Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

türkçeye çevirirmisiniz ?

Hypotenes

Öne çıkan mesajlar

KOL Players,

Please DO NOT send account information to either me or any of the forum moderators. We cannot help you with this. If you are having issues with the password reset you MUST use the form via the lost password function. All future posts regarding password reset will be locked. Thanks.[signature][hline][ img ]http://img356.imageshack.us/img356/5473/klaves7ip2ba7ea.gif[ /img ]
Sosyal ağlarda paylaş

ekantınız(account:P) ile ilgili bilgileri ben dahil hiçbir forum yöneticisine vermeyiniz. Biz size bunlarla yardımcı olamayız. Eğer şifreniz ile ilgili bir sorununuz varsa şifrenizi resetlemelisiniz. Bundan sonra bununla ilgili olan cart curtlar kitlenecektir. teşekkürler...
gibi bişeler anlatmak istemiş işte :P[signature][hline]Bana ne kardeşim kim kiminle ne zaman nerde ?
Ben olan muhabbete bakarım...
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Hypotenes, 14 Aralık 2005 22:52 tarihinde demiş ki:
KOL Players,

Please DO NOT send account information to either me or any of the forum moderators. We cannot help you with this. If you are having issues with the password reset you MUST use the form via the lost password function. All future posts regarding password reset will be locked. Thanks.

Knight online oyuncuları, kesinlikle account bilgilierinizi bana veya herhangi bir Forum Moderatörüne yollamayın. Size bu konu hakkında yardımcı olamayız. Eğer şifre Değişimi ( reset) ile ilgili sorun yaşıyorsanız, şifremi unuttum form' unu kullanarak problemi çözmeye çalışmalısınız. Şifre değişimindeki sorunlarla ilgili yazdığınız mesajlar ( herhalde foruma mesaj yamzışsın) kilitlenecektir. Teşekkürler.[signature][hline]The time of my defeat is through
I'm totally going to pwn you
Instead of my fingers i'll use my toes
I'll still play way better than you
Thats what i'll do
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...