Sovereign Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Bir Laptop'un Hikayesi: UZUN YAZDIM.. İsterseniz okuyun isterseniz okumayın. Evet.. geçen sene üniversiteye başlama heycanıyla sonunda babama bir laptop aldırabilecektim. Bütün arkadaşlarımın o zamana kadar bırakın laptop kullanmalarını.. eskimekten değiştirdikleri bile olmuştu. Laptoplara karşı özel bir ilgim vardı hep.. çünkü mobiliteyi PC'nin performansıyla birleştirince hayalim ortaya çıkıyordu.. O güne kadar hep Alienware setupları.. hayalleri içinde yaşamıştım.. Dediğim gibi performans ve mobiliteyi birleştirmek.. eski külüstür PC'mden artık köklü bir laptopa geçiceğim için.. ve kullanacağım tek bilgisayarın o laptop olacağını bildiğim için güçlü.. çabucak eskimeyecek.. ve bana bir PC'nin verdiği performansı verebilecek birşey istiyordum. İlk önceleri babama Alienware aldırmayı ikna ettim.. Ama gel de görki setupı yaptıktan sonra firma Türk kredi kartını kabul etmedi. 4 tane denemiş olmama rağmen. Bunun üzerine etraftadan baya da bir baskı vardı, tanınmış bir marka alın.. Alienware hiç duymadım.. kolpa çıkacak başınız ağrıyacak diye baskılar yüzünden ve Alienware gibi bir firmanın Sony veya Toshiba gibi dükkanları olmadığından bu fikirden vazgeçtik. Amerika'da New York'ta laptop alışverişine çıktığımız zaman ilk olarak oraların ünlü bilgisayar mağzası COMP USA'yi gezdik. Adamlarda gerçekten de yok yok.. Aklınıza ne gelirse bilgisayar hakkında.. HERŞEY.. Neyse laptop modellerini gözden geçiririken ordaki Hintli görevliye tam olarak nasıl birşey istediğimi anlattım.. Adam birkaç model gösterdi ve Toshiba'nın bir modelini de tavsiye etti. Gerçekten Toshiba'nın modeli tamamiyle isteklerime uyuyordu: Pentium 4 3.2ghz 128mb ekran kartı 1gb ram 17'' ekran Benim istediğim basit özelliklerin en başında bunlar geliyordu. Ama hiç ısınamamıştım çünkü Toshiba'nın o modeli ÇOK büyüktü ve ACAYİP çirkindi. Yani böyle bir elegantsızlık başka biryerde görülmemiş. Hiç içime sinmedi.. Gözüm arkadaki mavi ışıklı HP modellerine takılıyordu hep.. Adama sordum ve istediğim özellikleri barındıran bir de HP modeli olduğunu öğrendim. Gittik fiyatını öğrendik vs vs.. Sonunda babamla karar verdik.. alıcaktık.. ama önce diğer elektronik mağzalarını da gezip fiyat karşılaştırmak vardı.. J&B Electronic Store diye bi yer bulduk.. girdik ve gördükki aynen burası da tam COMP USA gibi.. HERŞEY var.. dolaştık falan ve benim istediğim HP modelinin aynısını gördük.. Ayrıca fiyatının da ucuz olduğunu görünce hiç beklemeden alıyoruz dedik ve aldık. Laptop seçince hangi marka veya model olduğunu kasaya bildiriyorsunuz, ödemeyi yaptıktan sonra fişinizi alıp çıkış kapısının sağındaki bir yaylı sistemin yanında oturup bekliyorsunuz. O yaylı sistem, taşınması zor olan büyük kutulu bilgisayar ürünlerinin teslimi için yapılmış. Önümden 2 tane printer, 2 tane laptop bir de PC kasası geçti.. ve sonunda benim laptop modelinin kutusu geldi karşıma ve aldım.. Kapıdaki görevliye fişimi gösterip çıktım ve müstakbel kız arkadaşımla olan randevuma gittim (!).. O akşam büyük bir heycanla açtığım kutusu falan filan.. bilirsiniz o duyguyu zaten.. ama işte o zaman yaşadığım bir şüpheyi anlatamadan geçemicem: Laptopu çıkarıp şöyle bir baktım.. kapağının üzerinde ufak da olsa birkaç çizik vardı, kapağını açınca ekranının orta üst köşesinde bariz bir silgi izi gibi bırakılmış izler vardı ve geçmiyordu.. içime bir kurtu düştü o sırada ama laptop çalşıyordu.. yepyeniydi ve o çizikler de hiç farkedilmediği için şüpheyi içimden attım. 