Arnaviscaa Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2003 Arkadaslar su son update asagidaki maddeyi anlayamadim. Anlayan varmi? 1)We have reduced the number of tickets customers can submit from 3 to 1. When a CSR takes a ticket to assist a customer, all of that customers concerns are resolved, not just the one on the ticket. If you have another issue come up when you have an outstanding ticket, add that information to your existing ticket. The CSR will help solve all outstanding issues when they talk to you. [Bu mesaj Arnaviscaa tarafından 06 August 2003 17:33 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EarS Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2003 sorun bildirmek için kullanılan ticketları 3 ten 1e indirmişler.yani 3 tane farklı ticket yerine sadece bir tane atabiliyorsun.eger degistirmek istiyorsan yada birşey eklemek istiyorsan gordeerdiginiz ticketı degistirin diyor.bir de bu dünkü update.[hline]-Oh my God,I found a penny. -You bastard. Cicio Bor-Eclipse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CriZz Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2003 ticketlari nasi kullaniyoruz yane bulamadim ben oyle 1 sey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar