akinnika Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 maalesef mesaj limitim dolmadığı için paticikteki kıdem sistemi nedeniyle "eski" sayılan sQu'nun aşağıdaki mesajını yanıtlayamıyorum ve yeni bir başlık açmak zorunda kalıyorum: Bir Account'unuza birden fazla farklı kredi kartı ile alışveriş yapmaya çalıştığınızda veya bir kredi kartınızı farklı accountlarınızda kullanmak istediğinizde MtG:Online Shop problem çıkarıyor. Aynı sorunu ben de yaşamıştım ve Online Help sistemine girdim. alışveriş anında ekrana gelen hata mesajını birebir kopyaladım. Online Help sisteminde problemin açıklaması kısmına yapıştırdım ve gönder butonuna bastım. "Akıllı" Online Help sistemi aşağıdaki konular sorununuzu çözüyor mu diye sordu (bu arada mesajımı hala göndermemişti), eğer sorununuz çözülmediyse aşağıdaki butona basarak mesaj gönderebilirsiniz gibi bir uyarı vermişti. Tekrar aşağıdaki butona basıp mesajımı gönderdiğimde (bu kez mesajı gerçekten gönderdi) 2 gün içinde bana bir cevap geldi. Açıklama olarak da accountların farklı kişilerce toplu kart alımlarında ve tradelerde kullanıldığı vb. durumlara karşı önlem olarak aynı accountta farklı kredi kartları kullanmamam gerektiğini belirten bir mesaj gönderdiler. Accountumu tekrar alışveriş için serbest bıraktıklarını belirtmişler ve bu account ile birden fazla kredi kartı kullanmamam gerektiği yönünde bir de ricada bulunmuşlardı. O günden bu güne yaklaşık olarak 100$'lık MtG:O kartı aldım :) kart alamıyorum diye üzülürken şimdi de olayı abarttığım için endişe duymaya başladım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar