Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Empyrium dağıldı =(

Etos

Öne çıkan mesajlar

Hayatımın gruplarından biri daha gitti. Bu kadar başarılı bir grup niçin dağılır anlamak çok güç. Resmi sitedeki açıklama şöyle:

"Weiland" is now released since quite some time and as some of you might have read elsewhere, we hereby confirm that this is the last Empyrium release. We feel it's about time to move on to new concepts and projects. Empyrium has explored nature-mystics since 1994, and after 8 years we feel to move on and made a glorious farewell to the concept with "Weiland"...we will keep you updated about new projects of Empyrium members on this page however, so we hope it's still worthy to drop by...

[Bu mesaj Etos tarafından 05 December 2003 19:15 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

ohooo empyrium dağılalı 4 ay oldu. son albümleri çıkmadan daılacaklarını sölemişlerdi.
yaptıkları türe dark metal diolar (walla öle diolar nası bi türü kapsıo onu anlatamicam)[hline]evden mp jk3 oynamak senin neyine 56k bağlantıyla demiyorum artık dogmeat olum sokacam saber ı
I've damned everyone and everything I've ever loved in his name, and I still feel no remorse. No shame. No pity...
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...