Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PaticikFM

Volfied

Öne çıkan mesajlar

o zaman

Lake of Tears - The Path of the Gods (Upon the Highest Mountain, Pt. 2)[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
Futurama - Presented in Brain Control Where Available
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Sosyal ağlarda paylaş

evet bozmayalim

Pain of Salvation - Her Voices

Now I can see she proved to be right
As she was called down
It's sad though...
...that I turned out to be one of her voices.
[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
Sosyal ağlarda paylaş

zak babamiz soyle bi edge of thorns yada dead winter dead'den her hangi bir sarki soylerse kendisini yalayacam festivalde

Circle II Circle - Watching in Silence[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
  • Yeni Oluştur...