4 ay sonra.. Kasımın ilk haftaları.. Laptop'um efsane çalışıyor.. ve oynamak amaçlı olduğum oyunları da rahat rahat çalıştırıyordu. Derken ilk problem geldi. Laptop'u bir sabah açtığımda ekranda hiçbir görüntü yoktu. Ama hiçbirşey. Panikledim.. kapadım bir daha açtım ve görüntü geri gelmişti. Ama malesef bu zincirleme hataların başıydı. Bu problem daha ilerde daha sık olmaya başladı ve sonunda bir sabah bir daha ekranı düzgün bir şekilde açmayı beceremedim.. Mahvolmuştum.. gözüm gibi baktığım laptop bozulmuştu.. Araştırdım.. Radioshack'in HP laptoplarını tamire aldığını duydum. Gittim hemen verdim adamlara.. adamlar takip numarası falan verdiler.. Yaklaşık olarak 3 hafta geçti.. Üniversite'de laptopsuz yaşamanın.. bırakın laptopu.. bilgisayarsız yaşamanın ne demek olduğunu bazılarınız bilir belki de.. Laptop geldiğinde çalışıyordu.. O sonsuz net hızıyla interneti sömürmeye devam ettim. Birkaç ay sonra.. ŞUBAT 2004... yani tam olarak alınışından 6 ay sonra.. aynı problemler su üzerine çıkmaya başladı. Korkulan olmuştu ve lanet olası laptop tekrar bozulmuştu. Sinirlendim.. laptopun üzerine problemleri anlatan bir kağıt yazdım.. DVD WRİTER ÇALIŞMIIYOR. EKRAN KARTI BOZUK DEĞİŞTİRİN. AYNI PROBLEM TEKRAR ETTİ LÜTFEN BU SEFER DOĞRU YAPIN. Bu sefer beni tam olarak 1 ay beklettiler.. 1 ay.. ve o 1 ay sonunda laptopu aldım.. içinden laptopu düzeltmek için ne yaptıklarını gösteren 2 kağıt çıktı. Birinde motherboard'un değiştirildiği ve harddiksin reimage Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Buyuk geçmiş olsun! Walla sende çok bahtsızmışsın birader belkide çok özendiğinden başına geliyor. Olayı Tr ayağını anladımda amerikada size nasıl ayak yaptılar onu çıkaramadım ki Hp belli bir saygınlığı olan bir firma.Tekrardan geçmiş olsun umarım sorun düzelir.[signature][hline]Her zaman dogruyu soyleyin, ne dediginizi hatirlamak zorunda kalmazsiniz! Mark Twain Söylediklerimin iki anlamı varsa ve biri sizi kızdırıyorsa mutlaka diğerini söylemeye çalışıyorumdur! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buzx Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Yurtdışından cihaz almanın sakat yönleri işte. HP Türkiye nin sana biz buna bakamayız deme gibi bir lüksü yok,aslında var ama cihazı aldığında tüm dünyada geçerli olduğunu belirten bir garanti belgesi alırsan(bazı garanti belgeleri bölgesel) eğer bu garanti belgesi varsa,Türkiye hp yi biraz sıkıştırarak cihaz ı geri alma,hatta ücret iadesine kadar zorlayabilirdin.HP amerikaya mail atarak Türkiye'ye mail atmalarını sağlayarak olayı çözebilirdin.Tabi HP nin ciddi bir firma olduğunu varsayarak söylüyorum bunları.[signature][hline]SAÇMALIYOSAM UYAR BENİ Buzkiprisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
10ur Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 walla geçmiş olsun... Çok kötü... Ama amerikada haklarını arasaydın parasını iade ettirebilirdin gerçekten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apex Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 kastım okudum geçmiş olsun. ben atardım heralde ya da birisinin kafasında patladı o lap top. ben hp olmadan önceki compaq evo serisi kullanıyorum 2 senedir maşallahı var :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leader Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Çok kötü ya ne diyim keşke Alienware alsaydın :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 keske comp usaden alsaymissiniz...[signature][hline]Khrall - Orc Warrior - Warsong (US) Tarkhun - Dwarf Hunter -Illidan (US) Sevisiyorum o halde varim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sovereign Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 abi okuyanlara çok teşekkür ederim ya cdden ne kdar uzun yazmışsın kim sikler bu yazıyı falan dicek zannettim biri saolun varolun eyv pati kardeşlerim[signature][hline]Nail "NaileR" Avunduk - Türkiye'nin yürüyen, koşan, zıplayan en büyük ve kapsamlı Star Trek ansiklopedisi KoÇ '04 | CMU '09 | c4A | ST:O | Star Trek TR | MSN: [email protected] | (^ve Stargate^) Jean-Luc Picard: "..Let's make sure history never forgets.. the name.. Enterprise" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 valla ben de kasmadım okudum hp kullanıp çılgın memnun olmamdan dolayısıyla :) büyük geçmiş olsun allaha şükür benimki daha bikere patlamadı nazar da değmez işalla her oyunu oynattı şimdiye kadar ben de temizliğini 1 gün eksik etmedim pc kasası tekmelemişliğim ve ekran kartı kırmışlığım olmasına rağmen :)[signature][hline] ..ainu was here.