Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PaticikFM

Volfied

Öne çıkan mesajlar

Pink Floyd - Another Brick in the Wall[signature][hline]Don't Cause any Trouble.
TTnet yetkilisi Owner Ravenloft'un "net ne zaman gelicek" sorusuna cevap olarak demiş ki:

Beyfendi elimizden gelen bişi yok. Tüm yurt'ta bu böyle.
Sypro, 02 January 2004 23:30 tarihinde demiş ki:
alayinizi operek uyandirayim..
Sosyal ağlarda paylaş

Iron Maiden - Journeyman

And the fragment remains of our memories
And the shadows remain with our hands
Deep grey, came to mourn. All the colours of the dawn
Will this Journeyman's day be his last?
[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
...a Dream for the Blind...
"You know, if you take everything I've done in my entire life and condense it down into one day, it looks decent." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Sosyal ağlarda paylaş

Anathema - Temporary Peace & Hidden Tracks

sarkinin getirdigi huzura mi seviniyim dalga seslerini dinlerken umsalda yuruyup o aptal siiri okuyan Danny e mi guliyim, ya da en sondaki pink floydish country muzigine mi

Marilyn Manson tripped over because he wore high heels?![signature][hline]Lights out,
. As you hit the ground...
Sosyal ağlarda paylaş

Savatage - Alone You Breathe

Tomorrow and after
You tell me what am I to do
I stand here believing
That in the dark there is a clue
[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
"You know, if you take everything I've done in my entire life and condense it down into one day, it looks decent." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
Sosyal ağlarda paylaş

*!ilgiye muhtactir, uzerine alinir*
merhabaaaaa

yeni albumu de geliyo oh be :)

Vintersorg - Mänskensmän[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
  • Yeni Oluştur...