Kumadam Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Merhaba, Uzun zamandan beri bir savaşçı geliştirmedim, son değşikikler, gelişim için olmazsa olmazlar hakkında bilgi almak istiyordum. Kendime bir Archer/Fencer yapacağım. Bu konuda değerli yorumlarınızı bekliyorum. Belirlediğim skillerim; 1) Anatomy, 2) Healing 3) Tactics 4) Archery 5) Fencing 6) Hiding 7 )Resisting Spells Farkılı skilleri düşünmüyorum. Böyle bir ranger yaratmak amacım. Şimdiden teşekkürler[hline].:. RES TANTUM VALET QUANTUM VENDI POTEST.:. "Birşeyin değeri ancak başka kimselerin ona vereceği bedel kadardır" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
d3n1z Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 pek kotu degil derim ben.[hline]Angelfire,19 July 2003 13:40 tarihinde demiş ki: neyse ne kadar kötü olursa olsun gelicem sonuçta beni önden salabilirsiniz deli tank diye sorun yok yane Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dark-dr Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 resisti benim hala tutmamin tek nedeni ilerde yine degistirilecegine inanmam. bence yeni yarattigin karaktere resist alman gereksiz. chivalry al onun yerine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 paladin actim, baya killi bir karakter gibi gorundu bana. ozel buyuleri var, normal warriora buyuk olcude ustunluk saglattiran seyler yapabiliyor. zaten brit bankta dakka basi divinum furis ete oto sesler geliyor herkesten. baya tuttu herhalde.[hline]referanslar : www.mizzah.com www.tokaci.com(oscommerce customization) turkiye.bookturkey.com aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kumadam Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Herkese iyi akşamlar, Değerli yorumlar için teşekkürler ama sanırım sıorumu yanlış sordum, benim öğrenmek istediğim, bu skiller uygun mu değil, bu skilleri geliştirmrm konusunda ne tavsiye edersiniz. Uzun zaman oldu en son 1999 yılında bir savaşçı yarattımdı, oda 6xGM olduktan sildimdi, cleric karakterime boşluk açabilmek şimdi yeniden bir char'ımı büyücüden savaşçıya çevireceğim bu nedenle eskiden bildiklerimin ne kadarı yeterli olacak konusu önemli benim için. Örnek olarak, Eskiden savaçcı yaratmak için Shame'e gidilip bol bol Earth Elemental ilse çarpışılır ve skilller bir gece de belkide birkaç gece de 80-90'lara çıkarılırdı. Şimdi bu gibi şeyler halen var mı, dediğim gibi en son 1999 yılında savaşçı yaratımım oldu, sonrasında hep büyücü yaptım. Bu oyunda ki değişiklikler ne yönde geliştiğini öğrenem istedim sadece. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürer Kumadam of Moonglow/Atlantic Liche[hline].:. RES TANTUM VALET QUANTUM VENDI POTEST.:. "Birşeyin değeri ancak başka kimselerin ona vereceği bedel kadardır" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Angelfire Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 sevgiler kumadam fencing tactics ve anatomy icin 30 a kadar teach sonra 45 50 ye kadar inekler hind ler seklinde devam edip 65 70 e kadarda yew mezarı kullanabilceğini belirtiyim. Bu skilleri min 65 yaptıktan sonra trinsic de paladinler le çalışabilirsin ta ki gm olana kadar. Archery icinde aynı sekilde 70 e kadar yew mezar gayet uygun healing sen paladinle calısırken rahatlıkla 80 e kadar gelecektir benim düşüncem ( benim geldi çünkü ) umarım söylediklerim yardımcı olur kolay gelsin .[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
snapsys Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 obaaa bence archery kotu pois,fence,heal,anatomy,tactic,magery cunku archerlar cok fazla bisi yapamio uzak dan vurum denesn oldugun yerden adamin hareket etmemsini bekelemen lazim ;) bak ben gm archer gm fencer im bi sise yaramio ;)[hline]A-niye moralin bozuk ? B-sevgilim beni terk etti. A-hanginizi :] ------------------------------ a-kIzIm oldu.... b-kizin mi oldu?!?yoksa oldu mu?eheh abi be ben turkce karakterleri goremiyorumda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kumadam Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Hızlı cevaplar için teşekkürler, Sanırım bir yanlış anlama var, ben karakterlerimi OSI/Atlantic'de geliştiriyorum, daha önce de 2 tane archer'ım vardı ve bir tanesi factionda yıllraca savaştı, hide,archer ile çok can aldığımı bilirim. Sevgili snapsys sanırım sen farklı bir yerde oyunu oynuyorsun. Destekleriniz ve ilginizi için teşekkürler. Ölümsüz kalın, Kumadam of Moonglow/Atlantic Liche[hline].:. RES TANTUM VALET QUANTUM VENDI POTEST.:. "Birşeyin değeri ancak başka kimselerin ona vereceği bedel kadardır" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Angelfire Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 ben atlantic dede öyle bi warior char yaptım europadada kum[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Goodness Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Kumadam'cığım, Bire bir aynı skillere sahip bir dexer ben yaptım ve daha hiç kasmadım desem yeridir. Dilersen Atlantic'in "içi genç, kafa kağıdı yaşlı" olan iki player olarak saatlerimizi beraber geçirmeye devam edip, karakterleri geliştirelim. Hem healing de kolay artmış olur. Acep diyorum ki iyi armor giyip de Resist yerine Stealth alıp, Stealth Archer mi olsak? Sevgiler,[hline]Avaturk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kumadam Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Teşekkürler, Değerli teklifin çok güzel Goodness, en kısa sürede bu işi konuşalım, benim hafta içi oynamamda bazı aksaklıklar sözkonusu ama yinede beraber gelişme fikrini sevdim. Hedefim önce, tactics,anatomy,healing ve hiding'i geliştirmek, dövüş yeteneği olarak archery ve fencing'i sonra seçeceğim, Stealth Archer'da fena fikir değil, gölge rengi kıyafetler giyer, saklanıp saklanıp oklarız herşeyi. Değişik birer rol oyuncusu oluruz bu dünyada. Ayrıca, Archer/Bard temasıda fena değil, uzaktan özellikle slayer yaylar'la uzaktan deamon,balron ve dragon nu alaşağı eder, üzerine birde onu bunu üzerine salabiliriz. Eğer , Resist'ide görmezden gelirsek anında saklanacağımız bir skili olan, pvm yaratabiliriz, mesela aklıma gelen, *Archery,*Tactics, *Anatomy, *Healing, *Musicianship, *Provacation, *Hiding yetenekleri lan bir karakter de olabilir, nede olsa dünyamız bizim hayal gücümnüzle sınırlı. Dediğim gibi konuşalım. Yarın sana şirketten bir mail yazarım. Şimdilik iyi geceler[hline].:. RES TANTUM VALET QUANTUM VENDI POTEST.:. "Birşeyin değeri ancak başka kimselerin ona vereceği bedel kadardır" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JeanPaul Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Archery ve Fencing icin rotting corpse ideal. Ben sword + archer'i boyle GM'lemis idim. Halen gecerli. Powerhour ile de ugrasmamistim. Ilshenar gate'lerin bir tanesinde unuttum hangisi genelde oluyor bu. Ama powerhour devri bittigi icin eskisi gibi kalabalik olmuyor ve dolayisi ile can yakabilir corpse. Once lure etmek gerekiyor zira. Fencing icin rotting corpse ve dagger, archer icin de yine ayni yaratik ve klasik ok yeterli. Ne kadar cok ok atarsan o kadar cabuk GM'lersin. Hey gidi gunler hey, bir zamanlar GM Archer GM Swords idim. Archer'i bir ise yaramadigi icin drop ettim ama. Tabii tercihler senin. Simdi Fisherman + Archer hosuma gidiyor ama vakit ayiramiyorum. Hiding icin 8x8 sart. Ama hiding sence gerekli mi? Yani ne yapacagina bagli tabii. Doom gibi yerlerde ornegin hiding bir ise yaramiyor. Dar alanda bir yaratik lock etmis ise GM Hiding bile olsan hide edemezsin. Bunu dememe ragmen butun char'larim GM Hiding :P Tactics otomatik olarak yukselecek. Anatomy ve healing icin Jhelom arena pit hala gecerli. Ama zamana birakmak en iyisi derim. Parry almayacak misin? Ben GM Parry'im ve Parry rules ! :) Parry de Jhelom'da GM'leyebilirsin. Resisting Spells'i 30'larda tutmak yeterli. GM'lemek hem zor hem bence gereksiz. Ilerde degisir mi bilemem ama bendeki all-70 resist suit her derde deva. Jhelom'da 2 kisi calisirken healing ve anatomy otomatikman yukseliyor. Ama GM Heal icin kasacam dersen daha hizli metodlar (ghost res) halen gecerli. Ben kasmadim bunlari zaman icinde GM oldu. Ozet ile mele skill'ler cok cok kisa surede GM'leyebilirsin. Klasik. Calisirken yardim istersen haber ver. Bol bol Blade Spirit yaratabilirim isini kolaylastirmak icin :) Bu arada bu char ne icin? Degisiklik mi?[hline]Ride to live, Live to ride... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Popeye Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 pvm için yaratıyosan charı resist çok gerekli değil bence şöyle sorunlar oluşabilir ki o da bi warrior için çok ama çok zordur, mesela balronla karşılaştıgında yada ancient wyrmle karşılaştıgında sana paralyze yapabilir ve resist düşükse 6-7 sn civarında duruyo paralyze eh bu sürede bi balron yada AW için seni yemesini saglıyıcak bi süre :) ( özellikle ancient wyrmler paralyze+teleport+hammm combosu çekiyolar ) fencer olucaksan bide stealth alırsan daggerla çok zevkli oluyor :) benim stealther assassinim var 80 stealthten sonra daggerla shadow strike ( special move )yapabiliyosun ve bu combatın ortasında rakibe vurdugunda hide konumuna geçmene yarıyo, sonrada bi stealth yapıp ordan hemen kaçabiliyosun :) Chivalry baya gerekli eger pvm için yapılan bi warriorsa, magerysiz recall-swing speed ve hit chance artıran ability-belli bi alan içindeki bütün ghostları resleme-damage inc-remove curse ki magery spelli olan curse igrenç bişey şu anda baya bi bozuyo statleri eger yersen-cure ve sadece bi tür yaratıga daha fazla damage vermeni saglayan bi ability daha var gerçi kumadam paladin abilitylerini biliyodur sanırım neyse bilmeyenler ogrenmiş olur heh tavsiyelerim bunlar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Popeye Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 bu arada JeanPaul`un bahsettigi ilshenar gate humility [Bu mesaj Popeye tarafından 20 July 2003 23:44 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Whitehaven Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Bole bir karater bende actim: archer fencer tactic anat heal bundan sonra kararsiz kaldim geri iki skill icin chiv-parry , hide-stealth mi alsam? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Popeye Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 pvm için chivalry ve parry al parry baya işe yarıyo özellikle doom bossları için herkes parry-paladin diyo ( zaten doom bosslarıyla ugraşanlar için diger monsterlar pek zor olmuyo tabi ancient wyrm-balron-shadow wyrm dışında ) bide üstüne bol defense chance increase itemlar alırsan ( shield, silah, ring, bracelet ) büyük yaratıklar için defense chance increase artıran şeyler kullanın kesinlikle, yoksa yaşam süren baya kısalıyo :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Whitehaven Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 hmms saolasin popeye ole yapalim zati bendeki bu pinglerle pvp yapcak halim yok :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gunn Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 ya bölüm modu olarak iğrenç bi soru olacak ama bu "chance arttırıcı" itemlar ne iştir? Yani eskisi gibi "hah giydim leather armorumu staminam düşmedi ama armorum fazla değil", ya da "giydim plate armorumu, 3 haftada bir kılıcımı sallarım ama bana da bişey dokunamaz" olayları değişti mi artık? resist neden "gereksiz" oldu? silahlarda neden 5600 tane özellik var? hangisinin iyi olduğunu anlamak için 10 satırı aklında tutuyosun sonra diğer silaha bakarken ilkindekileri unutuyosun. Her silahta "chance" var mı yoksa onlar eskinin "accuracy bonus" lu silahları mı? İkinci bölüm kumadam'a: Kumadam benim de bir legendary archer'ım var. Gel senin karakterinin yaratılmasına da yardım edeyim, beraber hiding/stealth ile shadow archer yapalım. Monoların da bir assasin grubu varmış. İki stealth archer iki tane de zehirli hançerli suikastçi ile herkese kumpas yaparız :) Zaten oyuna tekrar dönebilmem için bu tip bir hedef lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dark-dr Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 resist artik direct damage buyulerini eskisi gibi etkilemiyor. sadece curse, poison, mana drain, paralyze gibi buyulerin etkisini dusuruyor. ve de son derece gereksiz bir ozellik olarak butun elemental resistlerine belli bi base veriyo, `ee iyi ya iste` diyebilirsin de kazin ayagi oyle degil. soyle anlatayim, benim su an 105 resistle 41 base resistim var, yani physical ve elemental her resistim ciplakken 41; ama bu base bildigin diger baseler gibi degil. developerlar `base` kelimesinin anlamini bilmiyorlar sanirim. devchatte bi developer resisting spells skilli bundan sonra base resist saglayacak dediginde biz haliyle base i `temel, baska seylerin ustunde durdugu yer` olarak anladigimiz icin, 41 resistimiz varken misal ustumuze 5 fire resist veren bisey giydigimizde 46 fire resist olacak sandik. meger bu base bildigimiz baselere benzemiyormus, ici bos basemis, 46 fire resistinin olmasi icin yine ayni sekilde 46 fire resistlik item giymen gerekiyor. e max resist zaten 70, o zaman 105 resisting spells skilliyle 41 resistim olsa nolacak olmasa nolacak? pek anlamadik yani, o yuzden gereksiz. ilerde bu salakliklarina uyanip daha mantikli bir sekilde degistirmedikleri surece resisti yeni karakter acanlara tavsiye etmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dark-dr Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 eskinin accuracy bonuslari hit chance increase olarak degisti evet. silahlarda birsuru bonus var da hangisi iyi hangisi kotu o kadar ezberlemene gerek yok, zaten eger satiyorsan hangilerinin iyi olduguna kisa surede alisiyorsun, satin aliyorsan da zaten ne aradigini bilmen lazim. yuksek oldugu surece life ve mana leech, swing speed increase, damage increase modifierlari onemli genelde. armor konsepti ise iyice degisti artik zaten. her armorun verdigi resistlerin toplamina bakiliyor, ona gore iyi veya kotu oluyor. 