Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Warhammer 40.000: Chaos Gate - Daemonhunters


Komutan

Öne çıkan mesajlar

Dün çıktı. Yeni XCOMlara yakın bir havası var. Combat mekaniklerinde epey fark var tabii, ama yine isimsiz bir komutan olarak bir gemi yönetiyoruz, upgrade, research, askerlerin level atlaması vs. var. Her göreve yetişemiyoruz. Görevlerde zaman kısıtlaması yok ama uzadıkça karşı tarafa takviye, mutasyon gibi şeyler geliyor.

Eski Chaos Gate ile bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum. Onda yanlış hatırlamıyorsam Ultramarineleri yönetiyorduk, bunda Grey Knightlar var. Ama belki senaryoları arasında bir bağlantı vardır; eski oyunun hikayesini hiç hatırlamıyorum.

Komutan tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

perma det var mı? 3574e3289 görevdir besleyip büyüttüğümüz spehsmarinlerimiz ölünce alt-f4 atıp oyunu bırakabiliyor muyuz?

edit: steam linki olmadan başlık açmak yasaklansın

https://store.steampowered.com/app/1611910/Warhammer_40000_Chaos_Gate__Daemonhunters/

Cokomantis tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 saat önce, Cokomantis dedi ki:

perma det var mı? 3574e3289 görevdir besleyip büyüttüğümüz spehsmarinlerimiz ölünce alt-f4 atıp oyunu bırakabiliyor muyuz?

Resilience diye bir değer var. Bir marine'in hitpontlerinin her sıfırlanışında bu değer azalıyor, sıfıra düşünce ölüyor. Benim oynadığım zorlukta (ruthless) her adamın 2 resilience'ı var. Arttırma yöntemleri de var galiba ama henüz karşıma çıkmadı.

Komutan tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...

Bitirdikten sonraki yorumlarım:

-Combat gayet zevkli, mekanikler iyi işliyor.

-Combat görsel olarak da çok iyi.

-Gemideyken karşımıza çıkan eventlerde yapmamız gerekenler iyi dengelenmiş. Zarar görmeden atlattığımız çok nadir oluyor, genellikle en az zarar vereceğini düşündüğümüz seçeneği seçmek zorunda kalıyoruz. Oyunun sonuna kadar gemiyi maksimum performansa getiremedim. Ya bir yeri hasarlıydı, ya kaynak sıkıntısı vardı veya biri bana kızdığı için malus alıyordum. Tabii bu zorlukla da alakalı olabilir, normalin bir üstü olan ruthless'da oynadım.

-Senaryo ve diyaloglar herhangi bir 40K hikayesinden bekleneni veriyor

-Mekanlar birbirine çok benziyor. Hemen hemen her zaman harabelerdeyiz. Azıcık farklı olan craftworld gibi yerler bile nurgle bitkileri her yeri sardığı için çok farklı durmuyor. 

-Yapay zeka biraz zayıf. Fakat buradaki sorun kolayca düzeltilebilir, çünkü bazı birimler kendilerini bufflayacaklarına veya defansif davranacaklarına en yakın knight'a saldırsalar yeterli olur.

-Class ağaçları genel olarak iyi, aynı class içinde bile farklı oynanan knightlar yaratmak mümkün. Fakat bazı abilitylerin sinerjisi zayıf.

Komutan tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben bayağı yardıra yardıra oynuyorum. X-Com'u da severim, 40k'ya da bayılırım. Zaten Grey Knights'ı ekstradan severdim. Görevler daha çeşitli olsa güzel olurmuş evet.

Karakter skill tree'ler güzel, bi tık sinerjiye de kayabilirmiş ama en güzel yanı "yanlış build" diye bir şey yok, oyun tarzına göre hepsinin yeri var. Atmosferi de güzel yansıtmışlar.

Bir AAA oyun oynamadığınızı bilerek, kabul ederek oynarsanız başarılı. Birkaç tane UI bug var temizlenmesi gereken, belli seçeneklerde geri dönemiyorsunuz, back yok. Yine bazen aktif tıklamanız gereken diyaloglar sinematikten önce çıkıyor, neyden bahsediliyo diye bakıp sonra sinematiği izleyince hee diyosunuz falan.

Herkesi benim kadar sarmayabilir, benim için biçilmiş kaftandı oyun. Ama taktik strateji sevenler için güzel opsiyon.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...