Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Macrolar


Delidumrul

Öne çıkan mesajlar

Oms den cevap yazamayinca bir soruya buraya yaziyim dedim isine yarayan olursa kullanir.


"taunt"
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2);
if isActive then CastSpellByName("Taunt()");
else CastSpellByName("Defensive Stance()");
end;

"Execute"
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1);
if isActive then CastSpellByName("Execute(Rank 4)");
else CastSpellByName("Battle Stance()");
end;

"Overpower"
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1);
if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 3)");
else CastSpellByName("Battle Stance()");
end;

"Charge"
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1);
if isActive then CastSpellByName("Charge(Rank 3)");
else CastSpellByName("Battle Stance()");
end;

"Revenge"
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2);
if isActive then CastSpellByName("Revenge(Rank 4)");
else CastSpellByName("Defensive Stance()");
end;

"Disarm"
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2);
if isActive then CastSpellByName("Disarm()");
else CastSpellByName("Defensive Stance()");
end;[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bide bunu hangi addonla yapıyoruz ??? hunterla ilgili olan vardı elimde bulursam postlarım[signature][hline]Shaded by the trees, calling out to the wind, I'm lying face-down crying
I saw a version of myself I didn't even recognize
On this guitar I'm playing the melody of someone who's passed on
A star falls in the grief of someone who'll never be seen again
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Her zamanki gibi ugrasıp bizlere guzel bir konu daha hazırlamıssın ellerine saglık...
Her ne kadar oyuna başlıyalı iki ay olsa da iş güç ile ugrasmaktan pek vakit ayıramıyorum oyunla ilgili bilgileri öğrenmek için o nedenle bana yardımın ne kadar büyük anlatamam...
Bu kadar övgüden sonra bir soru geleceğini tahmin etmissindir heralde :) sadece stance değiştiren macro nasıl yapılabilir yardımcı olabilirsen cok makbule geçer (bu isme bayılıyorum "makbule" :)
Şimdiden teşekküler...[signature][hline]Kadavra / Burning Legion
Efendi Priest...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Daha once biryerlerde yazmish olabilirim ama senin icin tekrarliyim,
standart stance deyishtirmenin yaninda ek olarak eger o stancedeysen bir daha bastiginda deyishtirmiyor ve haybeye glboal cooldowna girmiyorsun.


/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(3);if not isActive then CastSpellByName("Berserker Stance()");end;

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(1);if not isActive then CastSpellByName("Battle Stance()");end;

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(2);if not isActive then CastSpellByName("Defensive Stance()");end;[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Delidumrul, 14 Temmuz 2005 12:40 tarihinde demiş ki:
Daha once biryerlerde yazmish olabilirim ama senin icin tekrarliyim,
standart stance deyishtirmenin yaninda ek olarak eger o stancedeysen bir daha bastiginda deyishtirmiyor ve haybeye glboal cooldowna girmiyorsun.


/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(3);if not isActive then CastSpellByName("Berserker Stance()");end;

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(1);if not isActive then CastSpellByName("Battle Stance()");end;

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(2);if not isActive then CastSpellByName("Defensive Stance()");end;

Smileyleri iptal edilmish sekli. pff[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...