Vanthoi Mesaj tarihi: Eylül 18, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2003 slm ortalık bayaa kızışmış gene öncelikle 1 commando olarak size 1 anti-commando guide sunmak istiyorum 1) hiçbir zaman birbirinize yakin durmayin, araniz acik olsun bu sayede commandonun aoe silahlarindan etkilenmezsiniz. 2) commandolarin cok tehlikeli ve cok zayif olduğu menziller vardir bu menzilleri silahlara ve özelliklerine bakarak anlayabiliriz 64m ve 48 m rocket launcher ve heavy particle beam icin ideal range dir. bu silahlar baska menzillerden cok fazla - to hit aliyolar ondan 1 commando gorduğunuz zaman ilk kontrol etmeniz gereken sey budur. 17m ve daha yakin mesafeden commando sizi ve yaninizda 2 3 kişiyi flame thrower ile alabilir ama eger 1 commandonun dibinize girmesine izin verdiyseniz pvp yi birakmayi yada daha dikkatli oynamayi dusunun ( revenge tef e gelince ole giciklik yaparak oynayan kişiler her 2 taraftada var .. sirf revenge tef ile commando guclu diye 1 class nerflenmez) 3) commandoya karşı kullanabilceğiniz saldirilar: en etkili saldiri tabiki knockdown yaninda dizzy ve blind. commandolarin defence vs kd dizzy blind skilleri yok bu yuzden hemen yeri boyluolar. saldiriya kd ile baslamayin. once dizzy kullanin elinizde varsa blind edin bu sayede commandonun sizi silahiyla vurmasi imkansiza yakin hale gelecektir. ve commandonun her 9 saniyede 1 special yapabildiini dusunursek ( flame thrower ile) commandoyu tez zamanda oldurmeniz buyuk 1 olasiliktir. 4) atst taktikleri: a) eger sehir icinde atst niz ile dolasiyorsaniz ve 1 commando gelip yakar ise.. bu mantiksiz olsada aglamaya hakkiniz yok atst sizin petiniz filan deil 1 savas makinesi biraz saygi gosterin. b) buyuk savaslara gelince storm trooperlarin gercek islevini dusunun sw savaslarinda: support karakterleri. cunku genelde asil agir darbeyi droidler vurur. sizde aynen 1 support karakter gibi buyuk 1 savasta atst nin onunde durun atstler arkadan milleti vursun bu sayede 1 commandonun gelip atst yi yakmasi cok zorlasir. -0- umarim bu taktikler size biraz yardimci olur... savasi kazanmanin yarisi zaten dusmanini tanimaktan gecer. commandoya gelince su anda bana gore tek duzeltilmesi gereken sey flame thrower in burn damage inin azaltilmasi(bu sayede burn woundlar da azalir). ayrıca mediclerin stop bleed gibi stop burn skillerinin olmasi lazim. 1 master pistoleer saniyede 900 damage( average) verme kapasitesine sahip buda 9 saniyede 9k damage eder.. commando 1 atista en baba special ile ( ve 34% damage slice li serverdaki en iyi flamethrower ile) max 8k vurabiliyor ama genelde 4.5k 7.5k arasinda damage cakar. average olarak 6k alirsak 1 pistoleer commandodan fazla damage verir.. simdi buna burn ekleyelim burn damage 1/3 u kadar asil damage in yani 2k lik 1 burn damage soz konusu bu da 9 saniyede 5k filan eder assa yukari sonucta 9 saniyelik 1 dilimde commando 6k ustune 5k da burn damage verebilir. eger burn damage armor ve resistten etkilenmiosa bu oyunda 1 bugdir.. ama commandonun gunahi yok :=) tabi 1 pistoleer kray tissue ve advanced piece destekli 1 silah ile saniede rahat 1.5k vurabilir ama oralara hic girmeyeceğim. sonucta su anda bircok insan buyuk sayilardan korkuyor ve commandoya karsi savasmayi bilmiyor bhler eskiden eye shot ile oldururlerdi sizi ne yaptiniz kafaya 1 helm taktiniz.. aglamak yerine commandoya karsi nasil savasilacağini ogrenin. bu arada su revenge tef olayi da 1 kez daha soyluyorum commandonun nerflenmesindeki bas sebep olucak... adamlar revenge tef i nie kaldirmiyorki... hayir sacma gelio oldukten sonra 1 vibro lance yada flame thrower ile yaklasip intikam almak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vanthoi Mesaj tarihi: Eylül 18, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2003 ha bide balance olayina gelince oyundaki butun classlar nasil dengeli olabilir??? bu nasil 1 mantiksizlik her classin iyi olduu ve kotu olduğu yerler bulunmasi lazim... mesela bana kalsa swgdeki rifleman 10 saniye delay i olan 1 disruptor rifle kullanir, silahini charge eder ve daha sonra 150 metreden dusmanini mihlar. pistoleermi dusmana 30 m kadar yaklasti diyelim.. catir cutur herkesi vurur. commando basar rokete ucurur uzaktan yada iyicene yaklasip flame thrower ile cakar master marksman her silahi kullanmasi 1 avantaj 200 m de rifle ile baslar sora carbine ve pistole gecer.. teras kasi: 10 mtre uzaktan hedefin ustune atlar ve parcalar... kosu hizi tabiki ranged silah kullanan classlardan daha hizli. bunlarin hicbiri mumkun deil.. her silahin 64 m den vurduğu dusunulurse... bu oyun harbiden mantiksiz yinede oynayacağız tabi care yok :) [Bu mesaj Vanthoi tarafından 18 September 2003 16:23 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arnaviscaa Mesaj tarihi: Eylül 18, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2003 Forumda SOE ye laf soyleyenler utansin diye bir topic açilmiş, oyunda Vanthoi nin de saydigi bir sürü halledilmesi gereken ana sorunlari varken kildan yunden oyunda sayili 3-5 ranger i ilgilendiren bir soruna aninda patch cikardilar ve ingame msg attilar diye böyle bir başlik yazmiş arkadas. Bence SOE bu sorunlar varken boyle bir savunmayi hakketmiyor. Biz bu sorunlar hakkinda ticket atmiyormuyuz hani nerde patch hani nerde ingame ilgi alaka???? Vanthoi cok hakli Commandonun abartilacak bir tarafi yok cok iyi bir support meslek ama soe ayda 15 dolar kacmasin diye sikayet üzerine nerf yapabilir cünkü daha önce cok yapti. Bu seferde nerflenenler oyunu birakmakla tehdit ediyorlar gerçi ama :)) Herkes en iyi kendi karakterini analiz eder. Ben de bir TK Master olarak biraz bu meslegin basina gelenleri soyleyeyim... Oyuna ilk basladigimda Brawler i secmistim Teras Kasi yi bir türk sitesinde okudugum üzere dansci zannediyordum. Sonra ilk TK yi tusken fort da gordum hayran oldum . Adam resmen bir tank vurdugunu inidiriyor ve olmuyordu :) zaten uzakdogu dovus sanatlari ile bir ilgim var TK oldum bende. Unarmed xp almanin ne kadar or oldugunu bilen bilir öyle uzaktan ates etmeye benzemez. Haftalar sürdü Master olmam tam keyfini çikaracagim bir gün KD yaptim kafamin ustunden 850 diye bir rakam yükseldi. Bir baktim health 100 kalmis . Ne olluyor be diiye actim soe formunun millet dumduz gidiyor. Sonra ögrendik ki PvP yapmayi bilmeyen ( Vanthoi nin soyledigi gibi Commando da ayni durum soz konusu su an) rangedlarin şikayetleri yuzunden hafifce TK Knockdown nerflenmis eskiden 100 health costu ve 800 dmg olan KD ters cevirmisler 100 dmg 800 cost yapmislar. O yüzden eger Commando basta su anda ki gibi olsa coktan nerflenmisti ama yeni düzelltikleri için bir şey yapmayabilirler. Sonra SOE formunun biraz daha gecmisine baktim ki melee lerde rangedlara karsi bir saldiri veya defans istiyorlar ama ne yazikki SOE nin aciklamasi siz melee siniz dusman yakininizda ise işi bitik ama kacarsa veya uzakta ise size bye bye seklinde idi, tamamdir bu mantikli gercekten dedik ama son nerf bardagi taşirdi. Biliyorsunuz KD ye delay koydular tüm meslekler için gecerli ama TK yi vurdugu kadar kimseyi vurmadi. Knockdown2 deki dizzy ozelliğini kaldirdilar (neden cunku bu knockdown olani biraz daha uzun süre yerde tutuyor). Su anda skill tree de hala yazan bir özelliği kaldirdi adamlar. Siz klimali bir araba alsaniz bir aksam gelip olmaz yanlislikla verdik deyip sokseler ve hala baskalarina klimali diye satmaya devam etseler nasil hissederdiniz?? Artik yakinda yakalagimiz adami yakinda tutamiyoruz adam kalkip yine kaciyor. Burda işte SOE kendi ile çelisti bu patch den sonra yanimda yakaladigim playerlara karsi TK ile bir PvP bile kazanamadim. SAYGILAR SOE.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chrysaor Mesaj tarihi: Eylül 18, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2003 Heriflerde commandolarin bokunun cikarildiginin farkinda, 1-2 patche nerf patlicak diyorum. Holocron'dan alinti: said: Sounds like we may have overdone it on the commandos. Of course, I am reluctant to nerf something that players are enjoying. We'll have to discuss this more with the commando correspondent, methinks. We definitely don't want everyone else to feel like they're nothing more than flambe for the taking, and I doubt the commandos as a whole do either... [hline]O_o [Bu mesaj Chrysaor tarafından 18 September 2003 19:03 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar