Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

troll berserker mı dark stone mu ??

JustGiveMeUrNp

Öne çıkan mesajlar

ark lar 1. si hangisinden daha iyi ve kolay item çıkkıyo ve ben dark stone kolayca kesebiliyom. sizce troll berkeser kesebilirmiyim kesebilirsem sizce hangisinden keseyim...[signature][hline]Name : JustGiveMeUrNp
Server : Beramus
Np : Boşverin :D
Level : 6x
Açıklama : Paper Flame Set +7 hp 12
Wizard +7 staff Buffsız Can 1300 :P
Sosyal ağlarda paylaş

1 tane 960 healer ile Berserker kes. DarkStone'nun da dropları iyi görünüşe bakılırsa ama berserker isim yapmış shell bootlar konusunda.
Solo yapma bence, riske değmez. Yaratığımız büyük ebatlar da olduğu için DMG almadan slide yapmak, diğer monsterlara göre daha zor...[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

960 healerı napıcak lan adam paper mage.bu arada bişey sorucam senin gibi 2 magele dm alınır mı? yada şöyle soriim daha çok işime yarasın ice blastlı 2 tane lvl 51 mage dmyi kaç dkda keser?

[signature][hline]unholy ownz u

_all_eyez_on_me_ vs. kalgeldi

[Bu mesaj HasMez tarafından 06 Temmuz 2005 19:49 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

zmuahahahhaha

berserker rulzzzz..daha çok düşüyo drop..denedik biz[signature][hline]Name:centrix..................Name:KoRneRoTh
Nation:Karus...................Nation:Karus
Job:Elemental_LorD..........Job:Shadow_Knight
Lvl:60............................Lvl:62
Clan:_OneKnightStand_.....Clan=DRT2
Np:10xxx..........................Np:15xxx

Keşke_İnsan_Olup_Beleş_NP_Kassaydım!!!...:D
Bena Alan yetkilisi oylamasında vericek her oy size 1k np,maradonun ortasına havuz ve her şehre nooblar için çocuk parkı olarak geri dönecektir:D
Sosyal ağlarda paylaş

bizim cafede bi abi var paper ice mage lvl 62 berserker dan assasin shell bot düşürdü ondan sonra hep kesti dün gece belki 100 tane kesti chitin bile düşmedi.. :D[signature][hline]Name : JustGiveMeUrNp
Server : Beramus
Np : Boşverin :D
Level : 6x
Açıklama : Paper Flame Set +7 hp 12
Wizard +7 staff Buffsız Can 1300 :P
Sosyal ağlarda paylaş

Anaaaa, mage miş... Ben warrior gördüm... :D
ahahaha

eh warrioruz INT düşük napalım... Arada göremiyoz ayrıntıyı :-)[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

Öle paso shell düşcek die düşünürsen OoOoOoo herkes berserkerden çıkmaz+darkstonedan daha çok d ve güzel drop düşürüdüğü kesin dark stone daha kolay kesiliyo ama berserker daha çok item sahip...[signature][hline]Name:centrix..................Name:KoRneRoTh
Nation:Karus...................Nation:Karus
Job:Elemental_LorD..........Job:Shadow_Knight
Lvl:60............................Lvl:62
Clan:_OneKnightStand_.....Clan=DRT2
Np:10xxx..........................Np:15xxx

Keşke_İnsan_Olup_Beleş_NP_Kassaydım!!!...:D
Bena Alan yetkilisi oylamasında vericek her oy size 1k np,maradonun ortasına havuz ve her şehre nooblar için çocuk parkı olarak geri dönecektir:D
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...