Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Nedir bu ya!

BuRiAL_TR

Öne çıkan mesajlar

Ya bu nedir elinde raptor olan her orc warior vuruyor, bunu ne bu ya koşuyorum ben koşarken nasıl olabilir.Varsa mantıklı açıklaması söyleyin lütfen.Noobum ben bilmiyorum.Hadi 2 tek el silahla anladım ama raptorla nasıl olurda her vuruş ard arda olur.
Murtazayla arenada saatlerce denedik bunu arada bir oldu adamlar hep üste üste vuruyorlar hemde raptorla nasıl olur bu ya! Bilen varsa lütfen söylesin. :hrr::hrr::hrr:
[signature][hline]Never+Again+Never+Again+Never+Again.........
Hayat Combosu..........

Sosyal ağlarda paylaş

glitching diyoruz buna. Bug abusing...

Yapmasını bilene.[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

hmm, ilk defa duydum. Ama akla yatıyor...
Mantıklı geldi. Yalnız bu tür bi bug olması ve engellenmemesi hata...[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

Arena'ya gidiyorum denemek üzere.
Merak ettim.[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
Sosyal ağlarda paylaş

said:
HasMez, 10 Temmuz 2005 00:35 tarihinde demiş ki:
warrior exploit dedikleri bu yani? bunun cezası bandı diye biliyorum , atmak gibi olmasında vardı bi yerde tartışması sinlerde niye bug olmuyo warriorlarda oluyor gibilerinden.

Evet işte dediğim o hazmez. Bunun üzerine eski official forumlarda çok tartışlar. Sinde bug olmuyoda warriorda niye oluyo diye.
Sosyal ağlarda paylaş

Ben yaptım, oldu 3-4 defa.

SD + binding + SD

ama tam zamanını ayarlayamadığım için tesadüfen oldu.

arada bi de R attack verdim. fena olmadı.

Gerçi bugün yarın glitcherlar banlanır, çünkü çok büyük avantaj sağlıyor.[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
Sosyal ağlarda paylaş

Bu olayı bi gün partydeyken diezdeki aAjax isimli warior başka bi wariora anlatıyodu. peş peşe 4 tane sd vuruyodu. Ve tam hatırlamadımda o da blinding ile yapıyodu. Ayrıca bunu 1 skill vurmuş gibi göstererek yapıyodu. Yani 300 manaya 4 sd vuruyodu.[signature][hline]Nation: Elmorad
Server: Diez
Nick: Armas2
Clan: Domates
LvL: 58 Assassin
Sosyal ağlarda paylaş

said:
SALAK, 10 Temmuz 2005 10:46 tarihinde demiş ki:
burial biz buna kısaca combo dioruz.Bir elle yapılanı var birde programla.meseğla bobertinki program. ::leeroy_jenkins:: elle yapıor bunu.sende araştır bul.bobert bana ardı ardı 453 453 453 453 453 5 defa bu şekilde vurdu.5 sn içinde adam bana 5 tane spike vurması normalmi sence. yani oyunun ...... çıkarmışlar.

Arkadaşım wariorum ben sin değil biliyorum.Biliyorum combonun ne oldunu ;-)[signature][hline]Never+Again+Never+Again+Never+Again.........
Hayat Combosu..........
Sosyal ağlarda paylaş

yeni bir başlık açmak istemedim.. bu konuyla alakalı gibi geldiği için burda soruyorum...

Screamin cooldown süresi çok mu kısadır?? ya da saldırılınca pembe pembe gözüken bri skill daha mı var.... buün czde lvl 62 bi warriordan kaçarken :D pembe pembe olmaktan bi fena oldum... yediğim dmglara bakma fırsatım olmadı ama emin olun nerdeyse her vuruşunda tüttüm :D
bilen varsa benden esirgemesin pls...[signature][hline]Server: Diez
Nick: Catastrope
Clan: Türk
Speciality:Shadow Vain
Job: Archer
Lvl: 6x
np:Abiiiii Tünele giriyom abi sesin gelmiyo... :D
Sosyal ağlarda paylaş

http://s11.invisionfree.com/knightonlineranking/index.php?showtopic=3825

Yun_Yuuzhan Posted: Jul 11 2005, 04:40 PM

Group: Members
Member No.: 628

I just noticed that the above screenshot is from the POV of Burial, who is the primary reason for this post.

In Saturday's afternoon war, I found him up at zombie village and engaged him. It was a good and legit 1v1 until I screamed/legcut him, at which point he proceeded to combo the hell out of me, forcing me to pot and retreat temporarily, allowing him to pot himself back to life.

Burial, if you're reading this, I had you redballing and you knew you were owned. I'm quite disappointed that you resorted to bug abuse to save your 50 NP. Screenshots will be posted when I get home as they are not present on this computer.[signature][hline]unholy ownz u

_all_eyez_on_me_ vs. kalgeldi

[Bu mesaj HasMez tarafından 11 Temmuz 2005 19:55 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

bunun sonu ne zaman gelecek merak ediyorum..
ben full shelli iken bile gelip 12 tane arka arkaya 1 sn içinde vuran assasin olmustu bana adam max 300 vuruyo spike la ama 12 tane birden vurun ca oluyorsun bi combo ile durun bi yerlerde olacaktı ss.
...sabaha kadar kufretmiştim...[signature][hline]
World: Beramus
Nick: Darkling
Job: Priest
Race: Karus
lvl: 61+
Clan : ßruJah
HttP://BruJahko.TK
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...