karabocek Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Burning Legionda NE Druidim var ve 3 talenttan (balance,feral combat,restoration) arasında balance ve restoration a yükleniyorum sizce doğrumu ? hangisine öncelik vermeliyim,feral combat mı kasmalıyım vs.. ?[signature][hline]Vurdum ben bu dünyanın dibine... E-Mail: [email protected] | ICQ: 124744 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Elandra Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 60 olunca restoration, daha öncesini bilmiyorum.[signature][hline]Elandra, Night Elf Rahibe Penthesilea, Night Elf Avci - emekli Ealos Tsaark, Zabrak Bounty Hunter - ölü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
karabocek Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 yani 60 olunca i wish to unlearn my talents yapıp önce restorationu doldurup daha sonra mı diğerlerine geçeyim?[signature][hline]Vurdum ben bu dünyanın dibine... E-Mail: [email protected] | ICQ: 124744 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Elandra Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 60 olunca MC, Onyxia's Lair gibi zor instancelara girildiginden, druidler buralara ancak restoration druidlerse kabul ediliyorlar cünkü healer olarak giriyorsun. Doldurmak derken de,gerekecek talent vardir gerekmeyecek talent vardir, bi druid arkadas yardimci olur veya internette de bulabilirsin neleri secmen gerekecegini önerecek bi site.[signature][hline]Elandra, Night Elf Rahibe Penthesilea, Night Elf Avci - emekli Ealos Tsaark, Zabrak Bounty Hunter - ölü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
neverhood2 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 said: karabocek, 15 Haziran 2005 10:48 tarihinde demiş ki: yani 60 olunca i wish to unlearn my talents yapıp önce restorationu doldurup daha sonra mı diğerlerine geçeyim? level 60 olana kadar şu buildi kullanmanı tavsiye ederim: Balance Talents (18 points) Nature's Grasp - 1/1 point While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds. Improved Nature's Grasp - 4/4 points Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%. Nature's Reach - 2/2 points Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%. Improved Moonfire - 5/5 points Increases the damage and critical strike chance of your Moonfire spell by 10%. Omen of Clarity - 1/1 point Imbue the Druid's weapon with natural energy. Each hit has a chance of causing the caster to enter a Clearcasting state. The Clearcasting state reduces the Mana cost of your next damage or healing spell by 100%. The Omen of Clarity enchantment lasts 5 minutes. Improved Starfire - 5/5 points Gives your Starfire spell a 15% chance to stun the target for 3 seconds. Feral Combat Talents (0 points) None Restoration Talents (33 points) Improved Mark of the Wild - 5/5 points Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%. Furor - 5/5 points Gives you a 100% chance to gain 10 Rage when you shapeshift into Bear form. Nature's Focus - 5/5 points Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells. Gift of Nature - 1/1 point Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%. Reflection - 5/5 points Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting. Improved Rejuvenation - 5/5 points Increases the effect of your Rejuvenation spell by 15%. Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell. Improved Regrowth - 5/5 points Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%. Innervate - 1/1 point Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds. level 60 a vurduktan sonra ise PvP ve Instancelarda gayet klas olan şu tarz bir builda respec olabilirsin Balance Talents (9 points) Nature's Grasp - 1/1 point While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds. Improved Nature's Grasp - 4/4 points Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%. Nature's Reach - 2/2 points Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%. Swiftshifting - 2/3 points After leaving a shapeshift form, reduces the casting cost of the next shapeshift by 40% if used with 6 seconds. Feral Combat Talents (11 points) Ferocity - 5/5 points Reduces the cost of your Maul, Swipe, Claw, and Rake abilities by 5 Rage or Energy. Improved Bash - 2/2 points Increases the stun duration of your Bash ability by 1 second. Sharpened Claws - 3/5 points Increases your critical strike chance while in Bear or Cat form by 3%. Feral Charge - 1/1 point Causes you to charge an enemy, stopping its movement and interrupting any spell being cast for 4 seconds. Restoration Talents (31 points) Improved Mark of the Wild - 5/5 points Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%. Furor - 4/5 points Gives you a 80% chance to gain 10 Rage when you shapeshift into Bear form. Nature's Focus - 5/5 points Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells. Gift of Nature - 1/1 point Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%. Reflection - 5/5 points Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting. Improved Rejuvenation - 4/5 points Increases the effect of your Rejuvenation spell by 12%. Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell. Improved Regrowth - 5/5 points Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%. Innervate - 1/1 point Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds. [Bu mesaj neverhood2 tarafından 15 Haziran 2005 10:56 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 restorationdan sağlam talentler.sonra kalanlardanda ferala verirsin pvp için.restorationla ölmüyosun zaten[signature][hline]"Kaybetmek ölmektir.Binlerce savaştan galip çıkabilirsin ama sadece bir savaşta mağlup olursun" Zaknafein Do'Urden Storm , Earth and Fire heeed my call !! Graul of BL Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 hemen atlıyorum bir druid eskisi olarak :) bence resto/balance veya resto/feraldan birini tercih etmen gerekiyor.druid çok esnek bir sınıf ama ana görevi primary healerlıktır priest ile birlikte :) o yüzden restoyu fullaman, yanınada feral veya balancetan hengisi senin oynayışına uygun geliyorsa onu seçmeni öneririm, tabii hangisini seçersen seç mutlaka balance ağacındaki root ile ilgili olan bütün skillere puan ver çünkü oldukça önemlidir roots büyüsü druid için...[signature][hline]Starcraft bölümünde din tartışılsa... kermit:Hydra ateistmiş ben öyle duydum screamer:Zerglerin Allahsız olduğu Kerrigan dan belli, Talaras, da Lvl 50 Druid of BL (Retired...for now) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Truwan Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Kimse vengeancedan bahsetmemis ama o özellik çok saglam gibi duruyor ona neden vermiyoruz?[signature][hline]Garbın cebin-i zalimi, affetmedim seni Türküm ve düşmanım sana, kalsamda bir kişi! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kartan Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Sizce druide feral combat mı ii gider yoksa caster,balance takılmak mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 o senin oynama şekline göre değişir ben bir zamanlar druid oynarken feral gidiyordum :P ama böle lvl 55 filan olunca doğal olarak resto olucan adamlar partyde feral druid ne yapsınlar ^^[signature][hline]WTB Healer -,- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Shape-Shift harici istediğine(Feral Combat yane)[signature][hline]For every action,there's an equal and an opposite reaction.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kartan Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2005 Aslında balance'ı tercih ederimde feral oynayan druidler de hiç az değil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar