Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Need for Speed Underground


Ragnar

Öne çıkan mesajlar

geç oldu ama güzel oldu darısı f&f 2 nin başına

Need for Speed Underground[hline][b]
Trance,Epic-Trance,Hard-Trance,Progressive-Trance,Progressive-House,Goa-Trance,Tech-Trance,Acid-House,Afro-House,Booty-House,Deep-House,Disco-House,Dubby-House,Funky-House,Hard-House,Latin-House,Tribal-House

[Bu mesaj Ragnar tarafından 02 October 2003 12:24 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Serkan bırak bu ıslerıde askerlıgını yap olum delırtme adamı :)

Saka bı yana NFS Underground 4 dakıkalık bı demosu war kazaa dan yakaladım ındır ızle bakalım hangı araba demonun kahramanı ve bak bakalım kımın yapacagı hale gelıo demo sonunda :)

Arada ara da haber alalım canum.[hline]" pantaREi " DIED...!!!
" MAtt " IS STILL ALIVE...!!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lam bizim burda bi tornacı var eleman piston imal ediyoı özel alışımlar yapmış aliminyumla bronz karıştırmış silisyumla homojen karıştırmış ve sekmansız hücreli piston yapmıs 65 hp üniversal traktörü 135 140 hp yapmız adam deli lam :)

nese az kaldı patlatcaz ank panticim :) tisssss tissss tissss[hline][b]
Trance,Epic-Trance,Hard-Trance,Progressive-Trance,Progressive-House,Goa-Trance,Tech-Trance,Acid-House,Afro-House,Booty-House,Deep-House,Disco-House,Dubby-House,Funky-House,Hard-House,Latin-House,Tribal-House
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 sekmansız pison olur
sekman nedir : (benzinli motor )
1 kompresorü sağlar
2 sıkıştırma yapar
3 yağlamayı yapar

piston tam silindirik bir yapı değildir gömlek ise tam silindiriktir göblek ve piston arasında ki yağlamayı ve kopmresyonu sekman sağlar sen sekmanı söküp konik bir yapılı piston yaparsan ola bilir olmaz değil.

dediğim tornacı piston ve gömlek payını 1000/4 yapmış ve giderek düşürmüş son nokta 1000/ 1 ve piston sıfırıyor
yağlamave kompresyonda bu 1000/4 lük alanda oluşuyor

+komik olan nokta bütün pistonlar aliminyum olur ve sebebi ise malzemenin şişmemesi ve aşınmamasıdır.

hss (hızlandırılmış sulandırılmış soğutulmuş ) adı verilen çelik ile alışım pistonlarda vardır bunlar gelende torkun yüksek olduğu motorlarda kulanılır örnek kamyonlarda :)

olmaz diye birşey yok

+ pistonuda tornacılar imal eder birgün yolun sanayiye düşerse bir pistoncuya uğra ne makina kulanıyor bak kendi oçağıyla külce aliminyumu eritir sonra içine özel bir ilaç ve silisyum ekleyerek kaynatırlar ki madenin içindeki pislikler ayrışsın sonra bunu kaluba dökerler soğuduktan sonra çapak ve temizleme si yapılır sonrada önce çapı ayarlanır son olarakta mikrometre ile son işlemleri yapılır çıkan piatonuda zımpara ile parlatırsın işta sana piston :)

[Bu mesaj Ragnar tarafından 05 October 2003 12:41 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu elemanın piston yaptığı motorda normalde silindirde 6 sekman var bu adam silindiri yapıp sadece pistonun altında yağ kanal sekmanı bırakmış ve bu şekilde motor piston sarmıyor.
normalde 1000/1 olması gereken gömlek piston arası boşluğuda 1000/4 bırakılmış ona görede silindir konik edilmiş

peki bukadar sekman bilgimiz var sekman alfin nedir bunu bana açıklarmısın ne işe yara bir anlat :)

sonuç olarak 70 hp 1 güç artımı olmuş buna oranlada yakıt sarfiyatı artmış


not : oilkmesajdaki zımpara işlemi değil ( sakın zımparalamayın piston size doner :) ) diamat elmas ile titreşimli olarak finish işlemi yapılır
evet sonuç neymiş sekmansız piston olur değilmi :)


sonuç olarak bilmediğimiz konularda illaki biliyormuş gibi yrum yapmamak lazım önemli olan burada insanlara doğru bilgilervermek yanlış olanı doğru gibi göstermek değil

[Bu mesaj Ragnar tarafından 05 October 2003 14:23 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Konik yapılı piston dedıgın zaten FORGET PISTON olur Serkancım ama bu ıs ole senın tornacının yaptıgı kadar kolay degıl.Sole acıklıyayım sımdı her pıstonun bellı bor ve sıkıstırma oranları var 65hp lık bı traktoru 140hp yaparsın onemlı olan arada aldıgın guc degıl.Onemlı olan yapılan pıstonun guce olan mukavemetı yanı sole.Eger senın pıstoncu 250 hp lık arabanın 600 700 hplere geldıgındekı gucunu patlamadan saglıyan bı pıston ımal edıosa hıc durmasın dunyada bu kodusa JE ,Wiseco gıbı elle tutulur cok az marka war onlardan bırı olsun kardes :)

Bı arac 500hp lerın uzerıne cıktıgında cok fazla detaya gıremıyecegım bı ara yuz yuze anlatırım sana pıstonu falan gecınız onlar hardware parcalardır o kadar hard olmayan atesleme anfılerıne bıle ıhtıyac duyar bu ne demektır yanma odasındakı ısı cok daha yukarılara cıkacak demektır(minimum 3 katı farkeder) bunun yanı sıra mınımum 750cc enjektor falanda kullanacagını varsayarsan ve bu gelen benzını pıggyback denen sıstemle beyne ıletır msd gıbı markaların ıgnıtıon amp sıstemıylede yanmayı saglıyacagını dusunursen bu yuksek guclerdekı bı otomobılın yanma odası sıcaklıgını surtunmesız ortamda bıle nerelere cıkacagını daha rahat gorursun.Pıston ısının ole kafadan yapılan karısımlarla olmıyacagı asıkar bu yuzden tartısmıyalım :)

PS:Bu arada sunuda belırteyım yarıstıgım donelerde nıssan prımeralar wardı vectralarla beraber korfezde yarısları olurdu hey gıdı hey,neyse ıste onlara forget pıstonu konya'da bı fırma yapıodu ama en kralı 3 yarıs gıderdı sonra yenı bı takım pıston takılırdı kı bu bahsettıgım araclar da ole 400 500 hp degıllerıd :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...