Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Warrior Talent: Protection ağırlıklı karma build tartışması


Qui

Öne çıkan mesajlar

Warrior'da arms dışındaki tree sonu skilleri çok kıymetli olmadığı için karma bir build nasıl gider diye düşünüyorum.

Olayın çıkış noktası aslında bir Protection warrior yapmak. Ama oyun instance'tan ibaret olmadığı, ve protection tree'de belli başlı bir kaç dışında çok fark yaratan skilleri olmadığı için karma birşey nasıl gider diye düşündüm.

Minimum conf.


Arms:
Tactical Mastery, oldukça tartışılan bir talent. Stance Dance warrior'ların kesinlikle almak zorunda olduğu bir gerçek. Tartışılma sebebi de bunun skill olması gerektiği. Neyse.. Bunu 4/5 alıyoruz. Hem diğer taraflara puan lazım olduğundan, hemde prot warrior için 20rage yeterli olduğundan 4/5.

Protection:
Asıl mühim kısım bu. Şöyle kabaca baktığımızda Defiance bence burada en önemli skill, Last Stand çok kıymetli yine.. Toughness'da elbette alınmalı. 10 defense skill'i almak gerçekten çok ufak bir fark yaratıyor. %1'den biraz fazla damage reduction ve %1den biraz fazla crit % reduction. Dolayısıyla %5 block daha kıymetli gibi. Arkasından Toughness ve mecburen bloodrage alıyoruz. Sonra Defiance.. 18 şart puanı harcadık. Şimdi geldik alırsak iyi olur diyebileceğimiz şeylere. Concussion blow aslında prot warrior için çok da şart olan bir skill değil. Yani 15 rage'i bir mob'a stun için harcayacağıma, 2-3 tanesine revenge / sunder dağıtmayı tercih ederim. Ama 6 sn stun oyuna çok renk katıcak bir skill, ve shield bash cooldown'da iken spell interrupt için kıymetli. Dolayısıyla bunu hedefledim son talent olarak. Shield slam prot. warrior için gereksiz bir skill bence, 30 rage buna harcanmaz. Revenge'i çok sık ve az rage ile dağıttığımızve stun'ın bize oldukça threat katkısı olduğundan 2/3 revenge aldık. Concussion blow'da geldi.

Fury:
Prot warrior'ların uğramadığı, ama instance için cok onemli olan bir tree bu. Dolayısıyla burayada bir sürü puan dağıtıyorum. Demoralizing shout ve battle shout çok kıymetli skiller. Demo. çevrenize şöyle genel bir threat dağıtmak için şart (defiance olduğu için bunu defensive stance'te kullanıcaz mutlaka = %15 ek threat). AP düşürme miktarını arttırmak demek daha çok threat demek olduğundan, ayrıca çapınıda arttırmak daha kolay kontrol anlamına geldiğine göre Booming Voice ve Imp. Demo. alıyoruz. Orada istersek açabileceğimiz Piercing Howl var. PH'u PvP açısından değil yine PvE açısında düşünürsek bütün stance'lerde kullanabileceğimiz 10 rage'lik güzel bir AoE.

Opsiyonel kısım:


Elimizde 10 puan daha var. Fury'de işe yarayacak birşey kalmadı. Arms'ta istersek bunu tactical'a verip 5/5 yapabiliriz ama bence gerek yok. Prot. warrior olduğumuza göre bu tree'ye dönelim: Iron Will (0/5), Imp. Taunt (0/2), Revenge (2/3). Improved Shiled Bash (0/2).

Shield Bash az rage harcayan ama silence ile birleştirildiğinde muhteşem threat yaratabilecek bir skill. Ben 2 puanı buraya verdim.

Revenge'i 3'leyebiliriz. Zira %10 güzel bir rakam. Üstüne 2 puan imp. taunt zor durumda fena olmaz. Imp taunt yerine Shield Wall'a da verilebilinir belki.

Iron Will'e 5 puan verirsek, bide orc isek (racial) süfer bişey oluruz.

9 puanı dağıttığımız zaman Shield Slam açılıyor. İsterseniz bunu alın, isterseniz iron will'i 5'leyin. Ben slam almadım çünkü dmg ile işim yok ama oyuna renk katan bir skill.

BUILD BURADA

--------------------------------------

Prot. düşünen warrior için bana en makul build bu gibi geliyor. Zaten rage sorunumuz yok, sunder'a niye vereyim, yada 1-2 saniye bişeylerin süresini arttırmakta cok mantıklı gelmiyor. Belki Taunt yerine 6 saniye shield wall alınabilir. Zira boss'larda çok çok kıymetli. Ama 1 saat cooldown var onda da..[signature][hline]ICQ#: 1957744 MSN Messenger: [email protected]ek$i:topluignebasi
WoW:Narcosis[Burning Legion] | Shab[Warsong] | Prion[Skullcrusher] | Crook[Al'Akir]

[Bu mesaj Qui tarafından 02 Ekim 2005 17:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Burada "MS build ile de gayet iyi tank olunur, prot gereksizdir" şeklinde düşünceleri tartışmayalım. Ben gerekli olduğunu düşünüyorum. MS çok süfer bir skill ama bunun yeri burası değil. Ayrıca konuyu warrior vs. diğer" şeklinde manipüle de etmeyelim. Burada konuşup karar vereceğimiz şeyler benim için, aramızda çok becerikli warrior'lar olduğundah önem taşıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olayın çıkış noktası aslında bir Protection warrior yapmak. Ama oyun instance'tan ibaret olmadığı, ve protection tree'de belli başlı bir kaç dışında çok fark yaratan skilleri olmadığı için karma birşey nasıl gider diye düşündüm.

demişşinde bnce yine instance dan ibaret bi olaya dönüo bnce taunt ve shield slam yerine blood craze alınabilir fury de
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
BoaCh, 02 Ekim 2005 17:44 tarihinde demiş ki:
demişşinde bnce yine instance dan ibaret bi olaya dönüo bnce taunt ve shield slam yerine blood craze alınabilir fury de


Bende bunu düşünmedim değil aslında. 4000hp var diyelim. Bu her crit yediğinde 120 hp dolucak demektir. Kaç crit yiyorum hiç dikkat etmedim açıkçası.. iki rest arasında en fazla 300-400hp civarlarında heal eder. Bu priest için komik bir rakam. Priest zorda olduğundan önemli olucak elbette ama kontrolü kaybettiğimizde zaten mob'lar bizim üzerimizde olmuyor. 10 tane mob'un arasında AOE atlayınca zaten bu warlock yada mage'in problemi oluyor. Dolayısıyla bence gerekli bir talent değil.

said:
Lind3r0th, 02 Ekim 2005 17:53 tarihinde demiş ki:
Ben MS+Last stand aldım gayet gıdıyor instance de pure def olmak şart değil kısaca

MS build'de olabileceğimden daha iyi bir tank olmak istiyorum -ki sadece defiance ile bile %15 farka tekabül ediyor. Armor artışı ve diğer güzellikler ile MS build warrior ile bunun arasında çok ciddi fark var.[signature][hline]ICQ#: 1957744 MSN Messenger: [email protected]ek$i:topluignebasi
WoW:Narcosis[Burning Legion] | Shab[Warsong] | Prion[Skullcrusher] | Crook[Al'Akir]

[Bu mesaj Qui tarafından 02 Ekim 2005 18:41 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

main tank için
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warrior/talents.html?0500400000000000000500000000000000050255110520022151

biraz daha sportif, aktif prot warrior için
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warrior/talents.html?0500400000000000000550000000000000050205110503022150
ya da burda disarm yerine overpower verilebilir.

diye düşünüyorum ben.
cruelty olmadan damage, dolayısıyla rage olmaz.
demo shout battle shout off tank görevidir, o yoksa demo shoutla idare edilebilir.[signature][hline]The sickness that you are
A plague that made me starve
Do you think you can show me
How I come this far?


[Bu mesaj zaidral tarafından 02 Ekim 2005 19:23 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shield walun cooldown'ı 30 dakika 1 saat değil, ayrıca impsunder armorm bence kesinlikle alınmalı rage sorunu olmuyo demişsin ama benceoluyor özllikle birden fazla mobla kapışırken,

imp shield bash demişsin güzel threat yaratır diye ama be yaratır diye ama ben denemiştim bi aralar pek bi farkını göremedim, tabı uzun uzun denenir araştırışır hesaplanırsa farklı bişey cıkabilir ortaya.

Booming voice'sa ise kesinlikle katılmıyorum booming voice alınıcağını cruelty alınmalı kesinlikle, zaten charge2i veren sen olucaksın, e geneldede ranged'lara charge ediceksin zaten deme shout menziline rahat rahat giriyor moblar, ama cruelty'den gelicek rage'i ister howling'e harcarsın ister sunder'a veya aklıma gelmiyo bi ton başka şeye.

Shield slam komik bi olay zaten bencede gerek yok pek buna.

Benim tercihim öncelikle booming voice yerine cruelty alınması,
protection'da iron will, shield slam (cok pahalı) ve imp shield bash den vazgecip; imp sunder armor 3/3 lenip 1 puanda shield wall'a verilmesi,

3 puanlada tactical mastery 5/5 lenip imp charge da 2/2 lenmeli.

Fazladan gelicek 6 rage cidden işleri klaylaştırıyo, one handle 20 rage'in üerine cıkıpda stance dance yapıcak halin yok zaten ama charge dan 15+6+one hand attack'in verdiği rage 24-25 cıvari bişey ediyo hemen prota gecip sunder armor basıcağın için 5/5 tactical mastery iyi oluyo üstelik imp charge almak içinde gerekli.

Prot tree'nin 31 lenmesi bence pek gerekli değil hatta gerekliliğin ötesinde mantıklı ve başarılı değil.

ben bunu
böyrün
kullanıyorum
bi arada bunu
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warrior/talents.html?0502500000000000000500000000000000055250103530220100
kullanıyodum artık itemlar defans ihtiyacımı karşılıyo değiştirdim, ama sanırım daha mantıklı bi arada üşnmezsem dönücem buna tekrar.

ha delikanlı warrior
bunu:
ms
Daha delikanlısı bunu:
paso dayak yediğim furry buildim
kullanır, ama işte.....[signature][hline]Beş Hececiler
64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE
Eskiden herzaman boş yer olurdu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
zaidral, 02 Ekim 2005 19:19 tarihinde demiş ki:
cruelty olmadan damage, dolayısıyla rage olmaz.


Rage ihtiyacı nedeniyle cruelty almak doğru değil. %5'ten bahsediyoruz. 20 swing'e tekabül ederbu -ki pek sırtını dayayabileceğin birşey değil.

Cüce'nin dedikleri fena değilmiş.[signature][hline]ICQ#: 1957744 MSN Messenger: [email protected]ek$i:topluignebasi
WoW:Narcosis[Burning Legion] | Shab[Warsong] | Prion[Skullcrusher] | Crook[Al'Akir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cruelty'den geen %5 evet 20 swinge tabir ediyo ama keslinkle o cirtten gelen iki kat rage'in verdiği mutluluk muhteşem, ayrıca 1 imp sunder armor'a tekabül ettiğide bi gercek.

zaten warrior olarak sırtını yaslıyabileceğin tek bir skill veya talent yok, en fazla işte tanklık yaparken sunder armor. herşey ufak ufak katkılar sağlıyor o kadar.[signature][hline]Beş Hececiler
64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE
Eskiden herzaman boş yer olurdu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tavsiyelere uyarak şuna değiştirdim:

Booming'i atıp, cruelty aldım.

Ironwill ve shield bash'i atıp -> imp charge 2/2, tactical m. 5/5, imp. sunder 3/3 aldım.

Hala 1 puanım var ve kararsızım. Shield slam'e verebilirim şekil olsun diye ama o derece gereksizki öyle duruyor :P

SON DURUM

edit: aklım hala shield bash'ta.. ona sırtını yaslamak için 2/2 yapmak lazım tabi. Dur bakalım biraz daha düşünelim..[signature][hline]ICQ#: 1957744 MSN Messenger: [email protected]ek$i:topluignebasi
WoW:Narcosis[Burning Legion] | Shab[Warsong] | Prion[Skullcrusher] | Crook[Al'Akir]

[Bu mesaj Qui tarafından 02 Ekim 2005 20:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Full protection giden 1 veya 2 warrior yeterli bir guild icin. Diger warriorlarin full protection gitmesi bence cok gereksiz. Surekli MC/BWL/ZG gibi instancelari yapan bir warrior a uyacak en guzel template bence budur

Hem pvpde is yaparsiniz hem pvede.

PS. Guildi BWL yapan her warrior in defiance a en azindan 3 puan harcamasi bence sarttir.


[signature][hline]Dodo teh Warrior of Praemium Callidus (Magtheridon)

Albert Einstein, bilinmeyen bir tarihte demiş ki:
Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal.

a.k.a Dancic


[Bu mesaj Stream tarafından 02 Ekim 2005 23:03 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arms
Deflection Rank 5
Tactical Mastery Rank 4
Arms Total: 9

Fury
Cruelty Rank 5
Improved Demoralizing Shout Rank 5
Piercing Howl Rank 1
Fury Total: 11

Protection
Shield Specialization Rank 5
Anticipation Rank 5
Improved Bloodrage Rank 2
Toughness Rank 5
Last Stand Rank 1
Improved Shield Block Rank 1
Defiance Rank 5
Concussion Blow Rank 1
One-Handed Weapon Specialization Rank 5
Shield Slam Rank 1
Protection Total: 31


Bir zamanlar prot`ken yaptigim ve cogu warriorumuzun kullandigi template.[signature][hline]Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!
:NSRq:üXrüt:irht:kök
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.7 Patch'i ile gelen düzenleme ile Shield Slam oldukça yararlı oldu.

Warriors

Deflection - Will now increase parry chance when using Fist Weapons.
Retaliation - Will now cause a maximum of 30 retaliatory strikes in 15 seconds. In addition, retaliatory strikes will not be possible while stunned.
Improved Revenge - The stun effect can now be resisted.
Mace Specialization - The stun effect can now be resisted.
Retaliation, Recklessness and Shield Wall will no longer be cancelled if you switch stances while the effect is active.
Shield Slam - Threat caused increased.
Shoot Bow/Gun/Crossbow - Should no longer cause a global cooldown on all other abilities.
Sweeping Strikes will now ignore dead targets, and will ignore PvP enabled targets if you are not PvP enabled

Mortal Strike ile Main Tank olmayı anlamıyorum.(Über Mor item'lar ile belki olabilir) Ama ben taunt bile atmadan Mob'u Main Tank'dan üstüme çekebiliyorsam bunda bir iş var demektir. (Özellikle 1.7'den sonra)

Ancak PvP de kesinlikle yerlerde sürünüyoruz. Sanırım en büyük sıkıntıda bu. Yani hangi class bir Talent tree'de bu kadar zorlanıyor merak ediyorum. Bazen sırf warrior için hem instance hem PvP tree'si kullanma şansı tanısalar ne güzel olur demekten kendimi alamıyorum :)

Ayrıca ne olursa olsun hangi tree'ye giderseniz gidin en son özelliği mutlaka alın derim. (Mortal Strike, Shield Slam, Bloodthirst)

Shield Slam ile en azından mage'ler critic vuruşları yağdırırken mob'u üstünüzde tutmak için extra şansınız oluyor. 600 - 2000 Arası critic de vurabiliyorsunuz.

Delidumrul'un verdiği talent tree'yi en başından beri kullanıyorum. Instance içinde Tank'lık yaparken en küçük bir sorun dahi yaşamadım.

Son olarak Concussion Blow gayet işe yarar ve eğlenceli bir özellik. Instance içinde çok fazla işe yaramasada para kazanmak için farm yaptığınızda küçük bir makro yardımı ile Mob'u stun edip kendinize bastığınız Bandaj ile Heal Potion masrafını azaltabilirsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

slam'in verdiği dmg etrafta o kadar dmg dealer varken komik oluyo zaten, yarattığı threat de increase edildi tamam güzel ama 30 rage'e oda biraz komik kacıyo gibi geliyo bana anca 5xsunder amror atmışsam hali hazırda sonra slam atarım oda belki cunki low speed bi one hand'le heroic spamlarım genelde onun yerine.

concussion sizden kurtulan ikinci mob'u durdurmak için mükemmel, tabı genelde tercih taunt olur ama bunun cooldownı var boku var püsürü var ayrıca stun güzeldir kendimi storm bolt atar gibi hissediyorum.[signature][hline]Beş Hececiler
64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE
Eskiden herzaman boş yer olurdu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Cuce, 03 Ekim 2005 11:56 tarihinde demiş ki:
slam'in verdiği dmg etrafta o kadar dmg dealer varken komik oluyo zaten, yarattığı threat de increase edildi tamam güzel ama 30 rage'e oda biraz komik kacıyo gibi geliyo


Tank'lık yaparken Rage Sorunu yaşayan var mı ?
60 rage bile olsa Mob'un 3000 Critic vuran Mage'e değil bana saldırmaya devam edeceğini bileyim yeter.

