Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

MIRCybernetics

Yeni üye
  • Mesaj sayısı

    5
  • Üyelik tarihi

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

MIRCybernetics Kullanıcısının Başarıları

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Güncel Rozetler

  1. MIRCybernetics

    Galaxies of Eden

    En basta 1000 kisilik kapasiteyle acmayi planliyoruz. Server'lari optimize etmeden cok yuksek rakamlar soylemek istemiyorum, ama sonuc olarak kapasite biraz haritanin genisligiyle alakali bir konu, haritayi genislettikce zaten mecburen kapasite arttirmak zorunda kalacagiz. Bu arada ikinci blog post'unu yayinladik, in-game ekonomiyi ozetliyor: https://galaxiesofeden.com/2021/10/09/devblog-02-ingame-economy-in-galaxies-of-eden/
  2. MIRCybernetics

    Galaxies of Eden

    Acikcasi action mode daha cok casual bir sekilde oyunu oynamak icin var. Caniniz sikilinca kafa goz yarmak icin action mode'a gecebiliyorsunuz. Yakin bir zamanda action mode'e sprint ve melee attack'lari da koyacagiz, misal cani azalmis bir NPC'ye kosup silahinizin kabzasiyla vurup oldurebileceksiniz. Action Mode'da recoil ve spread oldugu icin yaptiginiz DPS orani biraz ne kadar iyi nisan alabildiginize bakiyor, bu nedenle Social Mode bazi durumlarda daha cok DPS yapmanizi saglayabilir ama bu miktar cok buyuk olmayacak. Oyundaki combat acikcasi inanilmaz zor degil, oyunu %100 Action Mode'da oynayip end-game content'i o sekilde yapabileceksiniz. Kisacasi, eger cok hardcore bir player degilseniz Social/Action Combat mode secimi tamamen nasil oynamak istediginize kalmis. Haklisiniz da su aralar piyasa ciddi anlamda themepark oyununa doymus durumda. Bu nedenle Themepark oyunu pazarlayabilmek icin milyon dolarlari reklama yatirmak lazim, firma kucuk oldugu icin niche oyun yapmak bizim icin daha yararli olabilir diye dusunduk. Zamanla gorecegiz bu karar dogru mu yanlis mi ama acikcasi simdilik iyi gidiyor, insanlar gercekten sandbox MMO'lara ac su aralar. Onun disinda Themepark oyunlarini ciddi manada sevemiyorum, ara sira yeni MMO cikinci misal oyuna giriyorum ama 10 dakika icinde uninstall ediyorum. Bikmisim artik fare kesmekten level atlamaktan =)) Onun icin biraz kendimin de oynayabilecegi oyun yapmak istedim.
  3. MIRCybernetics

    Galaxies of Eden

    Arkadaslar merhaba, Server-side'da tamamen kendi yazdigimiz propriety bir engine kullanmaktayiz, simdilik MIR Server Engine olarak adlandiriyoruz, general purpose bir server engine, sadece MMO degil herhangi bir distributed system yapmaniza yariyor. Burada MIR Server Engine'den cok fazla bahsetmeyecegiz ama oyun piyasaya suruldukten sonra open-source ve revenue share lisans sistemini kullanarak onu da piyasaya cikaracagiz. Bir kac gun once yeni development blog'u yayinladik, buradan da haber vermek istedim: https://galaxiesofeden.com/2021/09/05/devblog-01-combat-modes-and-more/ Paticik'de ciddi manada elite MMO oyuncusu dolu oldugu icin yorumlarinizi beklemekteyiz =)
  4. MIRCybernetics

    Galaxies of Eden

    Arkadaslar ilgilendiginiz icin cok tesekkurler ? Evet genel olarak bahsettiginiz oyunlardan esinlendik ama oyun tam olarak ayni degil, ekipteki herkes uzun zamandir MMORPG oynadigi icin eski oyunlarindan epeyce kendimize odev cikardik daha modern hale getirmeye calistik. Tam olarak Turk firmasi degiliz, ben firmanin sahibi Turk'um ama firma Kanada'da ve ara sira iki Kanada'li arkadasla calismaktayiz, firmanin diger kurucusu da Kanadali. Genel olarak oyunu solo gelistirmekteyim, uzun zamandir distributed computing alaninda yazilim isi yapmaktaydim, iki sene once kendi firmami acip oyun piyasasina gecmeye karar verdim. Iki senedir full-time olarak oyun uzerinde calismaktayim, yaklasik 14 ay sadece server side yazilim yazdim ama megerse reklam icin buyuk bir hataymis ? cogu oyun firmasi server-side sifirken reklam yapabilmek icin client-side'i ilk olarak yazmakta. Engine bahsedildigi gibi Unreal Engine 4, buyuk ihtimalle alpha sirasinda Unreal Engine 5'e de gecebilecegiz. Server-side kendi yaptigimiz ozel bir engine kullaniyoruz, bunu da daha sonra satisa cikarmayi planlamaktayiz. Firmayi gercekten buyutmek istiyorum, Kanada'li bazi yatirimcilarla gorustum ama mantikli olarak oncelikle oynanabilir Alpha versiyonunu gormek istiyorlar, bu yuzden su an birinci hedefimiz Alpha versiyonunu piyasaya cikartmak. Ondan sonra firmayi buyutup ozellikle grafikleri daha iyi bir hale getirmeye calisacagiz. Genel olarak ayda bir oyunun ozellikleriyle ilgili blog post yazmayi deneyecegim. Sizin de bu oyun icin ozel istekleriniz varsa haber vermekten cekinmeyin, sonucta kodu bizzat ben yazmaktayim ? fizibil oldugu surece rahatlikla oyun tasarimina katabilirim. Alpha versiyonu genel olarak parali olacak ama ilk 2000 kopya'yi cesitli sitelere bedava olarak dagitacagim, paticik.com'a oyun icin alpha access key'lerini vermekten memnuniyet duyarim ?
  5. MIRCybernetics

    Galaxies of Eden

    Arkadaslar merhaba, Indie MMORPG gelistirmekteyiz, henuz daha reklam yapmaya baslamadik bile bu yuzden oyunla ilgili cok bir topluluk yok ama ilk olarak Paticik ahalisinin tepkisini olcmek istedik: https://galaxiesofeden.com Sosyal bir MMORPG gelistirmekteyiz, ekip olarak 1995'lerdan beri MUD/MMORPG tarzi oyunlar oynamaktayiz. Hatta Paticik.com'u bayagi UO zamanlarindan beri takip etmekteyiz. Acikcasi son 10 senedir bu tarz oyunlar bizim icin epey bir hayal kirikligi yaratmaktaydi, genel olarak endustri themepark tarzi oyunlara yoneldi ve MMORPG'lerde hissedilen topluluk kurma/sosyallesme/sanal dunyada yasama fantezi tamamen ortadan kalkti. Biz ise tam tersi eski MMORPG oyuncularini tatmin edebilecek, oyuncularin butun in-game ekonomiyi yonetebilecekleri sosyal bir sandbox MMORPG gelistirmekteyiz. Acikcasi oyun biraz niche olacak o yuzden milyon dolarlar kazanabilecegimizi dusunmuyoruz ama yine de oyunu uzun yillar destekleyebilecegimiz finansal bir getiri beklemekteyiz. Umuyoruz bizim gibi sandbox MMORPG meraklisi kisilerin uzun seneler oynayabilecegi bir oyun gelistirebilecegiz. Oyunun genel ozellikleri: 1. Su an pre-alpha'da 170 parametreli bayagi guzel bir character customization sistemi gelistirdik, karakterinizin yuzunu ve vucudunu istediginiz sekilde ozellestirebileceksiniz. Acikcasi state of the art bir sistem oldu diyebiliriz. 2. Oyun iki tarz kontrol sistemi sunmakta: Social Mode / Action Mode. Social Mode bildigimiz klasik MMORPG kontrollerini kullanmakta, Action Mode ise biraz kafa goz yarmak icin oyunu Action RPG tarzi oynamanizi sagliyor. Bir kac hafta icinde bu sistemi detaylandiran bir Dev Blog yayinlayacagiz. 3. Oyundaki butun esyalar Crafter siniflari tarafindan uretilmekte. Crafter'lar Resource Extractor'lar kullanarak en iyi ham maddeleri bulmaya calisacak ve kendi vendor'larinda uretilen esyalari satabilecekler. Bunun disinda her karakterin 1 adet vendor kurma hakki var, yani crafter olmasaniz bile evinize vendor koyabiliyorsunuz, bazi ham maddeler sadece dungeon ve raid'lerden dusecegi icin Adventurer tarzi karakterlerin vendorlarina bu ham maddeleri koyup crafter'lara satmalarini istiyoruz. 4. Oyunda open-world housing sistemi bulunmakta, kendi sehirlerinizi kurabiliyorsunuz. 5. Oyuna ayrica Artist tarzi sosyal siniflari da koyduk, su an genel olarak Buffer gorevi gormekteler ama ilerde sosyal siniflari daha da gelistirmek istiyoruz. Fikirlerini ve onerilerinizi merakla beklemekteyiz :), paticik.com bu oyunu ilk yayinladigimiz yer, asil reklamlari yapip oyunla ilgili topluluk kurmamiz 1-2 ay daha alacak gibi. 2022 ilk ceyreginde oyunun alpha versiyonunu yayinlamaya calisacagiz.
×
×
  • Yeni Oluştur...