Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

HL motoru için konsol komutları


Silphatos

Öne çıkan mesajlar

Sürücü Ayarları

*Half Life ve modlarını OPENGL ile oynamanızı tavsiye ediyorum.

*Use Fast Liner-Mipmap-Linear : Performansi artirir görüntü kalitesini yükseltir.

*Enable alternatedepth for textures: 16 bitte görüntüler performansi düsürür görüntü kalitesini artirir.

Grafik Motoru Ayarları

*numericping: Listedeki serverların baglanti hizini göstermesi yerine ortalama pinginizi oyuna girmeden görebilirsiniz.

*heapsize x: x yazan yere cs için kaç kb ayrilacagini belirler.Örnek: 128 mb rami olanlar için 90000 idealdir.Raminizin 3/2 sini ayırın.

*m_filter 1 : 1 olursa oyunda mouseun dönüşünü yumuşatır.

*sensitivity x : x yerine 1 ile 10 arasinda degerler vererek oyundaki mousun hizini ayarlayabilirsiniz.(3.5 de yazılabilir)

*cl_bobcycle.xxx : Yürürken silahinizin ne kadar sallanacagini belirler.Default 0.001'dir.

*cl_showfps x : 1 yaparsaniz ekranin sol üstünde tazeleme orani çikar.

*cl_max_size x : Oyunda kulanilan dokularin ebatlarini belirler.Normali 256'dir.

*gl_overbright x : 1 yaparsaniz maximum parlaklik saglar.Bunun için gl_texsort 0 olmali.

*gl_ztrick x : 1 yapmak performansi oldukca artirir.Ancak uzaktaki nesnelerde grafik sorunlari belki olusabilir.

*r_lightmap x : 1 yapmak performansi artirir.

*r_mirroralpha x : 0 yapmak yanasimalri kaldirir performans artar.

*r_shadows x : Performansi artirir.

*fastsprites x : Sis kalitesini belirler.0,1,2 degerler alabilir.2 çok kötü sis kalitesi 0 en iyi sis kalitesidir.Eğer sis bombasini atinca sisteminiz çok yavasliyorsa2 degerini verin.

*max_shells x : 50 olsa iyi olur.Performansi birazcik artirir.

*max_smokepuffs x : Sisten kaynaklanan yavaslatmayi indirmek için 0-500 arasi degerler verebilirsiniz.200 olursa iyi olur.

Ses Ayarları

*volume x : Ses düzeyini ayarlar.0.0009 dan 1' kadar yada 10'a kadar.(konsola yazilmasi gerekir)

*s_eax x : eax özelligini 1 ile açabilirsiniz.

*s_a3d x : a3d özeligini açar.(1 ile)

Bandwith Ayarları

*net_graph x : 1,2,3 değerler alabilir.Net hizini degisik sekillerde ekranin sag alt kösesinde gösterir.

*rate xxxx : Pinginiz yüksekse düsürün düsükse Rate'i artirin.Normali 3500 dür.

*cl_resend x : 2 olmali.

*cl_cmrate x : Normali 30'dur.Upload hızınız düsükşe değeri de düsürün.

*pushlatency x : Pinginizin yarisi neyse o degeri verin.

*cl_lw X : Örnek olarak ates ettiginizde serverdan onaylayinca ates eder.Yani gerçekten ates edip etmediginizi görürsünüz,

Pratik Oynanış Ayarları

*name xxxx : Ismi degistirir.

*hud_fastwitch x : 1 yaparsaniz silahlari hemen eline alir(oyundayken örnek :3 tusuna basarsaniz bıçagı hemen eline alir)

*hud_takesshots x : 1 yaparsaniz harita bittiginde skor tablosunu otomatik screenshot alir ve kaydeder.

*tab tuşu ile tüm komutlar ilk birkaç harfini yazdıktan sonra tamamlayabilirsiniz, mesela /sens yazıp sonra taba basarsanız /sensitivity komutu tamamen olarak konsolda çıkar.

Notlar:

1.Bu ayarların çoğu WCG'de kullanılmaktadır. Public serverlarda da hepsini kullanabilirsiniz.

2.Yazı tarafımdan hafif editlenmiş olup yazarın izniyle OSN'den alınmıştır. Birkaç komut benim tarafımdan eklenmiştir.[signature][hline]Silphatos Iceheart
Synthetic Intelligent Lifeform Programmed for Harm/Android Trained for Observation and Sabotage
(a.k.a ; Grynn , Botanika)


[Bu mesaj SilphatosIce_ tarafından 27 Mart 2004 10:12 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
  • 2 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
CS de eğer loss varsa;
net_graph 1 yazın ve "rate" "cl_cmdrate" "cl_updaterate" ayarlarını hafif hafif oynayın. oradaki grafiklerde düz bir çizgi tutturmaya çalışın.
orijinal key olan serverlarda rate 9999 olmalı. yada o civarlarda. aksi halde choke olabiliyor.

ii fragler: )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 ay sonra ...
BeyLer aLın benden size kıyak hazır Config

unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "escape"
bind "SPACE" "+jump"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "p" "verminous"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "sizeup"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "i" "showbriefing"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "k" "+voicerecord"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "v" "ultimate"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "[" "invprev
bind ]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+strafe"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F5" "snapshot"
bind "F6" "save quick"
bind "F7" "load quick"
bind "F10" "quit prompt"
bind "INS" "+klook"
bind "PGDN" "+lookdown"
bind "PGUP" "+lookup"
bind "END" "centerview"
bind "MWHEELDOWN" "+jump"
bind "MWHEELUP" "+jump"
bind "MOUSE1" "+attack;adjust_crosshair"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "PAUSE" "pause"
name "[CntrTrky] | BecKhaM"
bottomcolor "6"
voice_loopback "1"
topcolor "30"
model "gordon"
rate "7500"
s_eax "0.000000"
s_a3d "0.000000"
volume "0.800000"
hisound "1.000000"
suitvolume "0.250000"
bgmvolume "1.000000"
gamma "2.500000"
brightness "1.000000"
viewsize "120.000000"
sensitivity "2.000000"
d_spriteskip "0.000000"
cl_himodels "0.000000"
console "1.000000"
sv_aim "0.000000"
joystick "0.000000"
m_filter "0.000000"
crosshair "1.000000"
lookspring "0.000000"
m_pitch "0.022000"
lookstrafe "0.000000"
+jlook
+mlook
cl_bob "0"
cl_bobup "0"
cl_bobcycle "0"
cl_sidespeed "400"
cl_forwardspeed "400"
cl_backspeed "400"
developer "1"
fps_max "999"
sv_voicecodec voice_speex
sv_voiceenable 1
scr_conspeed "99999"
gl_spriteblend "0"
cl_dynamiccrosshair "0"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
setinfo "ah" "0"
setinfo "vgui_menus" "1"
exec ping.cfg
cl_lw "1"
echo "Created by |3ecKhaM"
echo "Team NWO"
gl_max_size "512"
exec 200fps.cfg
bind "F3" "buy;wait;menuselect 4;wait;menuselect 3;wait;buy;wait;menuselect 6;wait;buyequip;wait;menuselect 2;wait;buyequip;wait;menuselect 4;wait;wait;slot10;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10;;slot10;slot10;slot10;slot10;slot10"

bind "F4" "buy;wait;menuselect 4;wait;menuselect 6;wait;buy;wait;menuselect 6;wait;buyequip;wait;menuselect 2;wait;buyequip;wait;menuselect 4;wait;wait;slot10;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10;;slot10;slot10;slot10;slot10;slot10"

bind "F5" "buy;wait;menuselect 4;wait;menuselect 1;wait;buy;wait;menuselect 6;wait;buyequip;wait;menuselect 2;wait;buyequip;wait;menuselect 4;wait;wait;slot10;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10;;slot10;slot10;slot10;slot10;slot10"

bind "F6" "buy;wait;menuselect 3;wait;menuselect 1;wait;buy;wait;menuselect 6;wait;buyequip;wait;menuselect 2;wait;wait;slot10;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10;;slot10;slot10;slot10;slot10;slot10"

