Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Skill Artışı


-Mehanix-

Öne çıkan mesajlar

Bende boyle bir konu acmayi dusunuyordum. Su an oyundaki HER yaratigi solo sekilde alabilecek gucteyim ve sadece 1 aydir oynuyorum. 1 ay icerisinde rahatlikla; Master CH, Pistolde 3 line doldurdum sonra dusurdum simdi Commanda FT Specialist yaptim. Oyunda skill yapmak asiri derecede kolay ve zevksiz, ustelik mekanikleri bilince zaman bile almiyor.
Farkli bir karakter acmak istemiyorum, cunku sadece tek chara izin veriliyor 1 serverda, farkli bir servera gecmek gibi bir niyetimde yok.

Bu arada, asil oyunun zevkinin karakteriniz bitince cikacagini saniyorsaniz yaniliyorsunuz, cunku oyunda icerik namina hic birsey yok. Cogu questi yaptim, themeparklarin nerdeyse hepsini bitirdim lol dalga gecermis gibi kolay ve zevksiz hepsi, koskoca imparator icin calisiyosun, bozuk bir alet veriyor, CL300 Goraxi olduruyosun 350 credi veriyor marauderlar, Jabbayi bitiriyosun odul olarak her turlu CDEF silah ve yatak odasina girebiliyorsun lol

En sacma buldugum konu odul/loot, birkac yaratik disinda yararli loot dusuren hicbisiy yok oyunda, dusenlerde tradeskill parcalari sadece silah ve zirhlarda kullaniliyor. Su an icin para ve zamani harciyacak hic bir sey yok. Umarim designlerlar EQ ve AOya bakarlarda bisiyler ogrenirler, oyuna asiri derecede camping ve "phat lewt" gerekli. Acaba ne zaman ogrenicekler player ekonomilerin islemedigini..
Official exploi... ii..SOE forumlarina bakin, her gun onlarca insan karakterlerini bitirdigi ve icerik bulamadigi icin accountlarini cancelliyor. Ben karakterini bitirmis ve skillerini drop etmek istemeyen birisinin oyunda bulabilecegi pek bisiy gormuyorum acikcasi.

PvP konusuna gelince, gecen SOE forumlarinda yapilan bir ankette katilanlarin nerdeyse 80%inin Group/Solo PvE istedigi sonucu cikti. Kimsenin PvP yaptigi yok, BFlar bombos, ha 3-5 imp yada rebelin bestine/anchor baskinlarinami PvP diyorsunuz bilemiyorum.

Bu ayki publish gene bugfix dolu, icerik namima sadece 2 tane madde var, onlarda 2-3 gun surse fazla bile.

Oyunun yeni ciktiginin farkindayim, su an icin vakit harcamaya deger bulmuyorum oyunu acikcasi. Tahminim daha en az 1-2 senesi var iyi icerik sunmasi icin.


Glatheros; AOdaki karakterinin leveli kacti? Hic ql200-250+ tower savaslarina katildinmi? Su ana kadar en iyi gordugum PvP AOdaydi. PvP yoktur diyen birisi ya NWdan once oynamistir, yada gerekli tecrubeye sahip degildir.[hline]O_o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nw den önce oynamıştım evet ilk çıktığında
en iyi pvp aoda diyorsan bir daocu dene derim
oyun yeni sadece ao ilk çıktığında o kadar az kişi oynuoduki adamlar beleş acc dağıttılarben sadece bunu biliyorum[hline]karga theurgist of the theurgists
Hatun ooc Cleric
Rojon minstrel for all
Kargy Necromancer is my bish

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla eger master etmissen karakterini ve hala pve yapiyorsan bu senin hatan. bu oyun diger oyunlar gibi degil. bu oyunun icerisinde bir savas var. /gcw yaz bakalim ne cikiyor oyunda. hic battlefielde gittin mi ? arkadaslarinla beraber bi battlefieldde bi base kurup tutunmaya calistiniz mi ? sanmiyorum.

yok cok basit geldi diyosan ac bi craft char, mesela weaponsmith de dunya kac bucak gor. basladiginda yamuluyorsun ortasina gelince yamuluyorsun kutulari fulleyince bir bakiyorsun ki bulman gereken uyuz tonla maden var yepyeni bir mucadele cikiyor.

yaratiklardan loot dusmesi kadar MALca birsey olamaz. hadi diyelim ad&d dunyasinda yok magicdir yok efenim olur boyle seyler yutturursun. peki star wars evreninde rancor oldurunce -eger dusse- dusen kompozit armoru nasi izah ediceksin mantiga ? realizm oyunlarda kisilere gercekten birseyler oldugu yanilsamasinin verilmesinde onemli bir kavramdir. zaten misyonlar bol bol para verirken ve de en saglam 4. seviye ws yapimi silahlar 12 k gibi hokkabazca fiyatlara satilirken daha ne yararli sey dusme ihtiyacini duyuyorsun monsterden.

oyunda player ekonomisinin kotu oldugu gibi bi kavrami nasi one surebildin ? craft charin var mi ? senin gidip satin aldigin laser carbinin ya da krayt elit karbinin yapilsina kadar kac asama ticaret olup kac kisi para ticaret ile para kazaniyor kac master skill kullaniliyor haberin var mi ? catir catir bir ekonomi var catir catir da isliyor bu ekonomi. multiplayer oyunda zaruri olan seylerden biri player ekonomisidir. aksi takdirde senin istedigin gibi monster ekonomisi olsa oyunlarin 80 lerin level atlayip monster oldurup dusen powerupu alindigi basit oyunlarindan farki olmaz.[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet gittim BFa, kimse yok hangi baseden bahsediyorsun, kime karsi base kurucaksin? PvP yapmiyorum zaten, ilgimi cekmiyor ama oyun her konuda oldugu gibi orda da zayif, savunmaya gerek bile yok.

Craft char ACAMIYORUM, cunku TEK charin olabiliyo, zaten istedigim her seyi paramla almam mumkun aninda. Niye zahmete giriim? Ha actim digelim aninda tum resourcelari alirim, ve 1-2 gun icinde masterim, nerde bunun zevki?

LOL kimse Rancordan composite dussun demiyor, baska taraflarinla anlamak istiyorsan baska tabi, zaten rancordan dusen birsey var; Rancor Teeth, melee weaponlar icin kullaniliyor. Benim istedigim daha iyi bir Marauder armor, yada nightsister shardlari gibi seyler, zaman harcayinca seni diger insanlardan degisik yapabilicek seyler, ozel clothingler, silahlar herhangi "farkli" seyler, diger insanlarda olmayan, nadir dusen seyler.

Tam tersine ISLEMIYOR ekonomi, yuzlerca Master WS/AS var ortalikta kaci para kazaniyor bunlarin? Beni ilgilendirmiyor hangi asamalardan gectigi lol herseyi playerlar yapinca nolucak, elimde parayla yada zamanla ne alabilicem ben? Su an herseyim var zaten.

hehe AC2de player ekonomi vardi, noldu? su an 200 kisi oynamiyodur oyunu. herifler 8 serveri 2 servera indirdiler. Eski UOda da player ekonomi vardi, adamlar hatalarini anladilar, oyuna camping ve duzgun loot sistemi koydular.
Camping ve lootsuz MMOG OLMAZ/OLAMAZ.[hline]O_o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

craft char acip da aninda tum resourceleri alabilen bir adam YOK. bilgin yok bu konuda cok kesin konusmussun. ben weaponsmithim su an. madenler surekli yer degistiriyor, skill treenin 2222 sinden yukarisinda cikan silahlari yapmak icin ozel maden gerekiyor ve bunlari bulmak COK ZOR. bazi silahlar hic yapilmiyor bile. hatta bazi madenler, mesela plumbum iron, hangi serverde ciktigi bile mechul, bazi serverlerde olmadigi soyleniyor. craft charla ilgili bilgi edin bence ne kadar zor olduguyla ilgili ondan sonra kesin hukum ver.

bence sen MULTIPLAYER kavramini bir daha tefekkur et. ideal multiplayer oyun max oranda seyin oyuncular arasinda oldugu oyundur. buna ekonomi de dahil combat da. eger daha az `multiplayer` oyun olmasini istiyorsan cik o zaman offline oyna, monsterden lootun da duser solo da yaparsin. burada amac karsi tarafta insanlar varken oyun oynamak. bu silah cektigin bir adam da olur ticaret yaptigin bir adam da.

ayrica yorumlarin cok bencilce. sen oyunda pve, pvp yapmak istiyorsun. bir suru insan da ticaret yapmak, fvf yapmak istiyor. dedigim gibi artisanlik hakkinda bilgin olmamasi oyunun icerisindeki cok buyuk bir hareketten bihaber kalmana neden olmus. biraz sehirlere in, denemek icin bi 0300 weaponsmith ya da baska bir craft chara cik bakalim ne kadar kompleks olaylar donuyormus. paraya gelince millet fabrika kurup silah basiyor stim basiyor haberin yok. 2 hafta once planetary mapta gorunen ws vendor 4 iken simdi 30 u gecti. bu da senin oyunun cok kucuk bir yuzdesinden haberdar oldugunu gosteriyor.

ayrica laflari anlamak icin insanin bir tane organi vardir. sizin orada homo sapiens sapiens anatomisi farkli ise bilemem.[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
Oyunun craftı ekonomisi vs vs'den çok memnunum açıkcası kendi arakarında olması gerekenden büyük bir uçurum yok hatta bana kalırsa SOE sadece player ekonomisini ortaya koyup oyunu piyasaya sürdü.Skill artış hızına gelisekde bence klasikleşmiş mmrog önce gelen hızlı kasar mantığıylan cok player çekme yöntemide olabilir ama onu geçtim cidden oyunda bir pure savaşçı master olduktan sonra yapacak hiçbirşeyi kalmıyor ben şuan 22klık missionları solo yapıyorum para derdim yok birşeyim yok ve umarım herkesde bana katılıyordur oyunda combat tabiri bir pvp yok inanılmaz yenilikler değişiklikler yapılması gerekiyor ben şahsen şimdiden düşünmeye başladım pvp bazında oyunu bırakmayı nezamanki düzelir tekrar başlamayı şuan yapılan şey oyunda pvp değil uberleştirilmiş mesleklerin çatışması oyunda kağıt taşı kaplar makasta kağıtı keser yok böyle olmayıncada uber oluyor meslekler,benim covert bug dediğim soenin sanırım yanlış bilmiyorsam tev zamirangosu dediği olay kadar saçma bir olay varmıdır.SOE oyunu ekonomik yönünden maden yönünden onun dalları yönünden gayet güzel olarak önümüze sürmüş ama combattı skillerdi hepsi aceleylen yapılmış şeyler.
2 gün önce farkettim bilmiyorum siz fark ettinizmi skilltablosunda pistoolera gelin orda en sağda "Pistol Stances 3"deki combat abiltylerden "Pistol Melee Defense 2" nin özelliğini okuyun böyle ciddi birfirmanın yazım yanlışına bakın ve bugune kadarda düzeltilmemiş birşey.
Diğer bir olayı anlatayım size buda pvpden geçiyor ben ve 2 kişi daha duruyoruz rebel bir cm geldi poison çaktı sanırım area poisondu hepimize poison bulaştı adamıda anında indirdik olay clone yerine yakın oluyor adama db çektik tabi bizde doctor olmadığı için saolsun poisonda 200er 200er mind götürdüğü için yattık adam o sırada koştu geldi 3umuzede db çekti sonuç.
Biz adamı öldürdük db çektik adamdan 30fp gitti biden db çekende 9fp kazandı adam geldi hepimizden 9fp kaznadı hepimizden 30fp gitti eger o grupda 4 kişi olsaydık adam bide karda olacaktı çok sacma şeyler var düzeltilmesi lazım biz burda bir bh nerf için 100tane msg ve ortak bir fikirdede toplanamadık gerisini siz düşünün.[hline]Você Cría Os Mundos Que Nós Os destruímos
Virus,SatanixVirus,Satan-Virus,Virus-Satan,Satanix.
Trex DragonSlayerz Paladin of alb/exc
Viru Jan-Tiran BH of the Ecl The solo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence mmorpg oyununu hala sosyal olmayan sekilde aliyorsunuz. benim kanimca single playerler en az sosyal olan, pvp yapilan oyunlar daha sosyal, guild tadi da katilmis pvp si olan oyunlar az biraz daha sosyal, komple oyuncularin iki kisma bolundugu bunun gibi bir oyun ise en ileri derecede - su an icin - sosyal olan oyunlardir. bu oyunda kisilerin beraber organize olup topluca hareket etmesi lazim. oyunun tadi ancak oyle alinabilir, ve bu is de 3-4 kisiyle yapilamaz. 30 kisiyle bestine baskini yapmanin ya da anchorhede 20 kisiyle gelen implerle tum sehir olarak savasmanin zevki bu kadar cok ise, bunu butun gezegenlere yaymak gerek. bu ise kendiliginden olacak birsey degil, playerlerin ise uyanip oyunun kendiliginden onlari 20 ser 30 ar gruplayip karsi karsiya getirmeyecegini anlamasi gerekiyor.[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bi kaç post okuduktan sonra gerisine bakmadım.. ortalarda craftın ne kadar zor olduğundan söz edilmiş:P GElin bide bana sorun:P anam ağlıyo novice droid engineer olucam diye.. ki 4 kat skilller 105600 xp istio.. onu hangi 1 ayda yapıcaksın.. nerden o kadar resource bulucaksın... Hade demiş param war alırım... baştan aç derim ben sana. para bul bakam... survey ederken bunalıma gir bakam:P ha bende artık para biriktirip öle alıyorum resource ama para biriktirmek bile en az 1-2 saatimi alıyo... baarmışın bide bi serverda 1 karakter diye.. başka serverda karakter açsan yerlermi seni :P benim 3 serverda 3 ayrı karakterim war ve 3'ünüde büyük zevkle oynayıp acaba hangisini oynasam diye şüpheye düşüyorum.. ki oyunun daha avrupa lansmanı olmadan oyunda dükkan açan crafterlar para yapıyo.. düşün bakalım avrupadakilerde oyuna girince ne gibi bi kalabalık olucak... koskoca dükkanlar war.. ben mesela kettemoor da coronet şehrinin kendine özel alışveriş merkezini gördüm şehrin az dışında.. dükkanlar satılıyodu.. gibi gibi.. ki her patch le yeni şeyler gelio... ne diyim baydıysan bu senin biraz karakter kasıyim bitiriyim kral oluyim sora bayar heralde ama diyip yeni şeyler aramamandan oluo olabilir ne biliyim...[hline]When I die, bury me upside down so the whole world can kiss my ass!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

char geliştirmek cidden çok kolay bu oyunda

keşke biraz daha zor yapsalardı ( mesela benim en sevdigim kısım bu tip oyunlarda char geliştirmektir )

valla ben sıkılmadım halen oynuyorum zevkle :) pvpde bu oyunda AOdaki gibi zevkli gelmedi bana o yuzden pek bulaşmıyorum pvpye ama pvpde bi denge yok ki bu tarz oyunlarda bence olması gereken bişey

