Dygrogrand Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 evet, yakınımdaki nesneleri yapmaya devam.. :[hline]Lucky's Gallery Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dygrogrand Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 yok mu yorum yapan.. :([hline]Lucky's Gallery Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fab Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 kameranın kafası olmamış gibi, yani çok yumuşak geçişli olmuş sanki.[hline]5 [Bu mesaj Oky tarafından 13 December 2003 19:28 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 3d den anlamam ama texture'ın gücünü farketmen lazım artık. rezil bi modeli bile şahane bi hale getirebilir texturelar. şurda mesela bi hafif bi gradient geçiş kurtarıcaktır olayı. az bi de speckle. tamamdır.[hline]unity100, 05 December 2003 19:06 tarihinde demiş ki: dagilin lan ! avrupa birligi, humanistler, greenpeace, spiritualistler, hayvan haklari koruma dernekleri ve hititler adina bu foruma el koyuyorum. hepinizi kogusturacagim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dygrogrand Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 hangi bölümde gradient geçiş gerekebilir diosun horace? anlamadım da tam.. bu arada o kanal tiplerini anlatan bi tuto bulsam anında yapıcam öyle birşeyler ama yok işte :) sufi kaybolmadan önce tamam yazıcam diodu ama gitti :) Bu arada evet biraz yumuşak olmuş geçişler, bi kaç chamfer atayım köşelere..[hline]Lucky's Gallery Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mendoza Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 Ön tarafa markasını falan da koy. Tıpa Tıp aynısını yapmaya çalış... Bence... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dygrogrand Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 13, 2003 evet yapılabilir..[hline]Lucky's Gallery Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Qui Mesaj tarihi: Aralık 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2003 Mesh smoothing mi ne bi zavazingo vardı orda, biraz fazla kaçmış.. Yinede çok güzel :)[hline]Semi-Dr. Quinthalus @ primum non nocere ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected] [Bu mesaj Qui tarafından 28 December 2003 13:59 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dygrogrand Mesaj tarihi: Aralık 28, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2003 sağol.. diğer çalışmalarıma da bakabilirsin istersen imzadan.[hline]Lucky's Gallery Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Aralık 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2003 hangi program bu 3d maxmı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dygrogrand Mesaj tarihi: Aralık 28, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2003 evet[hline]Lucky's Gallery Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Aralık 29, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2003 pardon uzun zmandır girmedim buraya. gradient texture'ı resme ışığı gözönünde bulunduracak şekilde sar. hatta ince usun noiselanmış bi minimini bumpmap de kullanabilirsin. bi de volumetric lighting çaktın mı üstüne. tamamdır.[hline] To resist change is folly. To direct change is unlikely. To co-operate with change is an act of intelligence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hamti_damti Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 3 d den fazla anlmm ama güzel olmş marka fln daha hoş bi hava katarmş daha fazla detay yapabilirmişssn yani kısaca[hline]Soldier darkness is your way!!!Attack for Dİe!!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar