Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

sistem geri yükleme ile spydan kurtulma?

DiadanLocke

Öne çıkan mesajlar

ya bendede srce.exe de virus buluyor hep Registry key hataları veriyo ucacam bu pc ye :( nası halledebilriim :([signature][hline]'Cause I fucking hate you You're such a liar And I love to hate you You're all the same to me I fucking you hate you You're such a liar.And I love to hate you You're all the same to me
Sosyal ağlarda paylaş

benimmi? Hangisini önerirsin peki? ben birsürü registry fix denedim ııh tınlamıo :([signature][hline]'Cause I fucking hate you You're such a liar And I love to hate you You're all the same to me I fucking you hate you You're such a liar.And I love to hate you You're all the same to me
Sosyal ağlarda paylaş

en temizi sistem geri yükleme bence. hiç bir programdan tam verim alamadim en mutlaka bişiler kalıyor. 98 de ise dos üzerinden scanreg lede yapabilirsiniz olayı. ama aldığınız kayıt spy bulaşmadan önceki bir zamana ait olmali hem xp de hemde 98 de.[signature][hline]Feror ego veluti - sine nauta navis,
ut per vias aeris - vaga fertur avis...
Quidquit Venus imperat - labor est suavis,
quae nunquam in cordibus - habitat ignavis.
Sosyal ağlarda paylaş

spy register vs için www.pctools.com cracklerinide hemen vereyim. gerçi yasak ama spylara karşı korunmamız lazım demi?

=o=Spyware doctor=o=
S/N: Licensed to: THAN GIANG NAM
License code: 248C-0198-B029-A687-825E-DFF0-A69F-9D1C-7DE7-421E

=o=Registry mechanic=o=
k: Joseph Paolino
s: 097F-8CE0-A292-BE6C-834F-9A22-41A8-AF3C
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...