AOdaki en sevdigim şey bu dengeydi zaten :)
GA4lu bi fixer enforceri yenerdi ama enforcerda cok rahatca bi NTyi yenerdi ama NTde GA4lu fixeri cok rahat yenerdi :)
cogu classın birbirine ustunlugu vardı (doc dışında :p anca şansa falan traderlar yeniyodu docları)

yormayın kafanızı fazla :) zevk alma yolları bulun sıkıldıysanız
ps: wookieelere armor istiyoruz!!!![hline]Bir çöpümüz var diye heryerin çöp kokmasına karşıyım ben...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:

craft char acip da aninda tum resourceleri alabilen bir adam YOK. bilgin yok bu konuda cok kesin konusmussun. ben weaponsmithim su an. madenler surekli yer degistiriyor, skill treenin 2222 sinden yukarisinda cikan silahlari yapmak icin ozel maden gerekiyor ve bunlari bulmak COK ZOR. bazi silahlar hic yapilmiyor bile. hatta bazi madenler, mesela plumbum iron, hangi serverde ciktigi bile mechul, bazi serverlerde olmadigi soyleniyor. craft charla ilgili bilgi edin bence ne kadar zor olduguyla ilgili ondan sonra kesin hukum ver.


Harvesterla niye ugrasiyim? su an 2mile yakin param var, XP GRINDING icin olan madeni aninda alabilirim istesem, ama tek char sisteminde benim icin anlami yok. Crafting sisteminin cok iyi farkindayim, niye baskasinin yaptigi bir mali almiim o zaman? sonucta, su anki sistemde boyle donmuyormu? herkesin craft chari olursa nolucak? o cok sevdigin player ekonomin cokmezmi?
ha bu arada ben artisan basladim oyuna Briada, eng4 tamamladim novice architect yaptim, ne kadar sikici ve hayatinin harvester/fabrikalar arasinda kosturarak gectigini anladim ve biraktim.


said:

bence sen MULTIPLAYER kavramini bir daha tefekkur et. ideal multiplayer oyun max oranda seyin oyuncular arasinda oldugu oyundur. buna ekonomi de dahil combat da. eger daha az `multiplayer` oyun olmasini istiyorsan cik o zaman offline oyna, monsterden lootun da duser solo da yaparsin. burada amac karsi tarafta insanlar varken oyun oynamak. bu silah cektigin bir adam da olur ticaret yaptigin bir adam da.


heh sen multiplayer oyunlari insanlardan mal almak saniyosan, vendorlarda mal satip/alabiliyor.
100lerce kisiyle ayni ortamda bulunarak bir yaratigi kesmek, lootu bolusmek, pvm alliancelari kurmak MULTIPLAYER olmuyormu? ben herseyi kendi basina sololamak istiyorum gibi birsey dedigimi hatirlamiyorum.


said:

ayrica yorumlarin cok bencilce. sen oyunda pve, pvp yapmak istiyorsun. bir suru insan da ticaret yapmak, fvf yapmak istiyor. dedigim gibi artisanlik hakkinda bilgin olmamasi oyunun icerisindeki cok buyuk bir hareketten bihaber kalmana neden olmus. biraz sehirlere in, denemek icin bi 0300 weaponsmith ya da baska bir craft chara cik bakalim ne kadar kompleks olaylar donuyormus. paraya gelince millet fabrika kurup silah basiyor stim basiyor haberin yok. 2 hafta once planetary mapta gorunen ws vendor 4 iken simdi 30 u gecti. bu da senin oyunun cok kucuk bir yuzdesinden haberdar oldugunu gosteriyor.


hehe benim ne kadar bildigimi sen nasi karar verdin anlamadim lol ben herhangi bir craft charindan cok daha hizli ve stabil sekilde para yapabiliyorum. daha oncede dedigim gibi eger herkes craft char acarsa sen yaptigin silahlari veya herhangi birseyi kime saticaksin?
Yorumlarinla beni cok gulduruyosun, tesekkur ederim.

Aklima gelmisken, biraz SOE boardlarini okursun benim gibi dusunen insanlarin fazlaligi gorursun, biraz fanboyluk imajinda siyrilda gercek yuzu gor.


sLog;
Ben oyunu arkadaslarimla oynamak icin para veriyorum, baska serverda acmayi dusunmuyorum bile. 0 dan baslamaktanda hic zevk almam. Ha bu arada hic bir MMOGde para benim icin sorun olmadi, bastan acsamda paranin sorun olacagini zannetmiyorum.
Her hangi bir craft skilli en fazla 3-4 gunde, hatta dahada az surer full time macroya birakirsan. 3-4 saatte novice commando yaptim, 1 haftadan biraz uzun surede master ch yaptim. (exploit kullanmadan) Size kalsa bunlar en az 1 yil surer herhalde.
Karakter kasmandan dolayi oluyor demisin, onceki postu okursan anlarsin oyundaki yapilabilcek her questi/TPi bitirdim, kalan bazi badgelerim icin ugrasiyorum acc surem dolana kadar. Zaten ondan sonrada 1 yil SWGnin yuzune bile bakmam herhalde, anca adam olur oyun.[hline]O_o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Chrysaor, 01 October 2003 00:37 tarihinde demiş ki:

Harvesterla niye ugrasiyim? su an 2mile yakin param var, XP GRINDING icin olan madeni aninda alabilirim istesem, ama tek char sisteminde benim icin anlami yok. Crafting sisteminin cok iyi farkindayim, niye baskasinin yaptigi bir mali almiim o zaman? sonucta, su anki sistemde boyle donmuyormu? herkesin craft chari olursa nolucak? o cok sevdigin player ekonomin cokmezmi?
ha bu arada ben artisan basladim oyuna Briada, eng4 tamamladim novice architect yaptim, ne kadar sikici ve hayatinin harvester/fabrikalar arasinda kosturarak gectigini anladim ve biraktim.
said:


master bi craft karakter yapak sorun degil, o karakterle IS yapmak sorun. bul bakalim o 2 milyonunla bana plumbum iron hadi. nerden bulucan nasi bulucan. 20 serverin hangisinde cikiyor hangisinde cikmiyor polemigi yapilirken 2 milyondan bahsediyosun. kendin soyledin ayni serverde 2 char acamiyorsun diye nasil koyucan master commandonun yanina master weaponsmith ? novice architect, novice ws, hicbirinin novicesi hicbirsey degil. 2222 seviyesinin uzerinden itibaren mallari yap bakalim yapabilirsen.

said:

heh sen multiplayer oyunlari insanlardan mal almak saniyosan, vendorlarda mal satip/alabiliyor.
100lerce kisiyle ayni ortamda bulunarak bir yaratigi kesmek, lootu bolusmek, pvm alliancelari kurmak MULTIPLAYER olmuyormu? ben herseyi kendi basina sololamak istiyorum gibi birsey dedigimi hatirlamiyorum.
said:


amac oyunda HER SEYI insanlar arasinda olur hale getirmektir. senin cizdigin tablo resmen multiplayer oyunlarinin ilk gunlerini animsatiyor. beraber toplanalim gidelim dragon indirelim lootu boluselim.

said:

hehe benim ne kadar bildigimi sen nasi karar verdin anlamadim lol ben herhangi bir craft charindan cok daha hizli ve stabil sekilde para yapabiliyorum. daha oncede dedigim gibi eger herkes craft char acarsa sen yaptigin silahlari veya herhangi birseyi kime saticaksin?
Yorumlarinla beni cok gulduruyosun, tesekkur ederim.


bir paragrafta birsey diyorsun baska bir paragrafta baska bir sey diyorsun. sen novice architect oynayip craft char oynadigini mi sandin. novice ya da 2222 architectin oyununa sen craft oyunu mu diyorsun ? herkes craft char acabiliyor mu ? ben sana herkes craft char acmali mi dedim ? asil sen crafting olayina nerf manasina gelen seyler one surdun. gulmeye devam et, en iyi bildigin sey o gibi gorunuyor.

said:

Aklima gelmisken, biraz SOE boardlarini okursun benim gibi dusunen insanlarin fazlaligi gorursun, biraz fanboyluk imajinda siyrilda gercek yuzu gor.


soe boardlarini 1 aydir okuyorum ve senin gibi dusunen insanlari gormedim. fazlaligini bir yana birak. su an donmekte olan genel swg tartismalari forumunda dahi player ekonominin ilerletilmesi icin topicler var. once sen kendin mmorpg expert imajindan siyril da yeni nesil oyunlara uyan.

sen asil mevzuyu hala anlayamamissin. MASTER architect, ws, as, tailor yapmak sorun degil bu oyunda. MASTER seviyesi ve civarindaki urunleri yapmak sorun. novicelik yapmissin gormemissin olayi polemik yapiyosun. git bu soylediklerini weaponsmith forumunda soyle de seni linc etsinler.[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hmm, hic gormedin ha?

LOOT: for the people who don't know any better
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=621015

Sad to be leaving.
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=627605

Ways to encourage players to play past mastering. DEVs PLZ READ!
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=627855

More thoughts on the "mass exodus"
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=623098

Are the dev's ignoring the silent majority?
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=623098

End game or should I say quit game.....
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=627988

Why We Stay
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=625628

A CONSTRUCTIVE post about CANCELLING SWG, what WENT WRONG,and a GOOD HEARTED GOODBYE
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=579428

Latest Poll: 80% of players have maxed character
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=627688

An imbalance in the player economy - catch it now before it mushrooms
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=626764

If we can't have loot, we need bigger challenges
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=626939

Idea for EndGame content
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=603393

Lots of people are leaving why???
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=624776

A thought about why achievement (loot, experience, advancement) is such a big deal.
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=625923

A n i d e a : T h e E n d g a m e S e r v e r
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=626515

Why the cities are empty......
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=621343

Quote: "Overall SWG is not an Uber-Loot game (like EQ or DAoC) and we don't intend to make it so."
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=625573

How I am suppose to get master when there's hardly anyone out there to teach..
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=625307

Please!!!!! add Endgame and Content
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=625177

I knew this day would come... I hate to say it but... I'm bored!
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=618444

What kind of content do YOU want?
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=625031

Emperor's Retreat... Am I missing something?
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=624436

Lack of Charachter Development. #1 SWG Let down!
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=617296


dogru boardlara baktigina eminsin dimi? bunlar sadece bugun yazilanlarda..[hline]O_o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

skill konusunda
eger kasmayi bilirsen yada kafaya takarsan hardcore sistemle kisa surede cogu seye ulasilabiliyor..

ama bende zevk aliorm henuz ortada dolanip olmekten insanlara bela acmaktan heh

hernekadar server powerplay ci kewl lar la yavastan isgal edilsede, pvp YAPMASAKda az buz macera tadi aliniyor gibi..

bide anlamadigim..neden mmprog nin tanimini pvp agirlikli yada pvm agirliklidir die cizgilediniz ki?

kimisi vardir iki 3 kisi alinamayacak bir seyi grupca dovmekten hoslanir
kimisi diger oyunculara teror estirmekten hoslanir

her ikisinde de katilimcilar birden cokcok oyuncumu? eet
eh bitmistir yani...

o mantikla hersey oyuncu eli olmali diye saparsa tartisma ben eskiden pop un pet i gibiydim masallah bi an npc gibi hissetmeye baslamistim tanklik ede ede..call mono store mono play!
--------

birde bilmiorm ama pet ler bana azicik rahat gibi geldi..yani..nonch bir bocek bile onden salindiginda baya bi sure kazandiriyor..ve olsede datapad e dusuyor...bilmiorm..
kinetic resisti90 graul mauler onden salinsa 1 e 1 herseyi dovuyo neredeyse...ha dovemedi mi? ayy...2ci graulu yolliyalim o zaman :p

---

son not olarak eklemeden edemicem
oyunda su anda INSURANCE acik degil...acildiginda ne mi olcak be pah felan gibi laflar endor du dathomirdi ve benzeri yerdeki gonuuuul rahatligi ile yapilan jix kiyafet zirh silahlarla gorevleri biraz riske sokacak gibi..elbet geri alinamayacak itemlar kayiplar olacak...ama piyasayi ne kadar canlandirir bilemem..

konudan sapmisim pardon tekrar..eheh[hline]*curiosity res-kills*
...mono
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Chrysaor, 01 October 2003 03:11 tarihinde demiş ki:


An imbalance in the player economy - catch it now before it mushrooms
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=626764
message?board.id=Development&message.id=626939


bu topic senin dedigin gibi `player ekonominin dibine dari ekelim rahat edelim`in aksine player ekoniminin nasil daha fazla canlandirilabilecegini tartisiyor. topicin asil posteri de furniture isinden kazanan bir adam. istedigi de arsizlik. furniture decay olsun bozulan yumurta gibi furniture alinsin istiyor. realizmle motamot zit isler. evindeki mobilyalarin son kullanma tarihi ne ?

said:

Why the cities are empty......
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=621343


270 bin kisi degisik zaman dilimlerine ve 20 den fazla serverde 6 kadar gezegende en az 4 er tane sehre ve cevresindeki ev ve maden mekanlarina dagilmis durumdayken why cities are empty sorusunu sormak dahi aptalliktir.

said:

Quote: "Overall SWG is not an Uber-Loot game (like EQ or DAoC) and we don't intend to make it so."
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=625573


arkadas gidip pacman muhabbetiyle monsterden powerpack dusurup onu yiyeyerek sismek istiyorsa gitsin istedigi oyunu oynasin.

said:

How I am suppose to get master when there's hardly anyone out there to teach..
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=625307


0204 olmadan gereken 620 master weaponsmith app expin tamamini bana denk gelip ogretmemi isteyenler sayesinde tamamladim. oynayamayan gelin...





bunlar quote ettiklerinde ciddiye alinabilecek postlara pesinen verilebilecek cevaplar. yok ben gidiyorum olmadi begenmedim hodo diyen bir cok insan var. forumlara gidiyorum diye post eden insan sayisi internette her ortamda ben oynuyorum ben bugun survey yaptim ben bugun sunu ettim yarin arkadasim da oyuna gelicek diyenlerden fazladir, burada da oyle. simdi gelelim senin `bakamadigin` forumlardaki bolumlere :

buyur burda senin istedigin tam tersine monsterden silah dusmemesinden ne kadar memnun olan bir insanin tersinin olmasi olasiligina karsi memnuniyetsizligi :

http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=weaponsmith&message.id=16380

bu asagidakilerden de ileri seviyede craftingin ne kadar karmasik oldugunun ve o cok ucuza giden silahlar icin gerekli kaynaklari edinmenin ne kadar `kolay` oldunu anlayabilirsin :

http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=weaponsmith&message.id=16024
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=weaponsmith&message.id=16286
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=weaponsmith&message.id=15546
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=weaponsmith&message.id=14841
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=weaponsmith&message.id=16150

buraya da bak bakalim crafting olayi ne kadar dallanmis :

www.swgcraft.com

umarim bunlar `haha 2 milyonum var aninda hallederim crafting islerini` gibi bir kelime toplulugunun ne kadar bos oldugunu anlatmaya yeter. problem master crafter olabilmekte degil, onu icra edebilmekte. bu aldiklarim sadece weaponsmith forumundandi, butun diger crafting mesleklerin forumlarinda ayni tur tartismalari bulursun.

bu asagidaki tartismada da tartismayi acan kisinin goruslerine ve onun hemen akabinde ona birisinin verdigi cevaba dikkatini cekerim, problemin ozunu ozetliyor. topici acan sahsin istemi senin istemlerin gibi patagonyada pide aramak alakasizliginda :

http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=628368

ayni sekilde star warsda ac2 oynamak niyetiyle gelmis ve bunu acikca soyleyip 2 ay sonra aradigini bulamadigindan accountunu iptal ettiren alakasiz arkadaslara da bak. bu ayni zamanda senin `neden sehirler bos` topici :

