Jump to content
Pordakal

Tatil amaçlı vizesiz ülke

Öne çıkan mesajlar

§ 30 Mar 2022, 17:11

Eylül gibi 1 hafta yurt dışı plani yapiyoruz, ama sadece pasaportla vizesiz ve kültürü insani mutfagi bize yakın hangi ülkeleri önerirsiniz.

Gidip memnun kalanlardan yorumlar bekliyorum.

Suan baktigimiz yerler bosna, makedonya, sirbistan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 17:14

balkanlarda gitmeye değecek yerler sırbistan ve montenegro bence. bütçe biraz daha artarsa marrakesh güzel olur çöl falan da yaparsınız. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 17:19

kültürü insanı ve mutfağı aynı bizimle marakeş. gürcistan var, başka da vizesiz ülke yakınlarda kalmadı gibi bişey. arnavutluk tırt ama makedonya-arnavutluk yapılabilir bi haftada. ohrid gölü falan efsane, ordan tirana geçilebilir ya da saraybosna-belgrad ikisi birden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 18:01

ukrayna nedne olmasın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 18:09

Pakistan zindabad

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 18:20

belgrad olabilir 2 veya 3 gun. yemekleri bize benzer hamur isleri revacta bi de kofteleri var baya iyi. ayrica hem sehir mimari hem de gelenek olarak bizden farklilar. gezilecek tarihi yerleri ve muzeleri var, sehir de gezmek tozmak icin guzel, duzenli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 18:37

kıbrıs. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 18:58

burada birinin blogu yokmuydu ya vizesiz gezi .com gibi biseydi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 19:33

kıbrıs olabilir 🙂

geyik yapmıyorum balkanlar nedense hiç çekici gelmiyor. birkaç yer dışında köy dağ bayır. gidin vize alın bari düzgün bi yere gitmiş olursunuz 

karadağ çok iyi diyorlar temmuzda gidicem bakalım ama vizesiz gidilen yerlere yapılan yorumlara hiç güvenemiyorum. çoğunluk ilk defa değişik bi yer gördüğü için acayip büyüleniyor 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2022, 23:05
4 saat önce, reyou dedi ki:

burada birinin blogu yokmuydu ya vizesiz gezi .com gibi biseydi.

benim site, vizesizgezi.com

-Bonesoul- tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Mar 2022, 04:21

Belgrad olabilir, Saray Bosna - Mostar ve arasinda yer alan turistik mekanlar olabilir. Fiyatlar her ikisinde de bayagi uygundu ama iki destinasyonda da bir hafta falan kalinmaz, 2 3 gun fazlasiyla yeterli oluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Nis 2022, 18:13

Kıbrıs'ta pek bir şey yok, gelirseniz seslenin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Nis 2022, 22:51

Makedonya'da karar kıldık. 3 gün Üsküp ve ohri arasi gezicez, kalicak yer olarak daha karar vermedik, ona da dusunucez birşeyler.

Bakalim 500 yıl Osmanlı neler neler yapmis oralarda görelim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Nis 2022, 18:48
On 30.03.2022 at 21:09, Laorx dedi ki:

Pakistan zindabad

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Nis 2022, 21:24
22 saat önce, Pordakal dedi ki:

Makedonya'da karar kıldık. 3 gün Üsküp ve ohri arasi gezicez, kalicak yer olarak daha karar vermedik, ona da dusunucez birşeyler.

Bakalim 500 yıl Osmanlı neler neler yapmis oralarda görelim

benzer şekilde geçen ay gittik biz de arkadaşlar ile üsküp ve ohriye, fiyat/performans olarak iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...