Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Uyarı!

Murtaza

Öne çıkan mesajlar

ben açıklamamı yaptım gerisi umurumda bile değil.herkes rahat olsun ben charını verdim adamın ben hacklemedin hackliyenden aldım.hackliyenden aldığım için haksızım kabul ediorum.zaten vericektim felan gibisinden yalanlar uydurmuyorum.adam sordu judge kim dedi,benim dedi sonrada olayı anlattım,murtaza msn yazdıklarımı kaydedip yayınlıor.ordaki yazılarıda yayınlasın görelim
Sosyal ağlarda paylaş

zaten aksi bişey söylemedim ben. Char'ı sen hackledin de demedim.

Herşey açık ve net. Uzatmanın bi anlamı yok artık...[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

said:
kkkkkkk, 09 Temmuz 2005 18:21 tarihinde demiş ki:
murtaza özür dilerim kusura bakma seni bir daha rahatsız etmem...

ya aklıma bisey keldi paylasmak istedim kkkkk alınma lutfen.

bi ara bi kac sewgilime bole uyuz olup dedigim bir daha arama beni sozunden sonra gelen cumle:

özür dilerim kusura bakma seni bir daha rahatsız etmem...[signature][hline]ottoman_prince(co-leader)
OTTOMAN_EMPIRE
level:6x
Ares
Moradon serbest piyasa broker ı
i love this game!
i am waitin in the shadows to kill u
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...