"I came here being first and foremost a Star Wars fan, 2nd being a gamer, and 3rd expecting game play similar to AC. No not the fantasy aspect, but content, monthly stories, and loads of fun in the Star Wars Universe. As of last night I canceled my account after 3 months of not necessarily hardcore powergaming, but playing as often as I could."
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=621343

bu da serverlerde `hic` heavy population olmadigini soyleyen bir `arkadasimiz` halbuki saat 3 ten sonra gayet heavy 3 server oluyor. bria, gorath ve eclipse. arkadas isten ya da okuldan eve geldikten sonra annesi kendisini yatirmadan 2 saat oyuna girerse gorecegi bu :

http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Development&message.id=628461

benim isaret ettigim postlarda da gorebilecegin gibi insanlar ya baska oyunlardan gelip - hangi mantikla nasi bi kafayla bu oyun vasitasiyla ac2 arzusunu gidermek isteyip bunu da talep
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Chrysaor, 01 October 2003 03:20 tarihinde demiş ki:
said:

amac oyunda HER SEYI insanlar arasinda olur hale getirmektir. senin cizdigin tablo resmen multiplayer oyunlarinin ilk gunlerini animsatiyor. beraber toplanalim gidelim dragon indirelim lootu boluselim.


Anahtar kelimeler: EverQuest, 500,000+ aktif oyuncu, dunyanin en cok oynanan MMOGi.[hline]O_o


kilit kelimeler : yeni oyun, yeni konsept, 2 ayda 300 bin uye, belki 10 bin acc. iptali.[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lol o postlarin hepsini okudunmu, ben sadece topiclere bakarak postladim onlari hehe
SWG yeni bir oyun olabilir ama konsepti yeni degil, ordan burdan alinmis mekaniklerle dolu. Ha player ekonomide AC2den aynen alinti, vendor yok, playerlar oyunun her turlu "en iyi" itemlarini yapabilcek duzeyde. AC2i 8 serverdan 2 servera dusurduler, ve aynen senin mantigin vardi designerlarinda, VNboardsun eski postlarina bir bak istersen.
SWGnin populer olmasinin altinda sadece SW themeinin olmasi yatiyor, eger bu oyun farkli bir theme altinda ciksaydi simdi firma bankrupt olmustu.
Bu arada player ekonomi bu kadar asmissa niye diger MMOGlerde bunu kullanmiyorlar acaba, hic dusundunmu?

Neyse, daha fazla uzatmak niyetinde degilim, sana iyi oyunlar..[hline]O_o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ohaha yuh be. adam daha hic mmorpg oynamamis, birak mmorpg i dogru durust online oyun oynamamis, buldugunu begenmiyor tatmin olmamis. accounu iptal ettirmeyi dusunuyormus :

" Personally, this is my first MMORPG. I've never really played many online games and have never been a RPG fan. However, I am a Star Wars fan. That is what enticed me to this game. I played this game since the first day that we were allowed to log in. I was initially enthralled by this game. However, I am becoming incencently frustrated with the game "current state" of being incomplete. "[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Herkese günaydın,
Bugün işten izinli olmanın getirdiği keyifle oyun oynamadan önce dün geceden bu yana forumlarda ne değişiklikler olmuş bir bakayım dedim.
Öncelikle dünden beri takip ettiğim bu başlıkta verdiğiniz linkleri tek tek okumadım, yazdıklarınızın ve bu linklerden gelen yorumlarınızın doğruluğunu şüphe etmeden yada topic altlarında bir kelime oyunu olup olmadığını sorgulamadan yazacağım aşağıdaki belirteceğim hususları.
Bu forumlarda yazan arkadaşlardan çok azını tanıdığım ve bu tanıdıklarımın sadece oyun stillerini bildiğim ve onların benim oyun stilini bildiğini düşünerekten kısa bir özet yapacağım kendimle ilgili,
Çoklu oyunculu sistem oyunlara aslında 1995-96 yıllarında Diablo1 ile başladım denebilir, daha sonra 1998 yılında tanıştığım UO ile OSI'de halen daha oynamaya devam ediyorum, OSI'de tanıdığım bir çok insan oyunu bıraktığı ve/veya başka oyun sistemlerine yöneldiği halde UO'yu oynamaktan -ki SWG'ye başlamış olsam da- hala büyük zevk alıyorum.
Gelelim bahsettiğiniz konulara,
Öncelikle oyun oynamak yaşımız ne olursa olsun, hatta şairin dediği gibi yolun yarısını geçmiş benim bile hala daha büyük zevk aldığı güzel bir şey olduğunu hepimizin kabul ettiğini varsayıyorum.
Çoklu oyunculu oyun sistemin de gördüğüm en büyük yanılgı insanların oyunun "action" kısmına daha fazla odaklanmaları ve bu nedenle de en kısa sürede tüm yeteneklerini geliştirmek için bir arayışta olmalarıdır.
Kısa sürede "god" mod'unda olmaya heves etmeleri bu tarz oyunların türün de yazan MMORPG kısaltmanın son 3 harfininin gözden kaçmasına neden oluyor.
Eğer oynadığınız MMORPG'lere bir "action" oyunu gözlüğü ile bakarsanız oyunun sizin için bir şey ifade etmiyor olması yada çok kısa sürede sıkılmanız gayet normal.
Şimdi gelelim MMORPG başlığı altında oynadığımız oyunlara, adı da üzerinde bunlar bir "Role Play" oyunu. Yetenek geliştirme oyunun bir parçası ama bütünü değil. Gözden kaçırdığımızın bu olduğuna inanıyorum.
Tabi ki kabul ediyorum yetenek gelişimi önemli önemsiz değil, oyunda yaptıklarını ve yapabileceklerini belirliyor ama bence herşey değil.
Ve en önemlisi bu tarz oyunlar da gelişim sürekli devam eder, oyun ilk çıktığı gün herşey ile var değildir, bu UO'da da vardı SWG'de de var ve de var olacak, dün gece UO'yu açtığım da başka bir yama yükledim adamlar 5 yıldır sürekli bir şeyleri ekliyorlar sürekli değiştiriyorlar ayarları buna rağmen bizler burada daha çıkalı bir kaç ay olmuş bir oyun da eleştiri yapıyoruz. Bence biraz haksızlık ediyoruz diye düşünüyorum.
Çok daha fazla uzatmayacağım, bize zevk veren oyun değil o oyunu oynamaktır, eğer bir oyundan zevk almıyorsak nasıl oyun'u eleştirel gözle inceliyorsak, bir de işin diğer yanına dönüp bakalım derim acaba oyun tarzımız ne?
Bir oyunu oynamak da bize bağlıdır, nasıl bir tarz oynayacağımıza biz karar veririz. Oyun değil.
İstersek bir oyunda olmayan bir yeteneği, meslek grubunu bile yıllarca yaşatabiliriz. Denenmiştir (bkz. Liche Kumadam/Necromancer of Moonglow)
Hepinize saygılar

Goktug Tetik
Bounty Hunter/Kettermoor

1992'de üniversiteden mezun olurken bir hocamız bize şunu nasihat etmişti,
"Önünüzde sizi bekleyen hayat bir maratondur, eğer bir maratona, kısa mesafe koşucusu temposu ile çıkarsanız çabuk yorulur ve bırakırsınız, planlayacağınız nasıl bir maraton koşacağınız olmalı, herkesi en kısa sürede nasıl geçeceğiniz değil"

Not: Burası yeri değil ama değinmeden edemeyeceğim, son zamanlarda forumlarda yaşanan çeşitli kişisel atışmaların seviyelerinin ağırlaşması hafif hakarete varacak düzeye gelmesi çok hoş bir görüntü sergilemiyor sizlerde benim gibi hoşlanmıyorsunuzdur diye düşünüyorum.[hline]Kumadam of Moonglow
Liche
*İlk önce MUD vardı, ama biz ilk "Ultima Online" ı tanıdık*

.:. RES TANTUM VALET QUANTUM VENDI POTEST.:.

"Birşeyin değeri ancak başka kimselerin ona vereceği bedel kadardır"

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Chrysaor, 01 October 2003 05:24 tarihinde demiş ki:
lol o postlarin hepsini okudunmu, ben sadece topiclere bakarak postladim onlari hehe
SWG yeni bir oyun olabilir ama konsepti yeni degil, ordan burdan alinmis mekaniklerle dolu. Ha player ekonomide AC2den aynen alinti, vendor yok, playerlar oyunun her turlu "en iyi" itemlarini yapabilcek duzeyde. AC2i 8 serverdan 2 servera dusurduler, ve aynen senin mantigin vardi designerlarinda, VNboardsun eski postlarina bir bak istersen.
SWGnin populer olmasinin altinda sadece SW themeinin olmasi yatiyor, eger bu oyun farkli bir theme altinda ciksaydi simdi firma bankrupt olmustu.
Bu arada player ekonomi bu kadar asmissa niye diger MMOGlerde bunu kullanmiyorlar acaba, hic dusundunmu?

Neyse, daha fazla uzatmak niyetinde degilim, sana iyi oyunlar..[hline]O_o


okumadigin postlari nasil delil olarak gosterebiliyorsun. icinde veda eden sahsin ne yazdigini ne sacma gerekcelerle accountunu kapattirdigini gormeden.

oyun konsepti ac2 ye benzer, player ekonomi ac2 den alinti olsaydi ac2 tadini almak icin swgye giren tuhaf sahislar account iptal ettirmez oynarlardi. degilmis demek ki ki adamlar ac2 ye benzemiyor diye sacmasapan sebeplerle account kapattiriyor. nasi player ekonomi mmoglarda kullanilmiyor ? nerde player ekonomi yok ? istisnasiz her oyunda olur fakat dereceleri degisir.[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Neyi konusuyoruz burda?

Chrysaor AOL board'una bunu post etmis

http://www.paticik.com/forum/view.php?id=45308 gittiginizde goreceksiniz ki, SWG icin soyle kolay, benim 2m var herseyi yaparim diyen arkadas, zaten 1 ayda oyunu bitimirmis.. :-) yani ben pes derim, bu kadar 'simple mind' olunur..

bu arada kumadama katilmaka ile beraber bir ufak duzeltme diablodan once realms ve meridin59 var :-) ikisi de harika oyunlardi,

son olrak da unity100 e tamamen katiliyorum... ama bu kadar kendini uzme, degmez ..

Gulay

[Bu mesaj Gulay tarafından 01 October 2003 14:31 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...