadım.. visual basic ile yapıyorsan button ile yapmak en mantıklısıdır. ben de biriki gün önce yılan oyununa bakıyordum da button çok saçma ve uğraştırıcı olsa bile kötünün iyisi gibi duruyor. biraz daha kurcalıyım ben şu oyunu belki başka birşey çıkar..[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deli333 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Ne kaasıyonuz yaw mayın tarlası fılan. Yenı basladıysan ogrenmek ıcın pratık fılan yapıyorsan keygen filan yap :) eglenceli oluyor.[signature][hline]"keko içiysen kendinden geçiysen" sdasweqr ea $aban matrix Revolutions Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 eğer yeni başladıysanız bence de keygen ya da sayıları metine dönüştüren string manipülasyonları yazın. hem eğlendirici hem geliştirici olacaktır.[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rahan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2004 bir düğmenin her durumuna göre bi bitmap hazırlayıp satır çarpı sütun defa olmaları gereken yerlere kopyalarsın. sonra mouse hareketleriniden nereye basıldığını bulup oraya gerekli rakamın bitmapini bastırırsın. eğer yeni başlıyorsan işin grafik kısmına başlamadan önce normal programlar yaparsan daha ii olur sanırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
n0body Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 herkese çok teşekkürler yardım için... yok azmettim yapıcam bunu ben =)) bu arada keygen gibi bişeyi nası yazabilirim? bi de mumchamber "& i.tostring " ne anlama geliyor orada? bi de buttonları o şekilde yarattırınca isimleri btn(1) btn(2) şeklinde mi olacak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
metboy Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 bitmaplerle en iyisi baal ınki güzel işte örnek al :)[signature][hline]Llama, 16 December 2003 18:36 tarihinde demiş ki: sperm triballerı lazım arkadaslar bıldıgınız varmı allah askına acıl sekılde lazım sıgara ıcın ola bılır sakallı ola bılır yanı elınızde ne varsa buraya koya bılırmısınız.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Peka Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 benim bitmaple yapmaktan kastim butona bastiginda altinda cikacak olan seylerdi yani yaninda mayin varsa cikcak olan sayi yada patliyicaksa cikacak olan bomba gibi kopyalar yapıştırırsın btn(1) btn(2) şeklinde gider ve o butonlarin hepsi sadece btn_click(index as integer) gibi tek bir sub a komut gönderir tıklandıında index te sana hangi tusa basildigini bildirir[signature][hline]Anatolian University Computer dept. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deli333 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 dim keygendata(250) as string private sub form_load () keygendata(0) = "xxxkey" keygendata(1) = "xxxkey" keygendata(2) = "xxxkey" keygendata(3) = "jhıhkhkhhkjhk" keygendata(4) = "jhıhkhasdasdfkhkjhk" keygendata(5) = "jhıhkhksghhkjhk" keygendata(6) = "jhıhkhkhkjhk" keygendata(7) = "jhıhkhasdsdfkhkjhk" keygendata(8) = "jhıhkhkhkjhk" keygendata(9) = "jhıhkhkgahkjhk" keygendata(10) = "jhıhkhkhkjhk" end sub private sub command1_click() randomize timer text1.text = keygendata( cint(rnd(10) * 10)) end sub form load kısmına karışık yazan yerlere keyleri yazıcaksın. eger text 1 e koyacaksan NOT: Bır cogunu hojam ögretti bana. Algoritma ile alakası yoktur:) onlar benı aşar .[signature][hline]"keko içiysen kendinden geçiysen" sdasweqr ea $aban matrix Revolutions Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 said: n0body, 11 January 2004 12:43 tarihinde demiş ki:bi de mumchamber "& i.tostring " ne anlama geliyor orada? bi de buttonları o şekilde yarattırınca isimleri btn(1) btn(2) şeklinde mi olacak? şimdicik, "btn" metniyle i sayısını birleştirecez. i integer olduğu için .ToString() metoduyla stringe çeviriyoruz. aslında visual basicte çevirmeye gerek yok fakat daha sonradan c#a filan geçeriz diye el alışkanlığı yapmak lazım. şu durumda elimizde "btn" ve i.ToString var. ikisini + ya da & ile yapabiliriz. ama & string birleştirme için daha özelleşmiştir, kullanılmasında fayda var (alışkanlık) "btn" & i.ToString() olacak. bunun sonucunda btn3 btn5 btn9 gibi değerler çıkacak. bende bu konuda hazır bir örnek olacaktı eskiden yaptığım, flashdiskimi bulursam yollarım. //ben metodlardan sonra parantez koymayı alışkanlık hale getiremedim. IDE senin için parantezleri ekler ama koymaya alışmak lazım..[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 ayrıca deli333, örneğini tam anlamadan yorum yapıyorum ama o sadece textbox1 in textini random atamıyacak mı? neyse konuya dönüyorum: said: Private btnSayisi As Integer = 0 Private btnSon As Button 'Button tanımlıyoruz, yeni bir instance yaratmıyoruz. şimdilik butonumuz havada. Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click If btnSayisi < 5 Then Dim btn As New Button 'başka bir buttonun instanceını oluşturuyoruz. btnSon = btn 'burda butonumuza bellekte gerçek bir yer ayırıyoruz. daha doğrusu bu sanal butonu diğerine refere ediyoruz. butonumuz artık erişilebilir. btnSayisi += 1 btn.Name = "btn" & btnSayisi 'btn3 mesela.. btn.Text = btn.Name btn.Top = 5 + btnSayisi * (btn.Height + 2) 'bulunduğu yeri belirledik. Me.Controls.Add(btn) AddHandler btn.Click, AddressOf MyEventHandler 'basıldığında ne olacağının eventini belirliyoruz. End If End Sub Private Sub MyEventHandler(ByVal sender As Object, ByVal e As EventArgs) 'burada da eventi şekillendiriyoruz. Dim eBtn As Button = CType(sender, Button) 'eBtn diye bir sanal button yaratıyoruz. Ve basılan buttona refere ediyoruz. MessageBox.Show(eBtn.Text) 'butonun adını mesajla yazdırıyoruz. End Sub sizin için oturup comment yazdım.. çok iyiyim :P[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
n0body Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2004 said: Deli333, 11 January 2004 18:21 tarihinde demiş ki: dim keygendata(250) as string private sub form_load () keygendata(0) = "xxxkey" keygendata(1) = "xxxkey" keygendata(2) = "xxxkey" keygendata(3) = "jhıhkhkhhkjhk" keygendata(4) = "jhıhkhasdasdfkhkjhk" keygendata(5) = "jhıhkhksghhkjhk" keygendata(6) = "jhıhkhkhkjhk" keygendata(7) = "jhıhkhasdsdfkhkjhk" keygendata(8) = "jhıhkhkhkjhk" keygendata(9) = "jhıhkhkgahkjhk" keygendata(10) = "jhıhkhkhkjhk" end sub private sub command1_click() randomize timer text1.text = keygendata( cint(rnd(10) * 10)) end sub form load kısmına karışık yazan yerlere keyleri yazıcaksın. eger text 1 e koyacaksan NOT: Bır cogunu hojam ögretti bana. Algoritma ile alakası yoktur:) onlar benı aşar . pek bilgim yok ama bnm bildiim keygenler böyle diilki! her oyunun yada cdnin bi cd key kontrol yöntemi var cd keye ABCD-EFGH dielim meselaa... a*b = c*d +e +f = G*h gibi sistemleri var ( yukarıdaki tabiki sdc bi sallama ) sayıları alıyo belli bir denkleme koyuyor doğru cevabı verirse cdkey doğrudur diilse diildir... keygen de doğru cevabı verecek sayıları yazıyor.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
n0body Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 aranızdan ii bilenler icq sunu verebilirmi acaba ?=) yardım için ehue biraz başınızı ağrıtabilirim uyariim :PP teşekkürler icq : 149 656 349 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deli333 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 said: n0body, 11 January 2004 20:59 tarihinde demiş ki: said: Deli333, 11 January 2004 18:21 tarihinde demiş ki: dim keygendata(250) as string private sub form_load () keygendata(0) = "xxxkey" keygendata(1) = "xxxkey" keygendata(2) = "xxxkey" keygendata(3) = "jhıhkhkhhkjhk" keygendata(4) = "jhıhkhasdasdfkhkjhk" keygendata(5) = "jhıhkhksghhkjhk" keygendata(6) = "jhıhkhkhkjhk" keygendata(7) = "jhıhkhasdsdfkhkjhk" keygendata(8) = "jhıhkhkhkjhk" keygendata(9) = "jhıhkhkgahkjhk" keygendata(10) = "jhıhkhkhkjhk" end sub private sub command1_click() randomize timer text1.text = keygendata( cint(rnd(10) * 10)) end sub form load kısmına karışık yazan yerlere keyleri yazıcaksın. eger text 1 e koyacaksan NOT: Bır cogunu hojam ögretti bana. Algoritma ile alakası yoktur:) onlar benı aşar . pek bilgim yok ama bnm bildiim keygenler böyle diilki! her oyunun yada cdnin bi cd key kontrol yöntemi var cd keye ABCD-EFGH dielim meselaa... a*b = c*d +e +f = G*h gibi sistemleri var ( yukarıdaki tabiki sdc bi sallama ) sayıları alıyo belli bir denkleme koyuyor doğru cevabı verirse cdkey doğrudur diilse diildir... keygen de doğru cevabı verecek sayıları yazıyor.... İyide dikkat edersen oraya ben şiddetle yazdım. Bu bir acemi keygenidir. Senin dediğini profesyoneller yapar ve sana binlerce key verir. bizimki hafiften uyduruk :)[signature][hline]"keko içiysen kendinden geçiysen" sdasweqr ea $aban matrix Revolutions Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
n0body Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 bu yalandan keygen yani ==))) euhe sahte bnm dediğimi de program olarak yazmak o kdr zor deil... ama matematiksel olarak zor işte cd nin şifresini nası kırcaksın? hangi sistemle kontrol ettiğini? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar