Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yollardaki su gider kapakları


spompas

Öne çıkan mesajlar

mukavemet dersi görsen anlatabilirim elimden geldiğince ama nası nerden başlicam bende bilmiyorum.
basınç, yüzey alanı, ağırlık merkezi hede hödö bi sürüüü, yok atalet momenti ohoş midem bulandı..[signature][hline]FİLTHY PLAY / when it rains the ground gets wet!
MZ : FC Antalya United / The Paticik Cup =o= II / silkroad|troy|Washi

[Bu mesaj Fistan tarafından 22 Aralık 2005 16:44 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

delikanlı adam yuvarlak bır seyle ılgılı bır konuda dusunmez : )[signature][hline]Ve Buddha onlara dedi:
"-Size benim kim olduğum sorulduğunda, ne cevap vereceksiniz?"
Onlar dediler:
"-Sen bizim varoluşumuzun temelindeki eskatalojik manifestasyon ve açıklanan öz benliğimiz bağlamının ontolojik temelisin."

Ve Buddha cevap verdi:
"-HA!?"

msn
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
spompas, 22 Aralık 2005 16:40 tarihinde demiş ki:
Bu yollarda ptt veya diger gider kapaklarinin neden yuvarlak oldugunu dusundunuzmu?

zaten o kapaklar yuvarlak değil arkadaşım.daire şeklinde.
yuvarlak demek küre, toparlak olan şeye denir.dairedir o demek istediğin.buyur bide burdan yok.[signature][hline]FİLTHY PLAY / when it rains the ground gets wet!
MZ : FC Antalya United / The Paticik Cup =o= II / silkroad|troy|Washi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
urmesque, 22 Aralık 2005 16:48 tarihinde demiş ki:
??

şimdi o kapaklar projede yol ile aynı seviyede tasarlanır.ama iş uygulamaya gelince gerek işçinin beceriksizliği, gerek malzemenin proje ile alakasının bulunmaması nedeniyle o kapaklar bazen yoldan aşağıda bazende yol seviyesinin üstünde konuşlanır.dikkatli mühendis bunu es geçmez ve yol yüzeyi ile aynı seviyede olmasını ister ve sağlar.türkiyede işlerin nasıl yürüdüğünü hepimiz bildiğimiz için bu normaldir :)
said:
Lothrodel, 22 Aralık 2005 16:51 tarihinde demiş ki:
anlatsana abi o zaman sende nazamı çekiosun kendini :) bende merak ederdim yani niye bunlar yuvarlak pardon daire şeklinde diye ;)

yuvarlak olmasının sebebi ağırlık merkezinin tüm kenarlara aynı uzaklıkta olmasından ötürü üstüne binen basıncı yan kenarlara eşit şekilde dağıtması bu nedenlede göçme,esnemenin minimum seviyede olmasının sağlanmak istenmesidir.
eğer kapaklar dikdörtgen olsaydı üstüne binen basıncı 4 kenara eşit dağıtmayacak ve kısa kenarlara paralel aşagıya dogru göçme ve esneme olacaktır.[signature][hline]FİLTHY PLAY / when it rains the ground gets wet!
MZ : FC Antalya United / The Paticik Cup =o= II / silkroad|troy|Washi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Fistan, 22 Aralık 2005 17:10 tarihinde demiş ki:
said:
Aykan, 22 Aralık 2005 17:03 tarihinde demiş ki:
Fistan kaldırım mühendisimisin :)

sayılır. inşaat mühendisi...


İyi Atmışım demekki. Valla açıklama tamamen bilimsel.
Dumura uğradım :) Olaya bu yönüyle bakmamıştım..[signature][hline]Promecium, 14 Aralık 2005 00:18 tarihinde demiş ki:
yahu bu paralı siteler varya.acaba paralımı? bide nasıl satın alabiliyoz.Bide mesela netli açtım site yavaş oluyormu.Bilgisi olan varmı

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

içine düşemsin die.çapı kapağın altındaki kağağı tutan kısmın çapından büyük olduğu için hiçbişekilde içeri düşüremessiniz ama dikdörtgen olduğunu düşünün hertürlü içeri atabilirsiniz yada kare[signature][hline]if you lost your everything,you can do everything
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...