Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yaptığım Bir Kaç Model


Ardeth

Öne çıkan mesajlar

Bir kaç aydır bu modelleme işi ile uğraşıyorum, bir kaç yapılacak oyun için modlara katıldım. Yazın başından beri yaptığım modeller. Buyrun bunları bir oyuncu gözünden eleştirin, yanlız projenin başındaki kişinin isteiği üzerine ve oyun çok uygun olmadığı için modellerin polygon sayılarını olduğunca az tuttum. Yani çeşitli arcların veya eğimli kısımların köşeli olmasının nedeni onlardır. ayrıca ilk resimde ki ev henüz bitmemiştir :p Modeller genel olarak 300 ila 100 polygon arası.

http://photobucket.com/albums/y269/odedfehr/?action=view¤t=All2.jpg

http://photobucket.com/albums/y269/odedfehr/?action=view¤t=All.jpg

http://photobucket.com/albums/y269/odedfehr/?action=view¤t=funnyblade2.jpg[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mount and Blade için mod.
Oyun Gothic II tarzı. Görüş açısı 3rd person.

Ya stratejilerde çok sorun olmaz diye düşünmüştüm ben çünkü onlarda genelde üniteler küçük olduğu için ellerindekilerin ve üzerlerindekilerin çok detayı olmuyor. Bir de neden rpgde iyi grafik istemiyorsun? Sonuçta onda detaylar daha önemli değil mi?[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S


[Bu mesaj Ardeth tarafından 10 Ağustos 2005 20:41 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

metelik kısma biraz cizik atıpgirik cıkık katarsan daha guzel olur bence. ayrıca evet kabza cok yalan olmuş :)

3. yu begendim ben. hatta goruslerimi msnden oha, super lan şeklinde de belirtmiştim :)[signature][hline]biz sultani için şoyle boyle deseler şoyle boyle oluruz, severiz çünkü keratayı

[Bu mesaj elvyn tarafından 11 Ağustos 2005 15:25 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu bahsettiğim oyun iğçin yapılmış bir model olduğu için haliyle, eğim vs gibi şeylere çok detay vermedim.

http://photobucket.com/albums/y269/odedfehr/?action=view¤t=romanblade.jpg[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zannedersem o kabzanın arkasının gölgede kalmasından dolayı öyle gözüküyor (ekrana ışıklandırma koymadığım için pek güzel gözükmüyor gölgeli kısımlar)[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S


[Bu mesaj Ardeth tarafından 18 Ağustos 2005 04:34 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yav buna texture koyamadım çünkü üzerindeki polygonların dizlişi bir garip. Texture koymak için hem polygon sayısın arttırmam hemde elin düzgünlüğünü kaybetmesi gerekiyor.[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

simdi ploygon sayısını arttırıp yüksek cozunurlekte ve daha gercekci bir imaj elde ettikten sonra; nesneyi çeşitlik orthografik ekranlardan render ı nı al.

arka fonu beyaz yap, save as olarak .png formatında 32bit olarak kaydet.

Simdi elinde yüksek cozunurluk ve polygon ile elde edilmi ş bir render var; onu yeniden düşük polygonlu nesneye; umw map ve edit mesh ile giydir. Bu sayayede az ploygonlu olsa dahi, cok yüzeymiş gibi gözüken ama yine de az işlem alan bir nesnen olacak.[signature][hline]hef
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...