Jump to content
Harvey

Disney+ Türkiye

Öne çıkan mesajlar

§ 16 Haz 2022, 19:36
1 saat önce, Silphatos dedi ki:

bunda debug info shortcut var m video bitrate vs kontrol etmek için?  ctrl+shift+. falan yazmışlar ama çalışmıyor

chrome 1080p çalışıyor mu?

browserlar da drm yüzünden 720p max diyorlar redditte fln ama bakmanın bir yolu yok sanırım.

on windows 10 you are limited to 720p (or lower, depends on browser, 720p is Edge) no matter what browser you use, I already talked to the oficial chat support 

demiş biri redditte 1 sene önce.

windows appini denemek lazım birde ama aptalca tabii browserda kısmaları qualityi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Haz 2022, 00:25

Duvardan duvara sevişmeli dizi yok

Mehhh..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Haz 2022, 11:08

Abi o pornhub'da var, Gloryhole diye aratırsan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Haz 2022, 11:16

gerçeklik kralları, siyah abluka, arka oda oyunculuk koltuğu da olur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Haz 2022, 11:23

Müşteri hizm. ile görüşünce ben de aldım ücret iadesini bu arada fyi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Haz 2022, 13:35

Bugün ekstre'ye bakıyodum 279'a düşmüş çekilen para.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2022, 19:15

mail gelmemekte ısrar edince müşteri hizmetleri ile temasa geçtik, o şekilde oldu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 14:07

sekiz ay ode oniki ay izle kampanya maili geldi simdi bana isteyene linki vereyim

iki ay kazik yedik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 14:54

ya da yemedik bilemiyorum neyse link var ikinci kez geldi bana 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 14:55

Kesin denk gelmişsinizdir ama olsun 😅

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 15:48

lama nasıl kazık yedik abi zaten kampanya 8 ay öde 12 ay kullandı baştan beri adfghj 10 aylık parasıyla mı aldın sanıyosun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 16:16

he : ) 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 17:38

öyle 2 günde yeni ve daha iyi kampanya yapsalar tr gibi 3. dünya ülkesinde piyasaya giremeden batarlardı 10 tl kazık yiyenlerin ağlaması yüzünden

Silphatos tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2022, 09:40

Aldik ama telefonda altyazi isini bi yapamadim. iki dk gogillayarak yaptim tabi telefondan erisilebilirlik girdim. Ama previewdeki ile alakasi yok programdaki altyazinin. Cirkin, ince, ici bos gibi gozukuyor harfler. Internal standart altyazi yok mu ayar olarak disney app'ta?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Tem 2022, 15:33

pcde 720p üstü olmuyor galibabunda, ne dandik bi şeymiş bu ya. browserlarda çamur, windows appde çamur. safari de 1080p çalışıyor diyorlar ama mac yok. 

Silphatos tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Tem 2022, 17:31

Televizyon uygulamalari da cok tirt zaten. Yil 2022 Netflix ve Google disinda adam gibi streaming app yapan yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Tem 2022, 22:10
6 saat önce, Silphatos dedi ki:

pcde 720p üstü olmuyor galibabunda, ne dandik bi şeymiş bu ya. browserlarda çamur, windows appde çamur. safari de 1080p çalışıyor diyorlar ama mac yok. 

Safari'de 1080p çalışıyorsa tahminen Edge'de de çalışıyordur. Netflix de öyle. Bir dene istersen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Tem 2022, 22:13
4 saat önce, DoruK dedi ki:

Televizyon uygulamalari da cok tirt zaten. Yil 2022 Netflix ve Google disinda adam gibi streaming app yapan yok.

Netflix'in de android üzerinden TV uygulamasını sevmiyorum ben.

Anlık geri alma doğru düzgün çalışmıyor, "2 geri 1 ileri" falan zorlaman gerekiyor.

Bazen durdurduğunda 30 dk dururken bazen durdurur durdurmaz kapatıyo izlediğini (toplam belli süre durdurma hakkı veriyor galiba), bi kapıya bak gel tuvalete git gel yaptığında baştan açıyosun.

Bazı dizilerde/filmlerde konuşma sesiyle patlama şu bu sesleri çok abartısız, ya konuşma duyacam diyosun ev patlamada inliyo, ya aman komşular zıpalamasın diyosun adamları duyamıyosun.

Memnun değilim genel olarak Netflix uygulamasından.

Ayrıca yayından kaldırılacak dizileri filmleri uyarma, kendine uygun ayrı listeler oluşturma, kendine reminder atama falan gibi temel şeyler çok eksik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Tem 2022, 23:20

şu ses olayını ben de çözemedim ya, 5.1 sistemde de aynı soundbar'da da aynı. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2022, 06:44

Bazi filmlerin kendi mixi kotu. Ben 5.1 sistemde genelde center’i daha yuksek db yapiyorum. Konusmalar %90 centerdan geliyor ben de yaprak ucusunun dramatik gurultusundense ne konusuldugunu anlamak istiyorum. Boylece problem olmuyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2022, 08:37

bende 5.1 sesli ne film varsa netflix, disney farketmiyor benim hoparlörler optikten 2.0 stereo şeklinde bağlı. sanki benim hoparlörler 5.1'miş gibi ses geliyor. şöyle ki müzik hariç herşey düşük geliyor ses. ama bazı 2.0 içerikler var onlarda ses normal geliyor ya da bana öyle geliyor. app'lerde veya tv üzerinde ayarını bulamadım. benim hüsnükuruntum mu onu da bilmiyorum, belki benim hoparlörlerin ekolayzır ayarları ile ilgildir. beni çıldırtıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2022, 10:58

sene 2022 olmuş bölüm bitip credits çalarken sonraki bölüme geç diye otomatik bir şey yok..

bide para veriyoruz 😕 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2022, 11:20

Hollanda’da var o ya:S

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2022, 11:24

çıkıyor o ya ama genelde geç opsiyon geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...