Jump to content
reinforcement

mozlilami exploler mi?

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Şub 2005, 04:21
eh, cogunlugun int exp. kullandigida dusunulurse
firefoxun int. exp.ten iyi olmasi cogunluk icin onemli

eksikleri neler gerci pek analayamadim, belirtmemisin.
ben bi kac kucuk eksik disinda gayet basarili buldum bu tarrayiciyi[signature][hline] Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 04:49
mozilla harika.. hem hızlı hem rahat.. extension ve plug-in lerinide yükleyin.. tab olayı zaten süper.. mouse un orta tuşuyla da linklere tıklayınca yeni tabda açıyor.. sadece bazı sitelerde ufak uyumsuzlukları var onlarda düzelince ie yalan olucak[signature][hline] Awake... for all is dying, even the dead
We are our Past failing to come back
All of us visionaires..
..with a rope around our neck...


Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 05:05
tek bir eksiği var firefox un o da yavaş açılması, aslında buna eksik de denemez, çünkü internet explorer windows la bütünleşik o yüzden hızlı. (haksız rekabet!) firefox kullanırken bi pencereyi açık bırakıyorum programı tümden bellekten silmesin diye. (çok yük getiren parçaları windowsla beraber açılsa süfer olcak.)

eğer hızdan çok şikayetçiyseniz ve yeterince bilgisayar bilginiz varsa şuna bi göz atın;
Moox Firefox

M3 sürümünün desteklediği işlemciler: AMD Opteron, Athlon FX, Athlon 64,Sempron (3100+)
Intel Xeon Pentium M, Pentium 4, Celeron D,Celeron (1.7GHz - 2.8GHz)

M2 sürümünün desteklediği işlemciler:AMD Athlon XP, MP,Sempron (2200+ - 2800+),Duron (1.0GHz - 1.8GHz)
Intel Pentium 3, Celeron (533MHz - 1.4GHz)

M1 de bunların daha aşağısında olanlar.daha detaylı bilgi için forumları karıştırabilirsiniz.[signature][hline]h u m a n i t y - i s - t h e - o n l y - s u p e r p o w e r !

[Bu mesaj Rahan tarafından 21 Şubat 2005 07:10 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 05:29
benim win xp'de firefox IE'den daha hızlı açılıyo..
hele linux'ta zırt diye direk açılıyo.
açıldıktan sonra da daha hızlı. üstüne daha güvenli, üstüne daha kullanışlı (tab gibisi yok). üç siteye girince yirmi tane search bar, otuz tane spyware girmiyor ya, o yeter. IE kullanırken kendimi çıplak bi şekilde sokakta dolaşırmış gibi hissediyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 07:50
SOrman bile yanlış . Firefox derim hatta tek geçerim ...[signature][hline]| Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! |
--------------------------------------------------------------
Evrende bir toz bile sayılamayacak ufaklıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim
--------------------------------------------------------------
| Sahip olduğun gücü asla gösterme !
|
| CARPE DİEM|

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 11:15
bende ie ie derdim (ama avant browser yamalı ie=) sonra artık tak eti çökmeler firefox a geçtim memnunum mutluyum huzurluyum... Kesinlikle deneyin...
not:25 milyona ulaşmış kullananlar..[signature][hline]Beni bende demen; ben bende değilem!
Bir ben vardır.Bende;benden içeru...
Yunus Emre

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 11:33
bu arada mozlila ne ? :-p

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 11:52
ehe valla mozlila yazmıs
mozilla sanırm ole zannediom :-P[signature][hline]Msn : [email protected]
so you think you can tell
heaven from hell,blue skies from pain,

| Cheetser | Sözlük |

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 14:34
said:
wook, 20 Şubat 2005 22:35 tarihinde demiş ki:
said:
ahmetc, 20 Şubat 2005 22:30 tarihinde demiş ki:
Hmm peki nasıl bişey ?
yani explorerı tamamen dewre dışı bırakıp onun yerine mi geliyo yoksa ayrı olarak onu açıp öle mi giriosun internete ? Default browser fln mı yapıyo

explorer dewre dışı kalmıor...ayrıca bende tawsiye ederim mozillayı



??

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 18:45
firefox denedm beyenmedm,
herkes çok beyenios biz diyinçe bi daa denedm bida kurdm denedm yine beyenmedm, sonra gcık oldm.Sonuç olarak:
Internet Explorer rulz

Not:illa alternatif browser arıyosanız netscape navigator kullanın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 19:49
o da iyidir belki kullanmadim hicte iede sikayetci oldugum bir sorun yok . bi de millet cokuyor diyor ie 1000 sayfada belki 1 kere . ie iyidir iyi .[signature][hline]You must be silent in front of my famous presence .

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 20:33
tek eksikliği ? herhalde browser ı sadece link ve X e tıklayarak kullanıyorsunuz..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 20:38
en iyisi opera ikisinin arasi....[signature][hline]Ardeth 10 Şubat 2005 00:38' da demişki:
''herşeyin ölçüsü insandır''(sofistlerden alinti)
Ve gene Ardeth Bence en tehlike olan Raistin, zeki olmak değil, zeki olduğunu düşünmektir.
Ve son olarak sevdigim laflar:Nietzsche "Hayat bir savaş okuludur. Öldürmeyen yaragüçlendirir" Nietzsche Edmund Husserl "şeylere dönelim!"
ve son olarak Stuart Mill " Kendinden hoşnut bir domuz olmaktansa, hoşnutsuz bir insan olmak yeğdir, memnun bir aptal olmaktansa hoşnutsuz bir Sokrates olmak yeğdir."

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 21:19
kaliteli ve yetenekli bir browser istiyorsan mozilla kullanırsın
her sitede en saçma kodu bile okuyacak yaygın bir browser istiyorsan ie kullanırsın
bu kadar basit.

bu yüzden amacına göre değişir browserdan aldığın zevk.[signature][hline]Beş Hececiler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 22:14
Mozilla'nın tek sorunu yaygın olmaması bir çok site desteklemiyor saçma sapan şeyler görüntüleyebiliyorsunuz daha sonra ftp girişi yapamıyorum (eklenti varmı bilmiyorum) ve boyutları değişen yani sabit olmayan flash animasyonlarda acaip sorun çıkartıyor yani arka planı göremiyorsunuz mesela www.telsim.com.tr'deki bazı flashların boyutları üstüne gelince değişiyor vs. o yüzden sorunlar yaşanabiliyor.
birde ne yapmak istiyosan illa bir eklentisini bulman gerekiyor :)
yalnız tema olayı var o güzel olabiliyor.[signature][hline]Andolsunki onu yapan ve yaptıran için de Ahirette Cennetten bir nasip olmadığını biliyorlardı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 23:17
IE derim,mozilla kullaniyorum 2 aydir ve hosnut degilim.[signature][hline]Ranger : Bard : Eldritch : Hero (Excalibur)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Şub 2005, 23:19
Tabbed browsing yeter. (Tek pencerede çok sayfa, ctrl-tab ile bir ona, bir buna, bir de şuna hatta ötekine, berikine falan bakabiliyruz.)
Göçmüyor üstelik.

IE gibi ömrümü yemedi mozilla.[signature][hline]horacegoesskiing, 14 Ocak 2005 18:48 tarihinde demiş ki:
iki şey söylicem. birincisi kargaya yavrusu şahin görünürmüş, ikincisi kedi g..ünü görmüş ben bu yaradan ölürüm demiş. :) evet bu kadar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Şub 2005, 00:40
beğenmiyenler sadece siteyle uyumsuzluk yüzünden beğenmiyor herhalde? :)
hiç sebep söylememişler[signature][hline]Beş Hececiler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Şub 2005, 10:22
uyumsuzluk ve gereksiz performans dusmesi(zaman icinde)[signature][hline]Ranger : Bard : Eldritch : Hero (Excalibur)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Şub 2005, 10:26
aynen[signature][hline][b]-Arkadaşını tanımanın en iyi yolu ya onunla tatile çık ,yada Beraber bir oyun oyna demişler !!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Şub 2005, 10:28
her daim explorer.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Şub 2005, 10:41
said:
Eraq, 22 Şubat 2005 01:19 tarihinde demiş ki:
Tabbed browsing yeter. (Tek pencerede çok sayfa, ctrl-tab ile bir ona, bir buna, bir de şuna hatta ötekine, berikine falan bakabiliyruz.)
Göçmüyor üstelik.

IE gibi ömrümü yemedi mozilla.

Bu tab olayı bende olmuyor bunun ayarını nasıl yapmam gerek kıtım biraz ?

karıştırdım ama olmadı.
Şu an açık olan penceremde adres satırına yazdıgımda aynı pencerede acıyor explorer gibi ?[signature][hline]

Mix / Ultima Online Runuo Sunucusu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Şub 2005, 15:29
mozillaaaaaa!!!
ie = virüs, spyware, adware, worm...daha?[signature][hline]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Şub 2005, 15:42
mavi ctrl+T yapmayı dene, ya da mouse ile linkin üzerine gel "open in new tab" seç.

onun dışında

tools- options- advanced'de tabbed browsing altında "the most recent tab/windows" seçili bende..[signature][hline]Beş Hececiler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Şub 2005, 15:51
said:
Leathas, 22 Şubat 2005 12:22 tarihinde demiş ki:
uyumsuzluk ve gereksiz performans dusmesi(zaman icinde)

gereksiz performans düşmesi hiç yaşamadım ben
aynı anda 3 firefox penceresi, 10ar tane tab açıkken bile akıcı bir şekilde çalışıyor browserlar

ie çöküp duruyor
performansım düşse bile çökmesinden iyidir.

ayrıca uyumsuzluk diyorsun da kullandığım sitelerin hiçbirinde sorun yaşamıyorum
misal: paticik, google, hotmail, gamespot, dlh, shockhaber ve benzerleri...

böyle uyumsuzluğa can kurban :)

ie çok hantal kalıyor yanında. tabbed browsing bir kere aşırı kolaylık sağlıyor. aynı anda sadece 12 tane ie açık olurken (sonra taskbarda bir sonraki satıra geçiyor) , firefoxta aynı anda 20 tane tab açık duruyor, bana mısın demiyor. taskbarın 12 tane mozillayı aynı anda gösterdiğini düşünürsek, 12x20=240 tane tab'ı kolayca kullanma imkanı sağlıyor.
tabbed browsing olayı bitiriyor yani :)

tabii dediklerimiz saçma gelicektir, çok uzun süredir alternatif browser kullanmaktan korkuyordum, neden ie'ye geçmek istemediğinizi anlıyorum. netscape feci uyumsuzdu kullandığım sitelerle, skin'i, butonları felan da berbattı. alternatif browserlarda uzun süre uzak durdum.
ama firefox'un uyumsuzluk sorunu o kadar abartı değil, tabbed browsing var, skin desteği var, plugin desteği var felan filan
artık firefoxçu oldum ama :)[signature][hline]Beş Hececiler

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 22 Şubat 2005 17:55 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
  • Yeni Oluştur...