Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

50 level warrior vs 30 level wizard


Drigeolf

Öne çıkan mesajlar

2.ve 3. editionda yanamaz yani benim bi 28 level wizardım vardı hiçte bavul yapabildiğimi hatırlamıyorum.Ha bi iki kere bavul olmaktan kurtulmuıştum.Dragon tamamda balor ya.Alamaz demiyorum ama kulu kölesi yapıp bavul yapıp sonrada üstüne eşyaları koyup gidip bavul ticareti yapamaz bence.Bayağı bir yorulur,zorlanır.Dragonuna baloeruna görede deiğişiyor tabii.50 level bi dragon bizim fighteıda alır mageide bence,sonuçta warrior bile olsa hem büyü hem meele direk olarak.Bide black dragonsa acid macid atar mahveder ortamı bence .Yok bu deiğişir ona bişey demiyorum.20 level dragonuda var(yavru o daha yavru :) ),30 levelıda(ahanda yetişkin),50 side 100 üde(bunnarı görünce canını seven kaçsın diyoruz).Aynı şey balor içinde geçerli celestial içinde.Bu arada sizce de dragonlar pek bi sevimli değill mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bikere wizard dediğin zaten bütün special abilityleriyle falan o inanılmaz kuvvetli dediğin ejderhalara, balorlara, hatta molydeus ve klurichir gibi az bilinen ama son derece ölümcül olan ucubiklere dönüşebiliyo. hatta her round free action olarak birine dönüşüp her roundda farklı bi şekilde dövüyo... (shapechange)

bu durumda nası wizard altı üstü bi insan oluyo da (ki diil) warrior altı üstü bi insan olmuyo? (ki öyle)[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher

[Bu mesaj Grudge tarafından 30 November 2003 21:43 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ayrıca iiddia ediyorum bir baloru anca bir warrior yener nedenmi:
Balor
CLIMATE/TERRAIN: The Abyss
FREQUENCY: Very rare
ORGANIZATION: Solitary
ACTIVITY CYCLE: Any
DIET: Carnivore
INTELLIGENCE: Supra-genius(19-20
TREASURE: Hx3
ALIGNMENT: Chaotic evil
NO. APPEARING: 1
ARMOR CLASS: -8
MOVEMENT: 15, Fl 36 (B)
HIT DICE: 13
THAC0: 7
NO. OF ATTACKS: 1 or 2
DAMAGE/ATTACK: by weapon or 2-12
SPECIAL ATTACKS:Terror, body flames,
death throes, explosion
SPECIAL DEFENSES:+3 or better weapons to hit
never surprised, spell immunity
MAGIC RESISTANCE:70%
SIZE:L (12' tall)
MORALE: Fanatic (17-18)
XP VALUE:46,000
hadi kessin bavul yapsın mage ,sonraya buraya gate açsın beni yapsın
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bikere wizard dediğin zaten bütün special abilityleriyle falan o inanılmaz kuvvetli dediğin ejderhalara, balorlara, hatta molydeus ve klurichir gibi az bilinen ama son derece ölümcül olan ucubiklere dönüşebiliyo. hatta her round free action olarak birine dönüşüp her roundda farklı bi şekilde dövüyo... (shapechange) tamamda,unutmayalım sadece 1/4 gücünü alır yaratıkların ve transformation sırasında spell cast edemez.Evet dragon bile olsa,shapechance i iyi oku derim aç bak ve artık oku,bunada kural dışı deme,oku

