Coder Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2005 Arkadaşlar bi web sitesi için fade olarak giden bi transparan resmim var bunu gifde şekilden şekile soktum banamısın demedi çok absürt pixel kayıpları çıktı ortaya.. Png 24 de mükemmel sonuç aldım lakin bunu da webe atınca arka plandaki resmi göstermek yerine transparan olan yerlere mavi bi taban atıyor nedenini bi türlü çözemedim bana yardımcı olabilecek varsa sevinirim..[signature][hline] Coder Çözümün bir parcasi degilsen, sorunun bir parcasisindir. -Aynalar yalancıdır bu şehrin dört yanında ayna var -Gel biz şehrin havasına uymayalım ayrılmayalım -Ayrılmayalım bebeğim aynalar kandırdı beni! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2005 ben bildiklerimi anlatayım, normal bir bitmap dosyası çeşitlik renk değerlerinden oluşur. misal 24 bit'den oluşan bir resimde; 8 bit kırmızı, 8 bit (ki bu sayısı, 8bit çeşit) yeşil, 8 bit de mavi bulunuyor. şimdi normalde 24bitlik bir dijital resimde, transparanlığı belirtecek bir veri bulunmuyor, işte transparanlık değerlerini de eklersen (ki bu da bir 8bitlik renk geçisi verisi), dosya 32 bit oluyor. Yeni eklenen kanalın adıda, alpha channel oluyor. Özet olarak, 32 bit lik bir (bir png ya da tiff veya tag - tam hatırlaıyorum fomratları ama png den tam eminim) png dosyası hatırlamadıkca, transparanlaşma yerlerini saçmalaması gayet doğal.[signature][hline]Berk, 17 Ocak 2005 01:54 tarihinde demiş ki: mimarlık2.sınıf adam tasarımdan ne anla diyorum sadece... haklıdır anlamam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coder Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2005 sanırım matte olayından bahsediyorsun ama tanımlı matte.. olmuyor..[signature][hline] Coder Çözümün bir parcasi degilsen, sorunun bir parcasisindir. -Aynalar yalancıdır bu şehrin dört yanında ayna var -Gel biz şehrin havasına uymayalım ayrılmayalım -Ayrılmayalım bebeğim aynalar kandırdı beni! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2005 aslında matte denen meret'i bos/tanimsiz secersen istedigin sonucu vermesi gerek. Gif animasyon hazirlayincada (bilmiyorum hangi programın kullanıyorsun) ama opacity degerleri icin alpha a ihityacın yok keza gif ile de olması gerek. bunları dogru yapıyorsan sorun olmaması gerek, ama hayat denen oyun da böyle bir sey.[signature][hline]Berk, 17 Ocak 2005 01:54 tarihinde demiş ki: mimarlık2.sınıf adam tasarımdan ne anla diyorum sadece... haklıdır anlamam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dominic Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2005 internet explorer normal sartlar altinda png'nin alpha kanalini desteklemiyor, bildigimiz standard gif'de de alpha channel olmadigi icin hafif transparan olsun, su renk surdan arkadaki background'a dogru bir aksin diyemiyoruz. benim bir projemde compatibility mevzulari icin lazim olmustu, o zaman arastirip bulmustum google'a sadece png transparency ie yazmak suretiyle, png'in stylesheet'ine asagida ki kodu dosya adini degistirerek ilave edersek calisir, ancak roll over gibi durumlarda problem cikartiyor haliyle, demedi demeyin. filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.AlphaImageLoader(src='logo.png'); [Bu mesaj dominic tarafından 26 Temmuz 2005 02:59 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar