Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Focus 1.6 tdi sizce alınırmı?


Bameso

Öne çıkan mesajlar

bu aracı almayı dusunuyorum 40 mılyar fıyat verdıler guvenlik paketı falan var bunun dısında sunroof falan filan aksesuar ama bi kac tane hırt kafamı gırmeye calısıyo ( bu adamlar araba yerıne tabut arıyo 106 gti 307 ) bende dolayısıyla celıskıye dustum sızce ?[signature][hline] Babanizin Hostu Gibi Kullanabilirsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

316 ve Focus aynı klasmanda mı ki?

Uzun zamanlı bir Peugeot kullanıcısı olarak derim ki, (306 4 sene kullandım yeni sattım, kardeşimde 307 var, arkadaşımın 206sını sık sık kullandım), Peugeot alma! Kesinlikle alma!

Hele 106 GTI tam yürür mezardır, araba fırlar, yerinde durmaz, ama işin kötüsü gerektiği zaman da durmaz. Fazla hafif ve güçlü, güvenlik donanımı da "Allah'a emanet" ten oluşuyor, mazallah kamyon veya yüksek araçla tokuştun mu cesedini çıkartamazlar arabadan. Bir de savrulduğu zaman toparlaması çok zor, ki hızlı viraja girdin mi aleti yolda tutmak mesele, hafif olduğundan zor tutunuyor. Kalan Peugeotlar da yaramaz. Peugeot artık eski Peugeot değil, arabalar sağlam değil, mekanik yaşlanmaları çok hızlı, kullanırken de sık problem yaşatıyorlar, neden peynir ekmek gibi satıyorlar anlamıyorum.

Gelelim Ford Focusa. Ben Fordları oldum olası sevmem, eskileri zaten biçimsiz arabalar, yenileri de iç mekan olarak beni daraltıyor, çok odun arabalar. Ama motor sistemi falan olarak oturmuş aletlerdir ve Türkiye'de "Yok parça gelmedi, yok bilmemne olmadı" yaşamazsın. Kullanan tanıdıklarımın hemen hepsi Focuslarından çok memnun.

BMW 3.16 dediğin düz kasaysa (coupe değilse) kullananların fikrini al. "Aaaabi o motor o arabayı götürmüyor" diyeni çok gördüm, ama tabii onlar 3.20 ile kıyaslıyorlardı, benzinlide 1600 ve 2000 motoru kıyaslamak haksızlıktır. Bir de fiyatlar yakınsa, o paraya alınacak 3.16nın içi Focustan da odundur derim sana.

1.6 dizelde, 45-50 milyar vereceksen, 407 ve Volvo S40 seçenekleri de var. S40 zaten anlata anlata bitiremedim ama zevk meselesi. 407 de çok artıları olan ve Peugeot'un çizgi üstü bir arabası sayılır (ama bence 1.6 motoru fazla gürültülü ve hantal).[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hantallıkla kastın ne?

Şimdi problem şu, dizel araçlar genelde benzinliler kadar atak değildir. Bunun nedeni dizelin kıpırdanmak için belli bir devire ihtiyaç duyması ve asıl güç üretmek için turboyu devreye sokmak ihtiyacı. Kalkışta fırlayıp gitmek istiyorsan, dizel yalan. Ama sabit hızlarda gideceksen veya kalktıktan sonra vites değiştirmeler veya yüksek hızlara bakıyorsan dizel işe yarar.

Yalnız hantallık araçtan araca değişir. Benim S40 200 kilo kadar ağır olmasına ve dizel olmasına rağmen kalkış hariç 306dan daha seri. Özellikle 5. vitese geçip 100kmyi geçince çok kararlı bir hızlanması var, diğer araçlar genelde bir yerden sonra tıkanır, bunda öyle bir şey yok. 407nin 1.6sında bir kere gerçekten fazla gürültü var. İkincisi kalkışta gerçekten hantal, üçüncüsü çok çabuk devirden düşüyor. S40ta farketmeden 2. viteste dur-kalk yaptım, öyle diyeyim, araba çok kolay toplayıp devam ediyor.

1.6 TDİ Focus'un da öyle süper bir alet olacağını sanmam ama denemedim, güzel gidiyor olabilir. 316 BMW ise cüssesine göre gayet çaptan düşük, o yüzden hantallıktan korkup 316ya yönelmek bence saçma olur.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla o zaman ben derim ki, Focus'a bir bak, oradakilere naz yap test sürüşüne çıkar. Sonra git bir Volvo'ya bak, onu da test sür mümkünse.

"How not to produce 1.6 diesel engines 101 (1.6 dizel motor nasıl üretilmemeli giriş)" dersi görmek istiyorsan 407 deneyebilirsin, hatta bence bakıyorsun onu da bir dene.

Sonra kararını ver. Dizel alacaksan 316ya yönelme. Yok benzinli isterim dersen de 316ya yönelme, o paraya daha düşük sınıf arabaları çok daha süper donanımla ve motor seçeneğiyle alabilirsin. 46 milyara içi bomboş BMW alacağıma gider konuşturanından Astra alırım mesela. Tipine dayanabilirsen Golf de alınır şıkır şıkır. Tipsiz ama Jetta da o civarda fiyat olarak. Ucuz BMW'ye utanmasalar direksiyon koymayacaklar, her şey "opsiyonel" anasını satayım, liste fiyatı 27.000 Euro gözüken aracı kullanılır hale getirmek için 40.000 euro para vermek lazım.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o konuda cok haklısın adamlar mukkemmel sacmalıo bmw ureticeleri.. 20€ kulluk oda opsiyonel :) hersey opsiyonel
ben focus almaya karar verdım sadece 2-3 sorum kaldı onlarıda soruyım ıstedıgm cvb ı alırsam hayırlısı ile yarın alıcam.. bide plaka sorunu var özel plaka ıstıorum yanı ısmım kısaltılmışı gibi onada 1 mılyar falan gıbı ucuk bı rakam ıstemezlerse özel plaka yaptıracam
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Özel plaka ile "istediğin plaka" farklı şeyler. Ben ismimin baş harfi olsun istedim, ismimin harfleri olan plakadan bulamadım. Bu plakayı da rastlantı eseri bulduk, İstanbul'a kayıtlı araç Kocaeli'ne satılınca boşa çıkmış, ittik kaktık kaydı geri yollayıp bize verdiler ve 200 milyona patladı. Normalde trafikte olan bir plakayı istiyorsan rayiç böyle. Ben fazladan 1 hafta bekledim plaka bulunsun ve olsun diye, aracın trafik kaydı da alakasız bir şekilde taaaa Bağcılarda.

GS, FB, BJK gibi özel plakalar ve TT gibi çok rağbet gören plakalar ise çok daha pahalı. Bunun nedeni kolay bulunmamaları. GS, FB, BJK (artık GFB de dahil) istersen 1-1.5 milyara kadar para istiyorlar ve bulması dert.

Bir de özel plaka işi var. Bu da artık yasal. "35 Ahmet 001" veya "35 İzmir Efes Oteli 01" gibi bir plaka yaptırabiliyorsun ama burada da en az 1 milyardan başlıyor, aracın özelliği ve amacına göre fiyat değişiyor. (Kurumsal kullanıcılara indirim yapıyorlar)[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende focus yeni kasa 1.6 tdi var cok ragat 180 190 a cıktıını gördum motorları cok ii ayrıca cafeinle iç dizayn konusunda hem fikir deilim benim iç dizaynı da hala hosuma gidiyo hatchback ların arkasını saymazsak ama bence dizaynı arka tarafın kotu ama sedan icin öle diyemem
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Piyasayı yükseltmeyelim adam 40 demiş siz 50 den başlamışsınız:) Alın size cevap Jaguar 4*4, 2.0Dizel X-type 39.900 eurodan başlayan fiyatlarla bayilerde. Ve bu fiyata deri döşeme falan dahil yani araba boş değil.[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu
Her Zaman Arkanda...
---ASSASSIN---
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...