Shield Slam Instance içinde Threat Arttırmak Agroyu rahat tutmak, dışarda ise DMG için kullanılıyor zaten. Yani DEF ağırlıklı gitmiş bi warrior'a PvP yada PvE içinde kullanması için verilmiş Elma şekeri, başka bi amacı yok :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya konuyla alakasız ama alakalı olan başlığın altına mesaj giremiyorum (artık şu kural kaldırılsın ya!)

overpower skilli aktif olduğu zaman aktif olduğunu gözüme gözüme sokan veya otomatik overpower atan bir addon var mı acaba? bir de priest in üzerinde bir mob varsa beni uyaran..
çok teşekkürler..

warrior kasıyorum bu aralar mage den sonra anca warri keser beni.[signature][hline]power is when we have every justification to kill, and we don't.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Genelde mesajlara katılıyorum ama bence Blizz'in bize yapması gereken bir güzellik var: Skill'lerin ne kadar threat yarattığını bilmek istiyorum ben. Bakıyorsun high threat yazıyor. Sonra patch ile arttırıldı diyor ama ikiside high. Acaba hangisi iyi hangisi kötü anlama şansımız yok. Bunu zamanla anlarsın demeyin bana. Ben tepemde 3 mob varken rogue'un backstab'mi yoksa sinister'mı attığını, yada mage'in pyro'mu yoksa fireball'mu attığını anlayamıyorum. Tamam earthshock atan bir shaman belli oluyor ama gerisi bu kadar net değil. Skill açıklamalarına bir % konsa fena olmaz.. Yada bunun addon ile öğrenebilen bir katsayısı olsa, istersen kursak..[signature][hline]ICQ#: 1957744 MSN Messenger: [email protected]ek$i:topluignebasi
WoW:Narcosis[Burning Legion] | Shab[Warsong] | Prion[Skullcrusher] | Crook[Al'Akir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Shield Slam increases threat by a moderation amount idi patchden sonra large amount oluyor. Yani tooltip ayni degil.

Hangi skill ne kadar threat uretiyor ogrenmek istiyorsan ya gidip moblar ustunde 2 kisi test yapacaksin yada WoW forumlarinda daha onceden yapilmis testleri ve cikartilan sonuclari okuyacaksin. Detayli olarak yapilmis bir kac test mevcuttu bir ara.

Eger blizzard senin dedigin gibi skill tooltiplerine Increases your threat equals to 500 damage gibi bir sey koysa DamageMeters yerine ThreatMeters yapilir butun bosslar rahat rahat kesilirdi. Tam rakamlari bulmak su an ki durumda cok zor olsa bile bulunabilir aslinda. Cok detayli bir sekilde 2 kisi ile test yapman lazim. Hatta bununla ilgili (ThreatMeters) bir projem var. Yakinda girisicem bu ise.



[signature][hline]Dodo teh Warrior of Praemium Callidus (Magtheridon)

Albert Einstein, bilinmeyen bir tarihte demiş ki:
Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal.

a.k.a Dancic


[Bu mesaj Stream tarafından 03 Ekim 2005 17:29 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

High yazan tek skill shield slam değil, ama 30 rage isteyen tek skill bu. Aradaki fark nedir?

Niyetin denemek olduktan sonra wow haritasını büyüklüğü Darnassus'tan silithus'a adım adım da ölçülür tabi ama ben oyun oynamak istiyorum :)[signature][hline]ICQ#: 1957744 MSN Messenger: [email protected]ek$i:topluignebasi
WoW:Narcosis[Burning Legion] | Shab[Warsong] | Prion[Skullcrusher] | Crook[Al'Akir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...