Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Türklere özel işkence çeşitleri #23424 : hepsiburada


Zopik

Öne çıkan mesajlar

ilginc degil gayet basit aslında,

siteyi kullanan insanlar ilkinde yada ikincisinde hatta üçüncüsünde sorun yaşamasa illa ki dördüncüsünde bir sorun yaşıyor. (benim başıma gelen gibi) ve bu kötü tecrübelerini diger insanları uyarmak için yazıyorlar forumlarda.

Türkiye'deki en büyük online internet magazasının hepsiburada.com oldugundan suphe yok, dolayısıyla elbette çok fazla insan alışveriş yapacaktır. Ama neyin ne oldugunu bilinmesi için yazılıyor bu tur olaylar genelde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dun hepsiburada'yi tekrar aradim telefonla. Ogle saatlerinde aradigimda 20 dk boyunca hatta 5 kisi var 5. siradasiniz deyip durdu. Haliyle kapattim.

Bir saat kadar sonra tekrar aradim. 13:43 Aradim, 3 dk boyunca hatta 6 kisi var 6. siradasiniz dedi. 6. siradasiniz kisminin son tekrarindan 30 sn gecmeden cat diye telefon acildi, "Buyrun ben ..... nasil yardimci olabilirim".

Demekki hepsi burada ne yapmis ? Arayani salak yerine koymak icin boyle bir duzenek kurmus. Cok akillica tabi(!)

Neyse bu sefer artik Allah ne verdiyse saydim. Su yukarida anlattigim da dahil. 20 dakikada 5 kisiyle ilgilenemediniz fakat 30 saniyede 6 kisi birden isini halletti bravo diye ...

Yine bu sefer talimatlari verdim bugun cikacak dedi, tam baska yardimci olabilece... derken lafi agzina tiktim hep bunu soyluyorsunuz simdi niye inanayim ki sebep gosterin dedim. Neyse velhasil gerdim de gerdim kendimi de karsidakini de. Son olarak tekrar bakti, faturanizda sorun cikmis, o yüzden gecikmis demis. E ey !'^+&%/()/(&%+^+'+%/&^% (dyna kizdi acik acik yazamiyorum) faturamda sorun ciktiysa, gecikecegi belliyse adam gibi haberdar etsene! Milleti salak yerine koyacak sisteminiz var da, böyle şeyler için bir mail gönderecek sisteminiz yok mu?!

Neyse, muhtemelen son oldu. Cevremdekilerin de hepsiburada'dan urun almamasi icin elimden geleni yapacagim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Taksitli alışverişin iptali sırf hepsiburadaya ait bir geri ödeme sistemi değilki her firmanın aynı sistemi geçerli belirli bir saat geçtikten sonra para çekiminden her yerde aynı sistem oluyor bu bankanın bok yemesinden kaynaklanıyor bir nevi paranız işletiliyor.
Birazda sizin hatanız var 3 günü falan geçince direk iptal edin hiç kasmayın demekki o ürün distribitördede yok.İptalin hemen ardından sipariş nosunu mesaj şeklinde hepsiburada yetkililerine spam olarak mesaj yağmuruna tutun ben aynen öyle yapıyorum aynı gün içinde nerdeyse tüm iptallerim gerçekleşti.Ha birde büyük bir tutar varsa kredi kartı ilede alındıysa bankadan onaysız kesinlikle vermiyorlar kart sahibini bankanın araması gerek bu işlemde max 2 gün deniliyor mesela hepsiburada dan w700i aldım sonra içime sinmedi direk iptal ettim w810i siparişi verdim benim kartım ek kart olduğundan asıl kart sahibi babamdı 2 gün falan geçti halen bi onay alınamadı banka babamı falanda aramadı bende sinir oldum direk iptal ettim daha ucuza teknokolik mağazasından direk ayırtıp gidip oradan işimi hallettim =)Ama arkadaşlar şu varki kaç ürün iade ettim bu adamlara hepsiburadaya hiçbiri iadeden dönmedi benimkide şans heralde sizin sorunlarınızı gördükçe.

[ Mesaj 27 Nisan 2007, Cuma - 11:16 tarihinde, Enyalios tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...