45+ total resist itemlar iyi sayilabilir eger resist dagilimlari iyiyse. yani poison resist degil de physical ve fire resistin yuksek olmasi onemli mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gunn Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 eyvallah dark. *sesli ağlar haline* Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 said: Gunn, 21 July 2003 01:03 tarihinde demiş ki: ya bölüm modu olarak iğrenç bi soru olacak ama bu "chance arttırıcı" itemlar ne iştir? Yani eskisi gibi "hah giydim leather armorumu staminam düşmedi ama armorum fazla değil", ya da "giydim plate armorumu, 3 haftada bir kılıcımı sallarım ama bana da bişey dokunamaz" olayları değişti mi artık? resist neden "gereksiz" oldu? silahlarda neden 5600 tane özellik var? hangisinin iyi olduğunu anlamak için 10 satırı aklında tutuyosun sonra diğer silaha bakarken ilkindekileri unutuyosun. Her silahta "chance" var mı yoksa onlar eskinin "accuracy bonus" lu silahları mı? İkinci bölüm kumadam'a: Kumadam benim de bir legendary archer'ım var. Gel senin karakterinin yaratılmasına da yardım edeyim, beraber hiding/stealth ile shadow archer yapalım. Monoların da bir assasin grubu varmış. İki stealth archer iki tane de zehirli hançerli suikastçi ile herkese kumpas yaparız :) Zaten oyuna tekrar dönebilmem için bu tip bir hedef lazım. bakiniz benim de gonlum var boyle bir shadow archer olayinda. netekim char da var calisan.[hline]referanslar : www.mizzah.com www.tokaci.com(oscommerce customization) turkiye.bookturkey.com aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kumadam Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 Günaydın Herkese, İşe gitmeden bir bakayım neler olmuş dedim, durmumuz resmen bir deli kuyuya taş atmış, kırk akıllı çıkarıyoruz gibi, ama hoşuma gitmedi de değil. Gelelim konuya, Evet banada archer/stealth yaklaşımı mantıklı geldi. Bu durumda galiba değişin bir suikastçi grubu oluşturuyoruz, Goodness, Gunn, Unity ve ben, tabi monoların grubunun sayısını bilmiyorum. Anlaştık o zaman, yapıyoruz bu işi. Güzel bir hafta olsun. Kumadam of Moonglow Atlantic/OSI Liche[hline].:. RES TANTUM VALET QUANTUM VENDI POTEST.:. "Birşeyin değeri ancak başka kimselerin ona vereceği bedel kadardır" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 simdik...bi iki dip not diiiim archery bence de cok mantikli hatta super eglenceli gelebilir..neden? 120 lik scrollu en ucuz silah skill mace den sonra.. arti haraket halinde olsun repeating crossbow olsun (41speed!) bi suru yeni ozellik geldi.. ikinci olarak "use best wep skill" silahlar..yani en yuksek wep skillinizi esas alan silahlar da var... (bu sekilde use best wep li bir katana ile 120 archery i sanki 120 sws gibi kullanabiliorsunuz)....Bow larda ki special movelari henuz deneyemedik Buc Beyleri gorsek de bi ezse bizi ;) yani ben darkin beni bi okla kacsam da topa tuttugunu hatirliorum yeni ozelliklerden sonra..ve Armor ignore sayesinde cok da aham saham olmayan bir bow la 40 küsür dmg yedigimi biliyorum... ay kafam karisti yeni geldim tatilden eheh ama sunu biliorum insanlar imkansiz denilcek boss yaratiklarla solo 1v1 parry ve chivalry sayesinde rahatlikla dayanabilior...ha oyle terminator olmanin zevki ne olur bisi diemem ;p[hline]*curiosity res-kills* ...mono Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rft Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 Kumadam, saydığın 7 skill içinde focus yok. Sence gerekli değilmi? Bütün spec.move ları manayla yapıyorsun, stamina düşüren çok monster var (gerek melee gerek spellcaster), focus olmazsa epey zorlanırsın. Yani bu benim nacizane fikrim tabi, sen mana-stam leech silah kullanırım diyebilirsin ama bu kadar çeşitliliğin içinde 2 özelliğe bağlı kalmak doğrumu bilemem. Bence de res.spell, paralyze-poison ve curse tabanlı büyülerin süresini azaltmaktan başka pek bir işe yaramıyor. Resist yerine focus u alman daha mantıklı gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar