Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

lvl 60 warrior nasıl NP kasar

demirhanXXL

Öne çıkan mesajlar

said:
BuRiAL_TR, 02 Temmuz 2005 01:54 tarihinde demiş ki:
said:
Murtaza, 01 Temmuz 2005 17:30 tarihinde demiş ki:
rica ederim. :-)

Ümit msn den bana bir zahmet yolla şu pot içme macrosunu...
asfgasgaskjhgsıfhbqw3ıefuaıufb :D:D:D:D:D

WTF???

:P[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

Hahahahahaha, ümit bana da combo yollasanaaaa :-p[signature][hline]Bir insanın nick'i neyse kendisi de odur.
Name: KASIMPATI_MANYAGI
Nation: El-Morad
Clan: The_Others
Lvl: 6x
Server: Ares
Cesaret ödül gerektiren bir yetenek değildir.
Web Site
Kuntepervari Şerafettin Abi Tipi Şahıs

[Bu mesaj KaKsi tarafından 02 Temmuz 2005 22:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

lam sonra inanıcaklar Murtaza combo cu diye, sağda solda millete laf annatıcaz.

Sadece yabancılar değil ki oynarken türkler de demişti. Abi program kullanıyosun sen, ölmüyosun diye. 3 tane birden vuruyosun diyolardı... pehh

geçmiş zaman :([signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

Walla dün gece devil priest, harbi diorum bu kadar şerefsizlik olmaz, bizim bliyle daldık adama bowl da, geberecekti, adam kalenin içine girdi, bizde saydıra saydıra girdik peşinden, adam duvarın içinden geçip elimizden kurtarttı.... tabi ben arkasından ne din bıraktım ne kitap, bu oyun bazen çok azımı bozuyor abi ya, şu hile hurda işlerini ayıklamaları lasım...[signature][hline]Bir insanın nick'i neyse kendisi de odur.
Name: KASIMPATI_MANYAGI
Nation: El-Morad
Clan: The_Others
Lvl: 6x
Server: Ares
Cesaret ödül gerektiren bir yetenek değildir.
Web Site
Kuntepervari Şerafettin Abi Tipi Şahıs

Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...