gondorianze Mesaj tarihi: Ekim 12, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2005 Arkadaşlar birtakım arkadaşlarım buna bende dahil olmak üzere yeni patch le beraber rogue için ne tur yenilikler getirildiğini öğrenmek istiyoruz ingilizce kopyalamışsınız çokta birşey anlamadım açıkcası birazda ingilizcem yetersiz olduğu için ben, bu konuda bilgi verirseniz cok sevinirim. Birde Druid, mage vs karakterlerinin tek tek talentlarının türkçe açıklaması var ama rogue u bulamadım sayfanın sıkça sorular bölümünede konulabileceğini düşünerek bu konuyada bi el atmanız sizden ricamdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dogbert Mesaj tarihi: Ekim 12, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2005 yeni patch de rogue un ambush,backstab ve sinister strike larının damageleri nerflendi bakıyorum da post da tek türkçe kelime "yeni" :)[signature][hline]Işık öldü karanlıkta, Ay söndü bulutların ardında Ve ölümcül gece çöktü Orta-Dünya'nın Topraklarına... [Bu mesaj Dogbert tarafından 13 Ekim 2005 02:02 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alo-matik Mesaj tarihi: Ekim 12, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2005 [spo1=Rogues]Vanish - Fixed a bug where the Chilled effect caused by Ice Armor/Frost Armor was not removed properly when vanishing. Parry - Minimum level to train this ability has been lowered to 12. Shoot Bow/Crossbow/Gun - Fixed a bug where these abilities could be used faster than intended. Throw - Use of this ability will now only cause a cooldown with Shoot abilities. Ambush - Now uses normalized attack power. Backstab - Now uses normalized attack power. Riposte - Now properly sets its cooldown. Sinister Strike - Now uses normalized attack power. [/spo] [spo2=Roguelar]Vanish - ice armor/frost armor'un chill efektinin vanish sırasında yok olmama bug'ı düzeltildi. Parry - parry yeteneğinin öğrenme level'ı 12 ye indirildi. Shoot Bow/Crossbow/Gun - bu özelliklerin beklenenden daha hızlı olması düzeltildi. Throw - bu özellik kullanıldığında sadece Shoot Bow/Crossbow/Gun özelliklerinde de cooldown başlatacak. Ambush, backstab ve sinister strike - artık daha normal attack power kullanıyor. (eskiden attack power silahın hızına bölünüyordu ve sonuç verilen zarara ekleniyordu. burdaki hata mesela aynı DPS li 2 dagger birisi 2.0 diğeri 1.0 hızında. yavaş olanla ambush yaptığında hem normal silahın zararını vuruyordun hemde daha hızlı daggere göre daha fazla attack power bonusu ekleniyordu. artık bu 3 özelikte attack powerlar daggerler için 1.7 diğer 1 handed silahlar için 2.4 ile çarpılacak.) Ripose - artık cooldownu normal olarak işleyecek.[/spo][signature][hline]Alo-matik Pati - ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Krmz Mesaj tarihi: Ekim 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2005 Nerflendi kelimesi yanlış, Sadece atack power'dan daha fazla bonus alsın diye kullanılan, 1.7'den yavaş olan silahlar nerflendi diyebiliriz. Patch'den önce Heartseeker kullanan bi adamın patchden sonra dmg farkı görmemesi son derece normaldir. Belki barman kullananlar ufak bir düşüş farketmiş olabilirler; ama dediğim gibi bu bir nerften çok bir "düzenleme" gibi bişi.[signature][hline]... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar