Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

anlatamadım kı_?

wota4

Öne çıkan mesajlar

Üfff varya orclarınki fazla güzel deilde insanlarınki savşta keserken görmüştüm süper bir yavru yaw....:D
Film çekmekm için elverişili dediğiniz gibi....:D[signature][hline]Name:centrix..................Name:KoRneRoTh
Nation:Karus...................Nation:Karus
Job:Elemental_LorD..........Job:Shadow_Knight
Lvl:60............................Lvl:62
Clan:_OneKnightStand_.....Clan=DRT2
Np:8xxx..........................Np:13xxx

Keşke_İnsan_Olup_Beleş_NP_Kassaydım!!!...:D
Sosyal ağlarda paylaş

said:
wota4, 03 Temmuz 2005 15:14 tarihinde demiş ki:
ya ben sıze great prııest murkanın ne ıse yaradıgını soruyom....................ezqkler.

GreaT priest Murka, böyle adamların forumlarda abuk subuk sorular sormasına yarıyor. Biz de neşemizi buluyoruz.[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Murtaza, 03 Temmuz 2005 17:17 tarihinde demiş ki:
said:
ya ben sıze great prııest murkanın ne ıse yaradıgını soruyom....................ezqkler.

GreaT priest Murka, böyle adamların forumlarda abuk subuk sorular sormasına yarıyor. Biz de neşemizi buluyoruz.

zuahahahahahah:D[signature][hline]Name:centrix..................Name:KoRneRoTh
Nation:Karus...................Nation:Karus
Job:Elemental_LorD..........Job:Shadow_Knight
Lvl:60............................Lvl:62
Clan:_OneKnightStand_.....Clan=DRT2
Np:8xxx..........................Np:13xxx

Keşke_İnsan_Olup_Beleş_NP_Kassaydım!!!...:D
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Murtaza, 03 Temmuz 2005 17:17 tarihinde demiş ki:
GreaT priest Murka, böyle adamların forumlarda abuk subuk sorular sormasına yarıyor. Biz de neşemizi buluyoruz.

bilhassa sen yazınca bayaa bi neşe buluyoruz, sözler cümbüş oluyor sanki senin o narin ellerinde. (te allam yarabbim)[signature][hline]unholy ownz u

_all_eyez_on_me_ vs. kalgeldi
Sosyal ağlarda paylaş

Kimin elleri narin lan?
Ben malacıyım olm, ellerim nasır tuttu...[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

said:

Kimin ezik olduğunu ispat etmeye yarıyor....[signature][hline]Bir insanın nick'i neyse kendisi de odur.
Name: KASIMPATI_MANYAGI
Nation: El-Morad
Clan: The_Others
Lvl: 6x
Server: Ares
Cesaret ödül gerektiren bir yetenek değildir.
Web Site
Kuntepervari Şerafettin Abi Tipi Şahıs

Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...