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 ben compusa'den toshiba aldim 2004 agustosta, hala kullaniyorum, asiri isinip kapanmasindan baska sorunu yok, o da cok yuklenince oluyo (wow+firefox+mediaplayer+messenger+vb)...[signature][hline]Khrall - Orc Warrior - Warsong (US) Tarkhun - Dwarf Hunter -Illidan (US) Sevisiyorum o halde varim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sunthewhich Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 Geçmiş olsun, gerçekten sinir bozucu bir hadise. İmkanın varsa eğer olurda bir daha bozulursa(olmaz inş), direk kurtul yenisini al. Üzüldüğüne değmez.[signature][hline]$$$$$$$$$$ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 said: Buzx, 07 Aralık 2005 16:51 tarihinde demiş ki: Yurtdışından cihaz almanın sakat yönleri işte. HP Türkiye nin sana biz buna bakamayız deme gibi bir lüksü yok,aslında var ama cihazı aldığında tüm dünyada geçerli olduğunu belirten bir garanti belgesi alırsan(bazı garanti belgeleri bölgesel) eğer bu garanti belgesi varsa,Türkiye hp yi biraz sıkıştırarak cihaz ı geri alma,hatta ücret iadesine kadar zorlayabilirdin.HP amerikaya mail atarak Türkiye'ye mail atmalarını sağlayarak olayı çözebilirdin.Tabi HP nin ciddi bir firma olduğunu varsayarak söylüyorum bunları. * yok oyle bişey worldwide garanti sadece "o ürünü satan ülkelerde" geçerlidir. * bir ürün ilk 1 ay içinde herhangi bir arızaya sebep olmuşsa (ekrandaki ufak çizikler bile) sorgusuz sualsiz 1 e 1 değişir toplamdaki garanti süresinde aynı arızayı 3 defa tekrarlar ve teknik servise gelir yada farklı 5 arıza ile teknik servise gelirse yenisi verilir. *turkiyeden alsaydın rahat ederdin(farklı bir model) *urunun TR de tamır edılmedıgınden dem vurmussun satmadıgı malın teknık egıtımlerını vererek olası arızalar yedek parca ıhtalatı teknısyen egıtımı ,teknısyenın almadıgı egıtımle senın pavilion u tamır etmeye calısmasıda komık oludu tabi. *mainboard degıstıgınde wındows un kullandıgı bus drıverlarıda degısır/degısebılır aynı board bıle olsa ,keza genelde board degısımlerınde herseyın tam calısıp calısmadıgı kontoru işletim sistemi yeniden yuklenerek yapılır,sorunların driver tabanlı olmadıgından emin olmak için. *bir teknisyen tamir süresi 4 hafta bile olsa size verdiği bir nüshasıda merkezine giden servis kagıdına yarım saat yazmak zorundadır , 3-5 gun yazsa bile hem belasını x erler hemde o servisten para alamaz. * satarken usulsuzluk yapmıslar sana keske aldıgın malın kusuru varmı dıye kontrol etseydın,karpuz alırken bile vurarak test ederek alırken laptpun en azından fiziksel durumuna bakabilirdin. toplamına gelincede buyuk geçmiş olsun, HP nin ana merkezine bu yukarda yazdıklarını ingilizce olarak maillersen sana faydası dokunacak bişeyler olabilir belki dusuk ihtimal ama belki ... [signature][hline]Vampire Hunter Delucian ... Türküm Doğruyum Calışkanım ... Türkiye cumhuriyeti kuruldugunda bu vatanın milleti olan kişilere TURK halkı denır ne mutlu TURK um diyene ... [Bu mesaj The_Delucian tarafından 08 Aralık 2005 23:06 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
laverda Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 kastım okudum uykum geldi abi sen yaptır da sat onu benim araba gibi olmuş içi çıkmış onun[signature][hline]laverda yalan oldu.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
green_martian Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 said: The_Delucian, 08 Aralık 2005 22:44 tarihinde demiş ki: * yok oyle bişey worldwide garanti sadece "o ürünü satan ülkelerde" geçerlidir. * bir ürün ilk 1 ay içinde herhangi bir arızaya sebep olmuşsa (ekrandaki ufak çizikler bile) sorgusuz sualsiz 1 e 1 değişir toplamdaki garanti süresinde aynı arızayı 3 defa tekrarlar ve teknik servise gelir yada farklı 5 arıza ile teknik servise gelirse yenisi verilir. *turkiyeden alsaydın rahat ederdin(farklı bir model) *urunun TR de tamır edılmedıgınden dem vurmussun satmadıgı malın teknık egıtımlerını vererek olası arızalar yedek parca ıhtalatı teknısyen egıtımı ,teknısyenın almadıgı egıtımle senın pavilion u tamır etmeye calısmasıda komık oludu tabi. *mainboard degıstıgınde wındows un kullandıgı bus drıverlarıda degısır/degısebılır aynı board bıle olsa ,keza genelde board degısımlerınde herseyın tam calısıp calısmadıgı kontoru işletim sistemi yeniden yuklenerek yapılır,sorunların driver tabanlı olmadıgından emin olmak için. *bir teknisyen tamir süresi 4 hafta bile olsa size verdiği bir nüshasıda merkezine giden servis kagıdına yarım saat yazmak zorundadır , 3-5 gun yazsa bile hem belasını x erler hemde o servisten para alamaz. yavassss! bende sana guzel bi "yok oyle biseeay!" cekiyim madem sen dedin arkadasa... son 2 senede 2 tane laptop aldim biri compaq biri de acer di birisi amerika digeri kanadadandi ve ikisinide yaz tatilimde turkiyede tamir ettirdim! ustelik acerin mainboardu 2 kere degisti ve 2 laptopta da parcalar yurtdisindan geldi! acerda "worldwide" garranti olayi sorgusuz sualsiz, compaq icinse 30 saniye daha konusmam gerekti. esenle kalin![signature][hline] sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TRaMbLeN Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 evet benimde sen gibi bi merak mı diyeyim özentimi her ne dersek artık gibi bişeyim vardı ilk bilgisayarım yani şu anda kullanmakta olduğum alet bir laptop evet 20 yaşıma kar hiç bilgisayarım olmadı gerek duymadığımdan tabi bu fakat olmuşken bir laptop olsun nasıl başlarsa öyle gider dedim bir miktar aile bayağıda benim kasıp para biriktirmem sonucu acer marka laptop aldım 8 aydır hiç bir sorun yaşamadım pardon hiçbir sorun dedim dimi düzeltiyorum bi sorunu var aslında hem cd hemde dvd yazmak için kaliteli ürün alıyorum 300 bin liralık cd leri yazmıyo namussuz ve 500 binliralık dvd leride yazmıyo 1 milyon dvd parası veriyorum her seferinde bunu hala anlayamadım ama pahalı cd ve dvd yazıyo :S başındna geçenler entersana herkesin başına gelmez umarım kimsenin başınada gelmez bi daha böyle bi olay ama hp ayıp etmiş be... ha yukarda bi arkdaşa acer ın sorgusuz sualsiz her yerde garanti verdiğini söylemiş buna sevindim ... bencde bi daha yaparsa at sen o laptopu ben bu kadar şeye inan dayanamaz 7. kattan aşağı atardım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bega Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Ya valla okudum içim cız etti vallahi, bir insana bu kadar da işkence yapılır mı dedim içimden.. Elektronik aletler şans işi, en iyi markadan bile bazen dandik bi mal çıkabiliyor, süründürüyor insanı. Ben mesela laptop almadan önce bilimum pc forumlarına girdim, en çok şikayet edilen marka HP, yazıcı konusunda neyse de laptop konusunda HPyi tavsiye etmiyorlar genelde.[signature][hline]"Confess ten times and it becomes a habit, confess a hundred times and it becomes an obsession, confess forever and it becomes your destiny" Ms. Bega Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buzx Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 said: The_Delucian, 08 Aralık 2005 22:44 tarihinde demiş ki: * yok oyle bişey worldwide garanti sadece "o ürünü satan ülkelerde" geçerlidir. * bir ürün ilk 1 ay içinde herhangi bir arızaya sebep olmuşsa (ekrandaki ufak çizikler bile) sorgusuz sualsiz 1 e 1 değişir toplamdaki garanti süresinde aynı arızayı 3 defa tekrarlar ve teknik servise gelir yada farklı 5 arıza ile teknik servise gelirse yenisi verilir. *Yok öyle bişe değil işte,Garantiyi Türkiye'de ithal eden firma sağlar. Fakat ithalatçı firma normal olarak yurtdışından alınmış cihaza bakmak istemez. İstemez ama aslında bakmak zorundadırda.Bu durumda Firmanın yurtdışı genel merkezi ile görüşürsün,ithalatçıyı biraz sıkıştırırlar.ss garantiye alınır,işlem görür. *1.seneden sonra 3 değil.2senede toplam 4 olmak zorunda.1 sene içinde 3 olursa değişir yani. Toplam garanti süresi 2 sene ise,2 senede 3 kere aynı arızada değişmez, öbürüde 4 değil 8 olur otomatikmen. Servis şartları ile ilgili detaylar garanti belgesinde belirtilir,bir ay serviste kalması durumunda değişir,yada ücret iadesi falan şeklinde. Herşeyden önce,ortada bir MARKA olayı sözkonusu,yani ithalatçı garantisinde olmasa bile firmanın imajı söz konusu olduğu için hakkını arayabilirsin. Nasıl yapabilirdin.Aşşağıdan yukarı değilde,tepeden aşşağıya inmen gerekirdi.[signature][hline]SAÇMALIYOSAM UYAR BENİ Buzkiprisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 yaw neyi anlamadıgınızı anlamıyom ,TR de satılmayan malın TR de garantısı yoktur diyom ithalatcı diyorsunuz diğer arkadaşta bişeyler demiş tekrarlıyorum TR de satılmayan bi ürünün TR de garantisi olmaz + hem TR de hem yurtdısında satılan bır mal alıp yurtdısından TR de teknık destek/servis alabilirsin , parçan vs bozulursa TR dekı stoklarda yoksa dunyanın obur ucu bile olsa getirtilir. yine tekrarlıyorum ürün garanti suresinde aynı arıza ile 3 yada farklı arızalarla 5 defa gelirse değiştirilir. vede firmaların umrunda olan müşteriler ticari müşteriler, sen ben değil [Bu mesaj The_Delucian tarafından 09 Aralık 2005 21:27 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sovereign Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 said: green_martian, 09 Aralık 2005 15:28 tarihinde demiş ki: said: The_Delucian, 08 Aralık 2005 22:44 tarihinde demiş ki: * yok oyle bişey worldwide garanti sadece "o ürünü satan ülkelerde" geçerlidir. * bir ürün ilk 1 ay içinde herhangi bir arızaya sebep olmuşsa (ekrandaki ufak çizikler bile) sorgusuz sualsiz 1 e 1 değişir toplamdaki garanti süresinde aynı arızayı 3 defa tekrarlar ve teknik servise gelir yada farklı 5 arıza ile teknik servise gelirse yenisi verilir. *turkiyeden alsaydın rahat ederdin(farklı bir model) *urunun TR de tamır edılmedıgınden dem vurmussun satmadıgı malın teknık egıtımlerını vererek olası arızalar yedek parca ıhtalatı teknısyen egıtımı ,teknısyenın almadıgı egıtımle senın pavilion u tamır etmeye calısmasıda komık oludu tabi. *mainboard degıstıgınde wındows un kullandıgı bus drıverlarıda degısır/degısebılır aynı board bıle olsa ,keza genelde board degısımlerınde herseyın tam calısıp calısmadıgı kontoru işletim sistemi yeniden yuklenerek yapılır,sorunların driver tabanlı olmadıgından emin olmak için. *bir teknisyen tamir süresi 4 hafta bile olsa size verdiği bir nüshasıda merkezine giden servis kagıdına yarım saat yazmak zorundadır , 3-5 gun yazsa bile hem belasını x erler hemde o servisten para alamaz. yavassss! bende sana guzel bi "yok oyle biseeay!" cekiyim madem sen dedin arkadasa... son 2 senede 2 tane laptop aldim biri compaq biri de acer di birisi amerika digeri kanadadandi ve ikisinide yaz tatilimde turkiyede tamir ettirdim! ustelik acerin mainboardu 2 kere degisti ve 2 laptopta da parcalar yurtdisindan geldi! acerda "worldwide" garranti olayi sorgusuz sualsiz, compaq icinse 30 saniye daha konusmam gerekti. esenle kalin! 30 saniye :D bizim için işler malesef o kadar kolay olmadı.. Ama eed bi da bozulursa artık yenisini almazsam neyim[signature][hline]Nail "NaileR" Avunduk - Türkiye'nin yürüyen, koşan, zıplayan en büyük ve kapsamlı Star Trek ansiklopedisi KoÇ '04 | CMU '09 | c4A | ST:O | Star Trek TR | MSN: [email protected] | (^ve Stargate^) Jean-Luc Picard: "..Let's make sure history never forgets.. the name.. Enterprise" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
green_martian Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 said: The_Delucian, 09 Aralık 2005 21:22 tarihinde demiş ki: yaw neyi anlamadıgınızı anlamıyom ,TR de satılmayan malın TR de garantısı yoktur diyom ithalatcı diyorsunuz diğer arkadaşta bişeyler demiş tekrarlıyorum TR de satılmayan bi ürünün TR de garantisi olmaz + hem TR de hem yurtdısında satılan bır mal alıp yurtdısından TR de teknık destek/servis alabilirsin , parçan vs bozulursa TR dekı stoklarda yoksa dunyanın obur ucu bile olsa getirtilir. [Bu mesaj The_Delucian tarafından 09 Aralık 2005 21:27 tarihinde değiştirilmiştir] o kadar ornek verdim hala anlamadigimi iddia ediyosun.... resimlerle aciklasam anlarmisin acaba cunku hala benden "diger arkadasta biseyler demis" diye bahsediyosun.. cok kirildim acerin kullandigim modeli turkiyede bulunmayan bi modeldi ve tekrarliyorum yurtdisindan getirdiler parcayi hemde 2 kere! tek soru sormadan! -trde satilmayan bi urun ve sorgusuz tamir ettiler. artik kisa cunleler kuruyorum bak.[signature][hline] sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
green_martian Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 sovereign butun yazini okuycak kadar vaktim yok kusra bakma ama compaqta(veya hpde) sorun olabiliyo ben cd/dvd okuyucumu degistirmistim sorun olmadi ama aldigin urunde ki parca su an turkiyedeki modellerde varsa biraz konusmayi deneyebilirsin sinirlenmeden tatli tatli bi yemege cikarabilirsin hatta arkadasi mesela[signature][hline] sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 1 ay icersinde hic sebep gostermeden urunu parasi karsiligi iade edebiliyorsunuz . elektronik aletler bir acayip oluyor , suphelendiginiz birsey oldugunda direkt geri verin ugrasmayin servisle vs ile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CravingReaver Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2005 hepsini okudum, 1000de 1 denk gelmiş sana herhalde, bakalım "sıfır hata" işinin sonu ne olacak:)...[signature][hline]...Since paradise is lost I hold a crown I know your name But I am just your Fallen angel of doom... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sovereign Mesaj tarihi: Aralık 11, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2005 sıfır hata'yla bugün konuştum.. Adam yaptık dedi.. şimdi ekran kartını sonuna kadar test etmeyi planlıyorlarmış.. onun için oyun arıyorlarmış falan.. bi de elektrik kablosunu rica etti adam.. pazartesi günü gidip test edicez.. hadi bakalım.. Bence olmadı.. yani orda çalışsa da yine iflas edicek diye düşünüyorum çünkü değiştirmedik ekran kartını.. Değiştirmek de BAYA bi kasıcak yani[signature][hline]Nail "NaileR" Avunduk - Türkiye'nin yürüyen, koşan, zıplayan en büyük ve kapsamlı Star Trek ansiklopedisi KoÇ '04 | CMU '09 | c4A | ST:O | Star Trek TR | MSN: [email protected] | (^ve Stargate^) Jean-Luc Picard: "..Let's make sure history never forgets.. the name.. Enterprise" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BioHazarD Mesaj tarihi: Aralık 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2005 vay be duygulandım :( harbi böyle olay kimsenin başına gelmemiştir[signature][hline]Dünya'ya Bir Faydanız Olsun http://www.worldcommunitygrid.org Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar