Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

444 1 375 Telekom ADSL Çağrı Merkezi


OwnerRavenLoft

Öne çıkan mesajlar

ya 2004 haziran dan beri adsl abonesiyim 2004 nisanda adsl geldi ve ev kullanıcılarına verilmiyodu çünkü port çok azdı 2004 haziranda ev kullanıcılarına minimum 512k için veriliyodu cs de 100 ping alınca delirdim interleaved mode diyor encapulitasyon sadece pppoe llc oluyor sinirden deliriyordum türk telekoma gittim müdür bile yardımcı olamadı bana yaw şikayet var a yazdım ve aydın bağlama müdürü bana dedi ki modem kablolarını çıkarın tekrar takın dedi ben kaç kere yaptım dedim sorunun bundan kaynaklı olamayacağını tekrarladım adam hala ısrarlı bölgenizde herkeste pppoa oluyor sizde niye olmuyor dedi neyse yazlığa falan taşındım bişeyler oldu yazlığa dsl geldi hemen öğrenci tarifesinden 23 haziranda adsl imzalandı neyse 18 ekimde kendi ilçemde annemle statik ip olayını kapatmaya gittik hazır gitmişken yazlığı da kapatabilirmisiniz dedik adama(adam beni tanır yani bilgisayardan anlıyom azıcık bide yazlıkla ilçem aynı ilde) adam kapatabilirsiniz dedi neyse kapattık adama dedim ki benim yazlıkta pppoa vc-mux giriliyor ama burda girmiyor dedim hatta teyzemde de adsl var onda da pppoa vc-mux tan giriliyor dedim adam dedi ki pppoa ile giremiyorsanız alcatel marka port kullanmıyorsunuz dedi işte siz ilk alanlardansınız nec sizin falan dedi.bu arada aydın bağlama müdürünün adını vereyim hani şu sorunumu anlamayan adamın adı şevki idi neyse 2006 ocak 20 lerinde pppoa yi deniyodum ve çalıştı bende şaşırdım ama yine ping atıyorum 50 nin altına inmiyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
OwnerRavenLoft dostum aynı işi yapıyoruz ben ankarada adsl destek hattında çalışıyorum 440375 iş olarak belki senden daha tecrübeliyim.
Neden bu kadar savunuyosun bu olayı ciddiye alıyosun. Seni gerçekten sömürmryi başarmışlar artık düşüncelerin hep adsl destek olmuş. Sana takım liderlerinin birim yöneticilerinin söylediğ,i şeylerin yalan oldugunu bizi o ortamda sömürerek para kazandıklarını sanırım biliyorsun. Bizi sömürseler neyse ne kadar adsl kullanıcısı varsa sömürlüyor.
Her neyse arkadşlar ne olursa olsun siz müşteri olarak sonuna kadar haklısınız. Belkli bizim elimizden gelen birşey yok ama size söled,klerimizin çoğu doğru değil ama ne yapalım bizde ekmeğimizi buradan kazanıyoruz en azından buradan evine ekmek götüren arkadaşlarımız var. Biz olmasak başkaları size böyle davranacak .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ankarada ADSL destek var mıydı yahu? :D hiç bir zaman telefonlarımı açmıyolarda. niye kesinti oluyor diye küfür yiyecek telekom çalışanlarının numaralarını öğrenmem lazım onlardan.

Gerçi hayret tam 6 gün 20 saattir nete baplıyım daha kesilmedi? Telekom tamamen değiştirdimi el yoksa hahah

[ Mesaj 30 Mart 2006, Perşembe - 20:06 tarihinde, Asphodel tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
Bir müşteri internete erişme konusunda birtakım sıkıntılar yaşıyor:


Çağrı merkezi: Doğru şifreyi girdiğinize emin misiniz?
Müşteri: Evet eminim. Hatta bunu bir arkadaşımdan gördüm.
Çağrı merkezi: Peki bana şifrenizin ne olduğunu söyleyebilir misiniz?
Müşteri: Beş tane küçük yıldız

**********

Çağrı merkezi: Ne çeşit bir bilgisayar kullanıyorsunuz?
Müşteri: Beyaz !

***********

Müşteri: Merhaba, ben Kamil. Bilgisayarımın disket girişinde disket takıldı kaldı, dışarı çıkaramıyorum.
Çağrı merkezi: Dışarı çıkarmak için gerekli olan düğmeye bastınız mı?
Müşteri: Evet bastım ama hâlâ çıkmıyor.
Çağrı merkezi: Bu durum pek iyi gözükmüyor, not almam lazım.
Müşteri: Aa. Bir saniye. Disketi daha takmamışım, hâlâ masamın üzerinde duruyor. Pardon...

********

Çağrı merkezi: Bilgisayarınızın ekranında sol tarafta bulunan 'Bilgisayarım' ikonuna tıklar mısınız?
Müşteri: Sizin solunuz mu benimki mi?

********

Çağrı merkezi: İyi günler. Yardımcı olabilir miyim?
Müşteri: Merhaba, bilgisayarımdan çıktı alamıyorum.
Çağrı merkezi: Ok, şimdi 'başlat'a basar mısınız ve.
Müşteri: Bana teknik bilgiler söylemekten vazgeçin, ben Bill Gates değilim!

*********

Müşteri: İyi günler, yine ben Kamil. Bilgisayarımdan çıktı alamıyorum. Her seferinde tekrar deniyorum, ama karşıma 'Yazıcıyı göremiyor' şeklinde bir yazı çıkıyor. Yazıcıyı monitörün önüne kadar getirdim hala göremediğini söylüyor.

********

Müşteri: Kırmızı renkte baskı alma konusunda bir problem yaşıyorum.
Çağrı merkezi: Renkli baskı alabilen bir yazıcıya sahip misiniz?
Müşteri: Aaaahh. Teşekkür ederim.

*********

Müşteri: Klavyem çalışmıyor.
Çağrı merkezi: Bilgisayara bağlı olduğ undan emin misiniz?
Müşteri: Hayır, bilgisayarın arkasına ulaşamıyorum.
Çağrı merkezi: O zaman klavyenizi elinize alın ve 10 adım geri gidin.
Müşteri: Ok
Çağrı merkezi: Klavye sizle birlikte geliyor mu?
Müşteri: Evet.
Çağrı merkezi: Bu klavyenizin bilgisayara bağlı olmadığı nı gösterir. Başka bir klavye var mı?
Müşteri: Evet, burada bir adet daha var. Aaah, bu çalışıyor.

*************

Çağrı merkezi: Şifreniz, küçük harfle 'a' büyük harfle 'V' ve 7 rakamı
Müşteri: 7 de büyük harfle mi yazılacak?

****************

Müşteri: Büyük bir problemim var. Bir arkadaşım bilgisayarıma ekran koruyucusu koydu ama ne zaman mouse'u hareket ettirirsem ekran koruyucum ortadan kayboluyor.

***********

Çağrı merkezi: İyi günler, nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: Hayatımda ilk kez bir e-posta yazıyorum.
Çağrı merkezi: Ok, sorun nedir?
Müşteri: E-posta adresini yazarken 'a' harfini buldum ama nasıl yuvarlak içine alacağımı bilmiyorum.
Çağrı merkezi: _________

Müşteri: N'ooldu ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...