bu durumda nası wizard altı üstü bi insan oluyo da (ki diil) warrior altı üstü bi insan olmuyo? (ki öyle) ben,warrior akltı üstü bir insan diil demedimki,siz wizardı abarttınız ben de wizardda bir insan altı üstü dedim.Ayrıca hala baloru,alsa alsa,warrior alır çünkü spell immunity veeeeee balorlar 9.level spell çekebilir bu durumda dispelde çekebilir,dispel çekerse ne olur ADAMIMIZ NORMAL HALİNE GERİ DÖNÜŞÜR!bir baloru sadece mightla,sadece +3üstü bir silahla,veya aklınızı kyullanarak (örn:gandalf protection çekti çekti salak balor kendini düşürdü nihohoho :) gerçi gandalfta düştü ve beynine kılıcını sapladı sonra balor ölmedi ama ateşe düşüp alevleri söndü vsvs)tabii büyü sadece korunma amaçlı kullanılır ,ama çok uzun diil.(BÜYÜK YAZIYORUM:GANDALFIN EXTREME BİR ÖRNEK OLDUĞUNU,GERÇEK FRP İLE BİR ALAKASI OLMADIĞINI,DEMI-GOD OLDUĞUNU,SEÇİLMİŞ OLDUĞUNU,AŞMIŞ OLDUĞUNU,WİZARD OLMADIĞINI,WİZARDLARIN KILICI GANDALF GİBİ KULLANAMAYACAĞINI [b]BİLİYORUM
sonra kurallara göre mi oynuyoruz,ama peasentın 50 levelda 20hpsi olur gibi şeyler duymak istemiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Shapechange
Transmutation
Level: Animal 9, Drd 9, Sor/Wiz 9
Components: V, S, F
Casting Time: 1 standard action
Range: Personal
Target: You
Duration: 10 min./level (D)

This spell functions like polymorph, except that it enables you to assume the form of any single nonunique creature (of any type) from Fine to Colossal size. The assumed form cannot have more than twice your caster level in Hit Dice (to a maximum of 50 HD). Unlike polymorph, this spell allows incorporeal or gaseous forms to be assumed.
You gain all extraordinary and supernatural abilities (both attacks and qualities) of the assumed form, but you lose your own supernatural abilities. You also gain the type of the new form in place of your own. The new form does not disorient you. Parts of your body or pieces of equipment that are separated from you do not revert to their original forms.
You can become just about anything you are familiar with. You can change form once each round as a free action. The change takes place either immediately before your regular action or immediately after it, but not during the action. If you use this spell to create a disguise, you get a +10 bonus on your Disguise check.

Focus: A jade circlet worth no less than 1,500 gp, which you must place on your head when casting the spell. (The focus melds into your new form when you change shape.)

BALOR
Large Outsider (Chaotic, Extraplanar, Evil)
Hit Dice: 20d8+200 (290 hp)
Initiative: +11
Speed: 40 ft. (8 squares), fly 90 ft. (good)
Armor Class: 35 (–1 size, +7 Dex, +19 natural), touch 16, flat-footed 28
Base Attack/Grapple: +20/+36
Attack: +1 vorpal longsword +33 melee (2d6+8/19–20)
Full Attack: +1 vorpal longsword +31/+26/+21/+16 melee (2d6+8/19–20) and +1 flaming whip +30/+25 melee (1d4+4 plus 1d6 fire plus entangle); or 2 slams +31 melee (1d10+7)
Space/Reach: 10 ft./10 ft. (20 ft. with +1 flaming whip)
Special Attacks: Death throes, entangle, spell-like abilities, summon demon, vorpal sword
Special Qualities: Damage reduction 15/cold iron and good, darkvision 60 ft., flaming body, immunity to electricity, fire, and poison, resistance to acid 10 and cold 10, spell resistance 28, telepathy 100 ft., true seeing
Saves: Fort +22, Ref +19, Will +19
Abilities: Str 35, Dex 25, Con 31, Int 24, Wis 24, Cha 26
Skills: Bluff +31, Concentration +33, Diplomacy +35, Disguise +8 (+10 acting), Hide +26, Intimidate +33, Knowledge (any two) +30, Listen +38, Move Silently +30, Search +30, Sense Motive +30, Spellcraft +30 (+32 scrolls), Spot +38, Survival +7 (+9 following tracks), Use Magic Device +31 (+33 scrolls)
Feats: Cleave, Improved Initiative, Improved Two-Weapon Fighting, Power Attack, Quicken Spell-Like Ability (telekinesis), Two-Weapon Fighting, Weapon Focus (longsword)
Environment: A chaotic evil-aligned plane
Organization: Solitary or troupe (1 balor, 1 marilith, and 2–5 hezrous)
Challenge Rating: 20
Treasure: Standard coins; double goods; standard items, plus +1 vorpal greatsword and +1 flaming whip
Alignment: Always chaotic evil
Advancement: 21–30 HD (Large); 31–60 HD (Huge)
Level Adjustment: —
A balor stands about 12 feet tall. Its skin is usually dark red. It weighs about 4,500 pounds.
Combat
Balors love to join battle armed with their swords and whips. If they face stiff resistance, they may teleport away to loose a few spell-like effects at the foe.
A balor’s +1 flaming whip is a long, flexible weapon with many tails tipped with hooks, spikes, and balls. The weapon deals bludgeoning and slashing damage, in addition to fire damage.
A balor’s natural weapons, as well as any weapons it wields, are treated as chaotic-aligned and evil-aligned for the purpose of overcoming damage reduction.
Death Throes (Ex):When killed, a balor explodes in a blinding flash of light that deals 100 points of damage to anything within 100 feet (Reflex DC 30 half ). This explosion automatically destroys any weapons the balor is holding. The save DC is Constitution-based.
Entangle (Ex): A balor’s +1 flaming whip entangles foes much like an attack with a net. The whip has 20 hit points. The whip needs no folding. If it hits, the target and the balor immediately make opposed Strength checks; if the balor wins, it drags the target against its flaming body (see below). The target remains anchored against the balor’s body until it escapes the whip.
Spell-Like Abilities: At will— blasphemy (DC 25), dominate monster (DC 27), greater dispel magic, greater teleport (self plus 50 pounds of objects only), insanity (DC 25), power word stun, telekinesis (DC 23), unholy aura (DC 26); 1/day—fire storm (DC 26), implosion (DC 27). Caster level 20th. The save DCs are Charisma-based.
Vorpal Sword (Su): Every balor carries a +1 vorpal longsword that looks like a flame or a bolt of lightning.
Summon Demon (Sp): Once per day a balor can automatically summon 4d10 dretches, 1d4 hezrous, or one
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

