Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sendit den gelen cevap !!


dieevil

Öne çıkan mesajlar

Just a quick email –I was wondering if it would be possible for you to forward
a proof of address for our records, such as drivers licence/utility bill etc
in order to assist us in processing your order.

Any copy of an official document with your name and address details clearly
printed on it. Please feel free to “black out” any personal information such
as account numbers /balances etc – all we require is the name and address
details match the details that the bank hold for your card.

Many banks are extremely cautious about online transactions and we have to be
able to prove that the cardholder initiated the order to the bank.

I do appreciate that any delays are unwelcome, however in absence of any
verification we have to ask for proof of identity. This is only required once.

Our Fax number is: +44 28 9043 0460 ( For International calls from outside the
UK)

If you are able to send a bitmap, or jpeg scanned image as an e-mail
attachment, that will be fine. As soon as we receive this we will be able to
get this order straight out to you. Please note that we can’t read attachments
over 1 MB in size.

If we do not hear from you within 24hours we will assume that you have managed
to source the product elsewhere.

In the meantime, if you need any further help or information, please get back
to me.


sendıt den wow almak ıcın bılgılerı gırdım fakat kredı kartında ve adresde sonradan farkettıgım ıkı hata vardı duzlettım bunu gonderdıler. burda yazan kredı kartının resmınımı yoksa ısım adres yazan bırseymı ıstıyorlar cakozlayamadım fazla ....
bı yardım edersenız (ıngılızce bılen arkadaslardan rıca ) sevınırım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Adres bilgilerini kanıtlayan resmi birşey istiyorlar, yani senin adına resmi bir fatura olabilir. Yalnız kredi kartın için verdiğin adres ile aynı olmasına dikkat et. Yani banknadaki kayıtlı adresle uyuşması lazım yollayacağın dökümandaki adresin.

"Isim ve adres dışındaki kişisel bilgileri silebilir / karalayabilirsin, rahat ol" da diyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yani sadece kimlik biligisi yeterli değil, dertleri zaten bankadaki adresle senin faturandaki isim - adresi tutturmak ve işlemi gerçekleştirebilmek. Bu tür durumlarda kasan taraf bankadır genelde, satıcı seni korumak için satıştan vazgeçmez, ama banka parayı çekmesine izin vermemeye meyillidir emin olmadıkça.

Yeri gelmişken not düşmek istiyorum; hastasıyım sendit in ve customer supportunun, süper adamlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya gittikce umudumu kaybedıyorum bu azılardan sonra ben 1.5 hafta once sendit ten siparis ettım wow u ama daha hala gelmedı bende ismimi yazmısım sadece ama soyadım yoktu soradan farketttım ve soyadımı da yazdım . bi sorun cıkarmı? bide kredi kartının sahibi ile aynı evde yasamıyoruz (oraya gırdıgım kart numarasının) ve daha hala gelmedı ne zmn gelıcek bu cd off ya bide eger hatalı buldularsa verileri para cekmezler demi? cektılerse gelıyodur demi?[signature][hline]Anarchy In The School ♦
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olma, gerek yok =]

Anlattığına göre şleminin gerçekleşmemiş olması gerekir bir kere, kredi kartı bilgilerini eksik verdiysen -evet, soyadı gerekli bir bilgi =P- zaten çekemezler parayı. Fakat kredi kartı bilgilerini değil de adres bilgilerini girerken soyadını unuttuysan belki de işlem yapılmış ancak kargo gönderilememiş olabilir.

Üstte de yazdım, müthiş bir customer supportu var senditin, bir mail at konuyla ilgili, çok kısa sürede cevap vereceklerdir. Ben senditten henüz sipariş vermiş değilim, lakin bir iki mailleştik kendileriyle, gayet başarılı ve hızlı buldum ben adamları. Yani aslen tecrübe değil izlenime dayalı konuşuyorum, ama yine de bir sorun yaşamayacağına eminim.

Zaten karttan herhengi bir işlem yapılıp yapılmadığını hesabın interaktif ise netten, olmadı bankaya telefon açıp öğrenebilirsin kolayca.

edit: sitede yazıyor ama buraya da yazalım;

sendit kontak bilgileri:

Contact Us
For all Customer Care issues:
e-mail our Care Team:[email protected]

If you have a specific complaint please e-mail us at [email protected].

They can also be contacted by telephone between Monday-Friday 9am-5pm
Tel 0870 240 5279 (or +44 28 9043 0444 outside the UK)
Fax 028 9043 0460 (or +44 28 9043 0460 outside the UK)

[Bu mesaj Nefr tarafından 18 Kasım 2005 12:59 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nefr çok güzel açıklamış. Bankalar genelde bilinmeyen sitelerden(mesela sendit garanti bankasına göre pek bilindik değil), kart sahibi hakkında bilgi istiyor. Kısacası bankaya ve sendit e verilen bilgilerin birbirinin aynısı olması gerekli. Bende benzeri bir sorun olmuştu bilgileri girdiğim halde sürekli bekleme modundaydım bir türlü para çekilmiyordu. Sendit support anında müdahale etti. Ertesi günü bankadan arayıp onay istediler. Paket yola çıktı.
Paranoya yapmaya gerek yok rahat olun:) Birde belli sürede gelmezse tekrar yolluyorlar diyebiliyorum.

[Bu mesaj Gallant tarafından 18 Kasım 2005 14:32 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...