bind "F7" "buy;wait;menuselect 1;wait;menuselect 3;wait;buy;wait;menuselect 7;wait;buyequip;wait;menuselect 2;wait;buyequip;wait;menuselect 4;wait;wait;slot10;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10;;slot10;slot10;slot10;slot10;slot10"

bind "F8" "buy;wait;menuselect 1;wait;menuselect 4;wait;buy;wait;menuselect 7;wait;buyequip;wait;menuselect 2;wait;buyequip;wait;menuselect 4;wait;wait;slot10;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10;;slot10;slot10;slot10;slot10;slot10"

bind "F9" "buy;wait;menuselect 1;wait;menuselect 1;wait;buy;wait;menuselect 7;wait;buyequip;wait;menuselect 2;wait;buyequip;wait;menuselect 4;wait;wait;slot10;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10;;slot10;slot10;slot10;slot10;slot10"

bind "F10" "buyequip;wait;menuselect 5;wait;wait;slot10;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10;;slot10;slot10;slot10;slot10;slot10"

bind "F11" "buy;wait;menuselect 6;wait;buy;wait;menuselect 7;wait;buyequip;wait;menuselect 2;wait;buyequip;wait;menuselect
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

buyrun:


- mp_autokick "deger" Takim arkadaslarina saldiran oyuncularin oyun disi kalmalarini saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- mp_autoteambalance "deger" Iki takimin oyuncu sayilarini esitler ve adil bir mücadeleye olanak saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- mp_c4timer "deger" Plastik patlayicinin zaman ayarinin yapilmasini saglar. deger: Minimum 10 Maksimum 45 (Saniye bazinda.)

- mp_fadetoblack "deger" Ölen oyuncularin ekranlarini karartarak yeni raund baslayana kadar diger oyunculari görmemelerini saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- mp_flashlight "deger" Oyuncularin el fenerlerinin çalisip çalismayacagini belirler. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- mp_footsteps "deger" Oyuncularin birbirlerinin ayak seslerini duyup duyamamasi bu komutla belirlenir. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- mp_forcechasecam "deger" Serbest izleyici modunu (Free Look) kapatir. deger: 1 = Oyuncular sadece takim arkadaslarini görebilirler. 2 = Ölen oyuncular izleyici moduna geçmeden olduklari yerde kalirlar. 0 = pasif

- mp_freezetime "deger" Silah satin alma evresinde oyuncularin hareket edemedigi zaman diliminin ayarlanmasini saglar. deger: Minimum 1 Maksimum 6 (Saniye bazinda) 0 = Pasif

- mp_friendlyfire "deger" Oyuncularin yaptigi ataklarin takim arkadaslarinda hasara sebep olup olmayacagi bu komutla belirlenir. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- mp_hostagepenalty "deger" Rehinelerin ölümüne sebebiyet verecek bilinçli saldirilarin sayisi bazinda, saldiriyi gerçeklestiren oyuncunun oyun disi kalmasini saglar. deger: Minimum 1 Maksimum "sinirsiz" (Rehine sayisi bazinda) 0 = Pasif

- mp_limitteams "deger" Herhangibir takimin diger takim karsisinda kaç kisilik üstünlügü olabilecegini ayarlar. deger: Minimum 1 Maksimum 30 (Oyuncu sayisi bazinda) 0 = Pasif

- mp_logmessages "deger" Oyun esnasinda yazilan mesajlarin bir .txt dosyasina kaydedilmesini saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- mp_mapvoteratio "deger" Oyuna o anda oynanan bölüm haritasinda devam edilmesi veya haritanin degistirilmesi konusunda bir oylama yapilmasina imkan verir. Bu komutta deger yüzde bazinda girilir. Girilen yüzde oyuncularin oylamasi sonucu asilirsa, oylanan bölüm haritasi oyun tarafindan otomatik olarak açilir.Oyuncular yeni bölüm haritasi için oy vermek isterlerse votemap komudunu kullanirlar. deger: Minimum 0.1 (%10 anlamina gelir) Maksimum 1.0 (%100)

- mp_roundtime "deger" Bir raundun kaç dakika sürecegini belirlemek için kullanilir. deger: Minimum 3 Maksimum 15 (Dakika Bazinda)

- mp_timelimit "deger" Oyunun bir bölüm haritasi üzerinde kaç dakika oynanacaginin belirlenmesini saglar. deger: Minimum 10 Maksimum 45 (Dakika bazinda) 0 = Sinirsiz

- mp_tkpunish "deger" Takim arkadasini öldüren oyuncuya 1 round oynamama cezasi verilebilmesini saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- sv_restartround "deger" Oynanan bölüm haritasinin, komut yazildigi andan kisa bir süre sonra yeniden baslatilmasini saglar. deger: Minimum 1 Maximum "Sinirsiz" (Saniye bazinda)



Oyuncu Komutları

- adjust_crosshair Silah hedef çizgilerinin renk belirlemesini yapabilmemizi saglar.

- ah "deger" Counter-Strike' in temelinde bulunan auto help "Otomatik yardim" özelligi deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- cl_showfps "deger" FPS "Frames Per Second" (Saniyedeki kare hizi) ' yi ekranin sol üst kösesinde görüntülememizi saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- condump Oyun sirasinda komut satirinda (Console) geçen tüm yazilari cstrike dizini içerisindeki condump.txt dosyasina kaydeder.

- cl_hidefrags "deger" Komudu yazan oyuncu hariç diger tüm oyuncularin skorlarini gizler. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- drawradar Radari açar.

- fastsprites "deger" Sis bombasindan çikan seffaf sis efektinin kalitesini ayarlayabilmemizi saglar. deger: Sayi arttikça kalite düser. Minimum 0 Maksimum 2

- hideradar Radari kapatir.

- hud_centerid "deger" Isimlerinin oyuncu hedef çizgisindeyken görünmesini saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- lefthand "deger" Silahlarin oyuncunun sol elinde görüntülenmesini saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- listmaps Sunucudaki oylanabilir haritalari komut satirinda listeler.

- nightvision "tus" Gece görüsünü açip kapatan klavye tusunu belirleyebilmemizi saglar. tus: Aktif olmasini istediginiz tusa basiniz.

- rate "deger" Sunucu ile oyuncunun baglanti hizinin belirlenmesini saglar. deger: 1500 = 14.400 K - 3000 = 36.600 K - 3500 = 56.600 K - 5000 = ISDN - Daha hizli baglantilar için 5000 - 9999 arasi deger girilebilir.

- setinfo vgui_menus "deger" Silah satin alma ve takim seçim menülerini sadece harflerden yaratarak düsük konfigürasyonlu makinelerde performans arttirimina olanak saglar. deger: 1 = Aktif 0 = Pasif

- scr_conspeed "deger" Komut satirinin (Console) açilis hizinin ayarlanmasini saglar. deger: Minimum 1 Maksimum 9999

- timeleft Bölüm haritasinin bitis süresine nekadar zaman kaldigini dakika ve saniye bazinda görüntler.

- votemap "harita ismi" mp_mapvoteratio komudu ile entegre çalisir. Harita o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 ay sonra ...
fixlenirse degismezde bazılarıyla oynaya bilirsiniz mesela cl_dynamiccrosshair 1 yada 0 bide rate ayarlarıyla

rate cafe ayarları

rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_updalerate 101

eger netten ve 512 ve altı baglantıyla oynuyorsanız

rate 7000
cl_cmdrate 40
cl_updalerate 40

yapabilirsiniz (oyunu daha rahat oynayabilrisiniz)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
kurulum yaparken baglanti tipinizi setup uzerinden sectiginiz icin en iyi ayarlari kendisi default olmak uzere koyuyor 40 pingim var , 35 e dusureyim gibi bir dusunce ile ayarlarinizla oynadiginiz zaman iki uc ping icin , choke yaratip daha fazla eziyet cekersiniz tavsiyem fazla oynamamaniz[signature][hline]Msn | Qnet #ae.tr | PM
All about cs |[a]trocious [e]ntity
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...