Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yaptığım Bir Kaç Model


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bir kaç aydır bu modelleme işi ile uğraşıyorum, bir kaç yapılacak oyun için modlara katıldım. Yazın başından beri yaptığım modeller. Buyrun bunları bir oyuncu gözünden eleştirin, yanlız projenin başındaki kişinin isteiği üzerine ve oyun çok uygun olmadığı için modellerin polygon sayılarını olduğunca az tuttum. Yani çeşitli arcların veya eğimli kısımların köşeli olmasının nedeni onlardır. ayrıca ilk resimde ki ev henüz bitmemiştir :p Modeller genel olarak 300 ila 100 polygon arası.

http://photobucket.com/albums/y269/odedfehr/?action=view¤t=All2.jpg

http://photobucket.com/albums/y269/odedfehr/?action=view¤t=All.jpg

http://photobucket.com/albums/y269/odedfehr/?action=view¤t=funnyblade2.jpg[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S
Mesaj tarihi:
Oldukça güzeller. Yatak çok köşeli olmuş yalnız. Biraz hatlarını yumuşatıp daha doğal bir görünüm sağlayabilirsin sanırım.. Kalkanlar çok hoş. Pegasuslu olan kalkan iyi gözüküyor özellikle...

[Bu mesaj dasaaa tarafından 10 Ağustos 2005 20:38 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Mount and Blade için mod.
Oyun Gothic II tarzı. Görüş açısı 3rd person.

Ya stratejilerde çok sorun olmaz diye düşünmüştüm ben çünkü onlarda genelde üniteler küçük olduğu için ellerindekilerin ve üzerlerindekilerin çok detayı olmuyor. Bir de neden rpgde iyi grafik istemiyorsun? Sonuçta onda detaylar daha önemli değil mi?[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S


[Bu mesaj Ardeth tarafından 10 Ağustos 2005 20:41 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
istek üzerine yapıldı o :p[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S
Mesaj tarihi:
Gerçekten güzel olmuş.Bence yaptığın grafiklerle o mod çok tutar :D[signature][hline]Jester, 20 Temmuz 2005 14:57 tarihinde demiş ki:
senin elin durup dururken uzuyosa ayrı tabi
Mesaj tarihi:
metelik kısma biraz cizik atıpgirik cıkık katarsan daha guzel olur bence. ayrıca evet kabza cok yalan olmuş :)

3. yu begendim ben. hatta goruslerimi msnden oha, super lan şeklinde de belirtmiştim :)[signature][hline]biz sultani için şoyle boyle deseler şoyle boyle oluruz, severiz çünkü keratayı

[Bu mesaj elvyn tarafından 11 Ağustos 2005 15:25 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Zannedersem o kabzanın arkasının gölgede kalmasından dolayı öyle gözüküyor (ekrana ışıklandırma koymadığım için pek güzel gözükmüyor gölgeli kısımlar)[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S


[Bu mesaj Ardeth tarafından 18 Ağustos 2005 04:34 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Yav buna texture koyamadım çünkü üzerindeki polygonların dizlişi bir garip. Texture koymak için hem polygon sayısın arttırmam hemde elin düzgünlüğünü kaybetmesi gerekiyor.[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S
Mesaj tarihi:
İlk satırı anladım :p
Renderlanmış hali kırp ve onu tekrar düşük polygona ata derken?[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S
Mesaj tarihi:
simdi ploygon sayısını arttırıp yüksek cozunurlekte ve daha gercekci bir imaj elde ettikten sonra; nesneyi çeşitlik orthografik ekranlardan render ı nı al.

arka fonu beyaz yap, save as olarak .png formatında 32bit olarak kaydet.

Simdi elinde yüksek cozunurluk ve polygon ile elde edilmi ş bir render var; onu yeniden düşük polygonlu nesneye; umw map ve edit mesh ile giydir. Bu sayayede az ploygonlu olsa dahi, cok yüzeymiş gibi gözüken ama yine de az işlem alan bir nesnen olacak.[signature][hline]hef
×
  • Yeni Oluştur...