greater dispel bile atsa d20de en az 21 atması lazım shapechange'i dispellemek için. :)
ama wizard bi-iki featle bu sayıyı da çok rahat yükseltebilir hatta hatta büyüsünün dispellenmesini olduğu gibi önleyebilir bile...[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher

[Bu mesaj Grudge tarafından 30 November 2003 22:17 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Special Attacks: Death throes, entangle, spell-like abilities, summon demon, vorpal sword
Special Qualities: Damage reduction 15/cold iron and good, darkvision 60 ft., flaming body, immunity to electricity, fire, and poison, resistance to acid 10 and cold 10, spell resistance 28, telepathy 100 ft., true seeing
Saves: Fort +22, Ref +19, Will +19
Abilities: Str 35, Dex 25, Con 31, Int 24, Wis 24, Cha 26

teşekkür ederim,spell resist kaldırılmış ama daha güzel özellikler eklenmiş.spell resist 28,az değil 1
elektrik,fire ve poison gibi hayati önem taşıyan büyülerin işe yaramaz koçum.
Saveleri çok fazla.
Daha özel ataklara gelicem.
NOT:BALOR FEAT ALAMIYOR GALBA ZAVALLICIKLAR.
özel ataklar silahlar
Summon Demon (Sp): Once per day a balor can automatically summon 4d10 dretches, 1d4 hezrous, or one nalfeshnee, glabrezu, marilith, or balor. This ability is the equivalent of a 9th-level spell. ,
hehe buda başka güzel bir özellik yanında arkadaşın bir balor daha olacak ona göre düşün.
Ayrıca dispel için,11 atması gerktiği doğru ama soruyorum,iki balor var karşında(ability)ikisiden biri 11 üstü atarlar.
Vorpal Sword (Su): Every balor carries a +1 vorpal longsword that looks like a flame or a bolt of lightning.
sen galba vorpal swordun ne olduğunu bilmiyorsun?
Adamın üstünde isterse 1500000000 kg zırh olsun,resistanceları olsun spelleri olsun,kendini astral planee atmış olsun,görünmez bir kolu bacağı olsun,iplemez ,keserrrr.
Flaming Body (Su): The body of a balor is wreathed in flame
aha bir zorluk daha.yakınıa girince otomatik olarak damage alıyorsun,kısa rangeli büyülerin(finger of death vs gitti ve eğer hala shapechange niyetindeysen dragon olsun mümkünse red olsun yanmayasın)
BUNU YENİ GÖRDÜM AFEDERSİN DALGA GEÇİCEM
Spell-Like Abilities: At will blasphemy (DC 25), dominate monster (DC 27), greater dispel magic, greater teleport (self plus 50 pounds of objects only), insanity (DC 25), power word stun, telekinesis (DC 23), unholy aura (DC 26);
ATT WILL GREATER TELEPORT:YANINDA ADAM YANIYOR ZATEN ÖLDÜN
AT WILL GREATER DISPELL:ee diyecek söz bulamıoyrum adam dispell edene kadar dener tuıru bile gitmez.
biraz sıskaysan telkinesisle teleportla filan bile alır aşşağı.Ayrıca unholy aura da öyle komik bişey değil ve tekrarlıyorum BUNLAR AT WILL.istediği zaman istediği saniye istediği kadar.düşünmesi yeterli.Saniyede 5 kere düşünebilir balor gibi bir yaratıok hakliyle

Özür:Bir baloru ne bir Warrior ne bir wizard alamaz,70 leveldan sonra belki,bu konuda özür diliyorum ve bana yardımcı olduğun içinb teşekkür ediyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

This spell functions like polymorph, except that it enables you to assume the form of any single nonunique creature (of any type) from Fine to Colossal size. 1.The assumed form cannot have more than twice your caster level in Hit Dice (to a maximum of 50 HD). Unlike polymorph, this spell allows incorporeal or gaseous forms to be assumed.
2.You gain all extraordinary and supernatural abilities (both attacks and qualities) of the assumed form, but you lose your own supernatural abilities. You also gain the type of the new form in place of your own. The new form does not disorient you. Parts of your body or pieces of equipment that are separated from you do not revert to their original forms.
You can become just about anything you are familiar with. You can change form once each round as a free action. The change takes place either immediately before your regular action or immediately after it, but not during the action. If you use this spell to create a disguise, you get a +10 bonus on your Disguise check.
1.30 levelsın 30hd olacak,maximum 50 zaten 2eında 1/4 gücünü alıyordun bunda levelına göre hd,güzel bana uyar
2.Evet güzelim featlerine elveda demenin vakti geliyor,ama yaşasın yeni özellikler diyebilrsin,özellikle balor özellikleri fena değil,bu sana bir avantajdır ama unutma 30 hd 30 hd 30 hdddddddd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

---- eklenmiş.spell resist 28,az değil 1
evet hiç de az diil. 30. level wizardın d20de en az -2 atması gerekiyo lol...

---- elektrik,fire ve poison gibi hayati önem taşıyan büyülerin işe yaramaz koçum.
ama ben zaten sonic kullanıyorum canımcım ;)

---- Saveleri çok fazla.
ama ben save attırmıyorum

Daha özel ataklara gelicem.
NOT:BALOR FEAT ALAMIYOR GALBA ZAVALLICIKLAR.
özel ataklar silahlar
Summon Demon (Sp): Once per day a balor can automatically summon 4d10 dretches, 1d4 hezrous, or one nalfeshnee, glabrezu, marilith, or balor. This ability is the equivalent of a 9th-level spell. ,

----> hehe buda başka güzel bir özellik yanında arkadaşın bir balor daha olacak ona göre düşün.

wizardın söylemesi gereken tek bişey var. "çekilebilirsin canımcım" a.k.a dismisal

---->Ayrıca dispel için,11 atması gerktiği doğru ama soruyorum,iki balor var karşında(ability)ikisiden biri 11 üstü atarlar.

yanlış yazmışım afedersin 21....
(dispel için caster level check DCsi 11+caster leveldir. ki 41 oluyo bu durumda. balorun caster leveli 20)

-----> Vorpal Sword (Su): Every balor carries a +1 vorpal longsword that looks like a flame or a bolt of lightning.
sen galba vorpal swordun ne olduğunu bilmiyorsun?
Adamın üstünde isterse 1500000000 kg zırh
olsun,resistanceları olsun spelleri olsun,kendini astral planee atmış olsun,görünmez bir kolu bacağı olsun,iplemez ,keserrrr.

yavaşşşşş. abartma. yok öyle bişey. vuramazsa kesemez (ki seni temin ederim vuramıyo....)

----->Flaming Body (Su): The body of a balor is wreathed in flame aha bir zorluk daha.yakınıa girince otomatik olarak damage alıyorsun,kısa rangeli büyülerin(finger of death vs gitti ve eğer hala shapechange niyetindeysen dragon olsun mümkünse red olsun yanmayasın)

bilimum contingencyler ve abjurationlarla hiçbiri bişey ifade etmiyo...

---->BUNU YENİ GÖRDÜM AFEDERSİN DALGA GEÇİCEM
Spell-Like Abilities: At will blasphemy (DC 25), dominate monster (DC 27), greater dispel magic, greater teleport (self plus 50 pounds of objects only), insanity (DC 25), power word stun, telekinesis (DC 23), unholy aura (DC 26);
ATT WILL GREATER TELEPORT:YANINDA ADAM YANIYOR ZATEN ÖLDÜN

dimensional anchor diye çok güzel bi büyümüz var. teleport sucx


------> AT WILL GREATER DISPELL:ee diyecek söz bulamıoyrum adam dispell edene kadar dener tuıru bile gitmez.
biraz sıskaysan telkinesisle teleportla filan bile alır aşşağı.Ayrıca unholy aura da öyle komik bişey değil ve tekrarlıyorum BUNLAR AT WILL.istediği zaman istediği saniye istediği kadar.düşünmesi yeterli.Saniyede 5 kere düşünebilir balor gibi bir yaratıok hakliyle

dediğim gibi. d20 de 21 atması gerekiyo dispellemek için. kolay gelsin...

-----> Özür:Bir baloru ne bir Warrior ne bir wizard alamaz,70 leveldan sonra belki,bu konuda özür diliyorum ve bana yardımcı olduğun içinb teşekkür ediyorum

bunu bi daha gözden geçir...[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
sinanural, 30 November 2003 22:26 tarihinde demiş ki:
1.The assumed form cannot have more than twice your caster level in Hit Dice (to a maximum of 50 HD). but you lose your own supernatural abilities[/b].


Supernatural Abilities (Su): Supernatural abilities are magical but not spell-like. Supernatural abilities are not subject to spell resistance and do not function in areas where magic is suppressed or negated (such as an antimagic field). A supernatural ability’s effect cannot be dispelled and is not subject to counterspells.

ayrıca featlerle hiçbi ilgisi yok bunun...
[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher

[Bu mesaj Grudge tarafından 30 November 2003 22:32 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

11+caster levelmı atması lazım?
11+20=32 zaten imkansız?,niyer caterın levelı artıkça
zar yükselsinki 11-caster level dır o
ama kendi ağzınla demişsinm magein -2 atması lazım diye?
ayrıca fire ve electric önemli büyülerdir unutma.Sonic büyünü düşün sen.Adam teleport sux derken seni teleport eder.
Zaten kılıcın kesmesi için önce vurması lazım,ama inan bana ,vuruyo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öncelikle d20 sisteminin mantığını kavraman gerekiyo sanırım.
-2 atması lazım derken orda kastedile -2 ve üzerinde atması lazımdır. 30. level bi spellcaster 28 sr geçerken checkine 30 alıyo zaten...


Dispel Magic
Abjuration
Level: Brd 3, Clr 3, Drd 4, Magic 3, Pal 3, Sor/Wiz 3
Components: V, S
Casting Time: 1 standard action
Range: Medium (100 ft. + 10 ft./level)
Target or Area: One spellcaster, creature, or object; or 20-ft.-radius burst
Duration: Instantaneous
Saving Throw: None
Spell Resistance: No
You can use dispel magic to end ongoing spells that have been cast on a creature or object, to temporarily suppress the magical abilities of a magic item, to end ongoing spells (or at least their effects) within an area, or to counter another spellcaster’s spell. A dispelled spell ends as if its duration had expired. Some spells, as detailed in their descriptions, can’t be defeated by dispel magic. Dispel magic can dispel (but not counter) spell-like effects just as it does spells.
Note: The effect of a spell with an instantaneous duration can’t be dispelled, because the magical effect is already over before the dispel magic can take effect.
You choose to use dispel magic in one of three ways: a targeted dispel, an area dispel, or a counterspell:
Targeted Dispel: One object, creature, or spell is the target of the dispel magic spell. You make a dispel check (1d20 + your caster level, maximum +10) against the spell or against each ongoing spell currently in effect on the object or creature. The DC for this dispel check is 11 + the spell’s caster level. If you succeed on a particular check, that spell is dispelled; if you fail, that spell remains in effect.


Dispel Magic, Greater
Abjuration
Level: Brd 5, Clr 6, Drd 6, Sor/Wiz 6
This spell functions like dispel magic, except that the maximum caster level on your dispel check is +20 instead of +10.[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

E o zaman adama save attırman gerekecek,
dediğin şu,adam at wil turn bile harcamadan balor çıkardı,koydu bi tane(zaten ölürsün ama ölmedin hani kıyak ya da insiyatif sende? olabilir?)
Sen turn harcamadın shapechange yaptın.Adamda aynen yaratığı çıkardı(feat)
Yaratığı yolladın.Hemen çekeryani büyü bile diil feat :)
Sıra adamda:at will g.dispell ana ben shapechangedim?,Adam sana koydu öldün,ölmedinmi sıra sende shock yedin bu arada hergün balor koymuyo heralde?Zarıda tutturdun hadi.Kalktın ama kalkana kadar turnun geçti,balorun kılıcı havada bgelirdi,vıjkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yer kan gölüne döndü,ama merak etme parmağını arkadaşların olay yerinin 5km ötesinde bulmuşlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
shapshal, 30 November 2003 22:29 tarihinde demiş ki:
ya bu konu biyere varmıcak bi şekilde ikisinden biri yenicek ki mevkilerine de bağlı uzaklık intiative zart uzrt bunları bilemiyeceğimize göre kapansın konu


biyere varmaya çalışmıyoruz ki
eğleniyoruz kendimizce
ben eğleniyorum en azından
beyin cimnastiği oluyo
aslında dünya görüşüm imzamdaki gibidir ;)[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-----> E o zaman adama save attırman gerekecek,
so? dismisal save dcsi caster levelim ve karşıdaki yaratığın HD sinın farkı kadar modifiye olur. o balor 20 hd. ben 30 hd'ım save DCsi direk 10 artıyo. okadar da yüksek diil o saveler...

----->dediğin şu,adam at wil turn bile harcamadan balor
çıkardı,koydu bi tane
at-will turn harcamadan diildir. bi büyü gibi çalışır. standart action harcarsın...

----->Sen turn harcamadın shapechange yaptın.Adamda aynen yaratığı çıkardı(feat)
Yaratığı yolladın.Hemen çekeryani büyü bile diil feat :)

featleri yanlış anlamışsın. player's handbook'u oku


----> Sıra adamda:at will g.dispell
açıklaması aşağıdaki gibidir...

----> ana ben shapechangedim?
hala öyleyim.

----> Adam sana koydu öldün,ölmedinmi sıra sende shock yedin bu arada hergün balor koymuyo heralde?
nası yani? neye göre kime göre ? critical atmadığı sürece gayet rahatım ben...

----> Zarıda tutturdun hadi.Kalktın ama kalkana kadar turnun geçti
yok öyle bişey. move actionla kalkıyorum. hala büyü yapabilirim.

----> balorun kılıcı havada bgelirdi,vıjkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yer kan gölüne döndü,ama merak etme parmağını arkadaşların olay yerinin 5km ötesinde bulmuşlar.
böyle olması için bi sebep göremiyorum hala...
[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
sinanural, 30 November 2003 22:38 tarihinde demiş ki:
This spell functions like dispel magic, except that the maximum caster level on your dispel check is +20 instead of +10.
bu tuttura bilir demek,att will olduğuna göre turnde en aşşağı 8 tane yollar derim ben.Biride tutar


1- at-will demek free action demek diildir
2- free action bile olsa roundda sadece 1 free action alırsın
3- 8 tane dispel bile atsa 20lik zarda critical success yapması lazım. yani 20 atması lazım. ve bunun şansı da %5. yani 20 deneme yapabilse biri 20 gelebilirdi. teorik olarak...[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

e peki neden balor'un monster manualdaki round-by-round taktikleri şu şekilde verilmiş bana açıklar mısın?
balor bu abilityleri free action olarak yapabileceğini çözememiş mi?

Round 1: Fire storm or implosion and quickened telekinesis, or summon additional demons. If the balor does not deem itself seriously threatened, it conserves abilities usable only once per day and uses blasphemy instead.
Round 2: Insanity or power word stun.
Round 3: Full melee attack with weapons, including entangle with whip.
Round 4: Teleport or fly away with entangled foe to reestablish range; repeat round 1 and continue.
A balor who wants to drive off or neutralize a party without slaying its foes avoids lethal attacks.
Prior to combat: Unholy aura.
Round 1: Dominate monster.
Round 2: Power word stun.
Round 3: Insanity or telekinesis to incapacitate or repel a dangerous opponent.
Round 4: Teleport or fly away to reestablish range; repeat round 1 and continue.[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher

[Bu mesaj Grudge tarafından 30 November 2003 22:52 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...